Sipilän kokeneen riittävästi pelastaneensa tätä valtiota.
Sipilän kokeneen riittävästi pelastaneensa tätä valtiota.
- EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
- EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
- Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta
Viikonloppua.. Vielä saa hetken lapioida sitä ihtiään
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Ajokelejä odotan. Ja että Superstar components saisi paketin liikkeelle.
Totta joka sana!
Lasagneten valmistumista, niin pääsis tubeless konversion testilenkille vielä valosaan aikaan..
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Teinityttären saunasta poistumista. Kevättä; hypistelin "uusia" maantiegumeksia.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Omaa poistumistani ajasta ikuisuuteen. Koko työmatka ja kotonakin meni itkiessä että miksi pitää olla näin epäonnistunut, ja ruma.
Miksei saa lähtee pois, kun ei jaksa enää.![]()
Se harmiton täällä; Ei se noin ankeaa aina ole, nimimerkillä myös kokemusta aiheesta.
Minulla on toki tuo **ttuileva teinistö ja **ihdevuotinen kanttu.. vaimo tukena.
Nyt jo vähennysmoodissa oleva lääkitys oikeasti auttoi takaisin ihmisten ilmoille
vanhusten kuolemien, lasten sairastumien ja työn menetyksen jälkeen.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä; niistä saa hyvän aamiaisen![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
...mutta kun parasta siinä on se että Rouvalla ei ole sitten ketään ketä kiusataaattelepa sitä iloa.
Mikään lääke ei auta ihmistä nauttimaan kiusattuna ja vähäpätöisenä turhakkeena olemisesta, tai siittä että on vähän epävarma toi toimeentulo. Tämä on vain realismia; KAIKKI mitä oon yrittäny on epäonnistunut - aikoinaan syy lähteä lääketieteelliseen oli että saisin hyvän ammatin ja työn ja voisin puolestani auttaa vanhempiani kun ovat aina auttaneet minua.
Ja miten kävi.
Ja oli joskus unelma että olisi isompikin urheilusuuruus - ja nyt ei voi edes kävellä.
Isä tiesi. Kun synnyin, sairaalan tädit totesi että olen prinsessa ja isäni sanoi että peikonpoikanen. Olin ainoo jolla oli hiukset ja laittoivat rusetin päähän. Ei se isää hämänny.
Oon tuottanu sairastelemiseni ja sen seurauksineni niin paljon huolta ja murhetta vanhemmilleni ja ovat joutuneet mua auttamaan, että kaikille olisi niin paljo helpompaa kun mua ei olisi.
Isäsi on shamaani? Syntymäni (hätäsektio) aikoina elinaikaa annettiin max viikko, painoa 1200g. Tässähän sitä
edelleen sätkitäänTässä kuitenkin on tuon rakkaan Kantturan kanssa koettu kovia tämän diabeteshoitolan
ja minun vanhempien kanssa, rouvan vanhukset ovat vielä elossa, että mahtaapa oikeastikin ikävä tulla molemmin
puolin. Myönnän toki olevani rötvä&viinaanmenevä, mutta myöskin vastuuntuntoinen. Unelmia pitää aina olla,
ne pitävät elämän kuosissa. Harrastukset myös, levyt, nuket, kirjat, pyörät; ne tuovat sisältöä ja tarkoitusta.
^ Isä on vaan rehellinen. Vastasyntyneet ei ole minunkaan mielestä mitenkään viehättävän näkösiä, ja kun minä erotuin muista kaljupäistä tummilla hiuksillani, niin peikonpoikanen oli vaan rehellinen lausuma.
Ja mitä peikonpoikasesta tulee isona? Noita-akka.
Joskus oli unelmia, mutta pakko tässä on realisti olla ja kohdata totuus.
Huomista. Lapset isovanhemmille hoitoon ja vaimon kanssa Helsinkiin hotelliin ja illalla ravintola Yumeen syömään pitkän kaavan mukaan.
Perheellisenä
Mörköä........
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kevättä . .
Totta joka sana!
^sama^Kevättä ennen kuitenkin viikonlopun tulevat fatbike -lenkit niitä odotan , kunhan tästä klo 15 hujakkeilla pääsee kohti kotia lähtemään ..
Teinistön kotitehtävien valmistumista huomenna. Aiheena laskiaispullat...
Kevättä tietysti myös ja seuraavaa työpätkää![]()
"Kevättä, höh" se tulee maaliskuun lopulla. No vastapainoksi ootellaan ensi syksyä ja hämäriä aamuja, nyt alkaa olla liika valosaa.
Muutamaa aurinkoista päivää kuvaprojekteihin ( pari jäljellä) ja "Herkkupakettia" ja sitten kyttäillään dramaattisia pilvisiä päiviä.
Seuraava työpätkä ensi keskiviikkona, ja sitä mä en odota. Tulee liian nopeesti kuitenkin.
Että pääsis kotiin nukkumaan![]()
Enää vähän yli 30 päivää siihen kun auringon säteily alkaa mahdollistaa näilläkin leveysasteilla elimistön oman D-vitamiinin tuotannon.
Tietäjän paluuta foorumille.
Rikesakkoa.
Siviiliauto & 2 miestä oli parkissa vähän sen jälkeen kun 80 muutuu 70:ksi Vuosaarentunneliin ajettaessa.
Mittarisa 90.
Ei aika kulu; me kulumme.
Pyörääpyörääpyörääpyörääpyörääpyör ääpyörääpyörääpyörääpyörääpyörääp yörääpyörääpyörääpyörääpyörääpyör? ?äpyörääpyörääpyörääpyörääpyörääpy örääpyörääpyörääpyörääpyörääpyörä äpyörääoravanpyörääpyörääpyörääpyör? ?äpyörääpyörääpyörääpyörää, joka saapuu huomenna aamupäivällä!!!
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
kello kuuttatoista ja kotiinlähtöä![]()
^Vuotta 2023 ja eläkkeelle lähtöä.
Ei aika kulu; me kulumme.
Tuliko se? Itsekin nimittäin odotan kauhulla TOISTA kirjettä poliisilta... yritin pohjoisen reissulla ajaa alle sakotusrajojen, mutta eihän se onnistunutkaan. Menomatkalla jo sain yhden lapun (2 km/h yli sakotusrajan) ja palatessa välähti pakettiautosta kohdalla. Vanhassa autossani ei ole vakionopeudensäädintä ja en näemmä sitten ollut ihan selvillä noista nykyisistä rajoista ja omasta mittarivirheestä, tai mitä lie käynyt.
Fillarilla on helpompaa.
Viking Grace retkeä tälle iltaa
Edelleen kesää odotan, toisaalta tajunnan laskun jälkeen joutui pitämään sen verran pitkän ajoloman ettei tälle vuodelle kyllä enää ehdi kuin kuroa edellisen kesän vauhdit takaisin.
Totta joka sana!
Auton valmistumista vuosihuollosta/katsastuksesta.. prkle kun kestää ja tästä ilosta saa vielä maksaa satasia![]()
Ensi viikkoa; Siirrettiin huhtikuun lopun "talviloma" jo ensi viikolle! JEE, Ruka here we come!
sähkö pyörä läski kuski
Kirjanmerkit