ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 30 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 28 29 30 31 32 40 80 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 871 - 900 / 2873

Aihe: Silverbackin läskipyörät

Terveppä taas! Hyvät ystävänpäivät kaikille näin alkuun! Tässähän kävi nyt semmonen homma että kun olin tilannut sen scoop delight mallin jonka olisin saannut vasta huhtikuussa kyllästyin odottamaan sitä ja tilata pätkäytin hieman kalliimman fatty mallin Toivottavasti ei lisärahan satsaus mennyt hukkaan ja pyörä on hintansa väärti. ensiviikolla viimeistään pyörä kuulemma jo persiin alla täytyy laittaa kuvia kun kyseinen keksintö on saapunut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samijii Katso viesti
    Toivottavasti ei lisärahan satsaus mennyt hukkaan ja pyörä on hintansa väärti.
    vaihteet, jarrut ja kammet paremmat.

Näköjään tullu synergyäki verkkikseen myyntiin. Pittää vissii alkaa lottaan.
    https://www.verkkokauppa.com/fi/product/59084/hkgxb/Silverback-Synergy-Fat-2017-taysjousto-fatbike-oranssi-M

Olen päätynyt pitkällisen pähkäilyn jälkeen hankkimaan Silv. Scoop Singlen. Ei sitten harmita niin paljon, mikäli ko. "laji" ei olisikaan mun juttu. Tiedustelin viime viikolla Verkkokaupalta "kevät 2017" -aikaikkunan laajuutta. Vastauksen sain 13.2.; "Kevät on todella lavea käsite, mutta tarkempaa ei ole tällä hetkellä saatavilla. Pyöriä on tilattu, mutta tehdas ei ole vielä vahvistanut tuotantoaikataulua pyörille. Tarkentunee parin viikon sisään. Single Scoop on todella suosittu malli, myös Saksan varasto on täysin tyhjillään kyseisestä mallista".

Oletteko kuitenkin tilailleet ko. pyöriä ennakkotilauksena "toivoen parasta, peläten pahinta" -periaatteella, onko kenelläkään tarkempaa infoa? Olen mitoiltani noin 179/83. Kaupan väki suositteli kooksi Lää, oletteko valinneet samoin.

Viime talvena tilasin tammikuussa silleen ku oli tarkotus saada kesäksi fillari. Ja toimitusika arvio oli kans jotai huhtikuuta. Mut tuliki helmikuussa. Sitähän ei tarvi maksaa heti ku ostaa laskulla/erämaksulla niin ei mitään hätää. Lasku tulee vasta ku pyörä toimitettu. Odottamaan ei kannata alkaa että löytys "varastosta". Sinne vaan jonon jatkoksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heiber Katso viesti
    Olen mitoiltani noin 179/83. Kaupan väki suositteli kooksi Lää, oletteko valinneet samoin.
    Minulla on Scoop Single M-kokoisena. Olen 178/80 cm persjalka. Sopivalta tuntuu, mutta ei L varmaan olisi paljoa mennyt pieleen.

Nonii tänään sain oman scooppini ja ei voi ku kehua! pyörän kasattuani otin ja lähdin testilenkille, kovalle polulle jossa noin 6-8cm puuteri lunta, meno tyssäs heti kun pyörä alkoi sutimaan, mietin hetken että ei perkele tämmönenkö tämä nyt sitten on. No ei muutako reilusti paineita pois renkaista nii johan alkoi kulkemaan ja huomaamatta tuli pyöräiltyä noin 5kilometriä polkuja pitkin ainut mikä pyörässä oli "vikana" on se että en saannut etujarrua säädettuä kunnolla vaan se hinkkaa koko ajan ja pitää ikävää ääntä. Pitää yrittää huomenna uudelleen jos sen saisi säätöihin. Onko kyseiseen toimenpiteeseen mitää kikka kolmosta jolla sen saisi näppärästi tehtyä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti samijii Katso viesti
    Onko kyseiseen toimenpiteeseen mitää kikka kolmosta jolla sen saisi näppärästi tehtyä?
    Löysää satula, paina jarrukahva pohjaan ja kiristä satula siihen. Näin on asettunut minulla aina.

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

Meikä tuikkaa taskulampulla toiselta puolen ja katon että on tasanen väli levyn ja palojen välissä. Mutteri sillee vähän kireällä mutta saa kuiten sormella liikutettua jarrua oikeaan kohtaan ja lopuksi sitte tietenki kiristää kiinni

Ei oo näppärä mutta en halua ulvovia jarruja

Joo kiitos vinkeistä! pitääpä huomenna ennen ennen töihin lähtöä laittaa kohdalleen ja käydä lenkki ajamassa, kun töihinki vasta 11.30

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka.S Katso viesti
    Löysää satula, paina jarrukahva pohjaan ja kiristä satula siihen. Näin on asettunut minulla aina.

Peukku tälle. Näin kun tekee, satula asettuu automaattisesti oikeaan kohtaan. Jos sen jälkeenkin hinkkaa, levy on kiero.

Bugisella softalla lähetetty

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mahead Katso viesti
    Peukku tälle. Näin kun tekee, satula asettuu automaattisesti oikeaan kohtaan. Jos sen jälkeenkin hinkkaa, levy on kiero.

Mulla 2016 mallisessa scoopissa oli alkuun ongelmia etujarrulevyn kanssa kun vaikutti kierolta. Otin sen irtikin ja kiristelin tasaisesti ja vääntelin sitä tuloksetta. Hetken päästä se sitten asettui ja ei ole hinkannut sen jälkeen.
    Ihmeparantuminen tapahtui siinä😆

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Reijo-Olavi Katso viesti
    Mulla 2016 mallisessa scoopissa oli alkuun ongelmia etujarrulevyn kanssa kun vaikutti kierolta. Otin sen irtikin ja kiristelin tasaisesti ja vääntelin sitä tuloksetta. Hetken päästä se sitten asettui ja ei ole hinkannut sen jälkeen.
    Ihmeparantuminen tapahtui siinä😆
    Joo, sama oli mullakin kyllä sekä 2016 että 2017 Scoopissa. Kai ne osat siellä jonkun aikaa hakevat paikkojaan siinä aluksi. Tosin kummallakin kerralla ääntely kuului vain pienenä sihahtavana laahausäänenä paikallaan rengasta pyöräyttäessä, ajossa se ei erottunut.

Siinäpä ois brändnyy fatty! Ei voi ku kehua aivan mahtava kampe!

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Sopiiko tämä silverback singleen - >
    https://absoluteblack.cc/raceface-ov...inch-chainring

Sent from my A0001 using Tapatalk

Scoop Delightissa aivan sietämätön narskuminen jarruista, erityisesti pysähtymisen hetkellä. Ei meinaa kaupan kohdalla kehdata pysähtyä.. no näillä pyörillä kai ei olisi tarkoituskaan, mutta silti. Auttaakohan tähän jarrupalojen vaihto? Jarruthan on Delightissa mitä on, mutta kyllä tuo jarrutusteho vielä on minulle riittänyt. Enpä kyllä ole edes puhdistusta kokeillut, huoltohommat kun nyt ollut aika nollissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petri_t Katso viesti
    Scoop Delightissa aivan sietämätön narskuminen jarruista, erityisesti pysähtymisen hetkellä. Ei meinaa kaupan kohdalla kehdata pysähtyä.. no näillä pyörillä kai ei olisi tarkoituskaan, mutta silti. Auttaakohan tähän jarrupalojen vaihto? Jarruthan on Delightissa mitä on, mutta kyllä tuo jarrutusteho vielä on minulle riittänyt. Enpä kyllä ole edes puhdistusta kokeillut, huoltohommat kun nyt ollut aika nollissa.
    Mulla on auttanut palojen poltto jollain toholla.

Omista kokemuksista parhaan lopputuloksen olen saanut kaavalla -> palat hion kevyesti hiekkapaperilla niin että lasittunut pinta on pois ja sitten levyjen putsaus jarrukliinerillä.

Minulla on lokakuussa 2016 ostettu Scoop Fatty, jolla ajettu arviolta alle 300km. Tänään huomasin itsekkin että rungossa on murtuma juurikin samassa kohtaa, kun ylempänä mainituissa tapauksissa. Onkohan näissä rungoissa jokin ongelma tuon suhteen? Pyörä on ollut todella nätillä ajulla, enimmäkseen tasaista pyörätietä työmatka ajussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti akus85 Katso viesti
    Omista kokemuksista parhaan lopputuloksen olen saanut kaavalla -> palat hion kevyesti hiekkapaperilla niin että lasittunut pinta on pois ja sitten levyjen putsaus jarrukliinerillä.
    Näiden lisäks ainakin moottoripyörän jarrupalat tullu aina hiottua hieman enemmän reunoilta, jolloin kulmat on matalammat kun keskiosa. Sama kikka vinguntaan varmaan auttaa fillaripuolellakin.

Onks porukka kuinka käyttäny näitä huollossa? Omalla singlella alkaa olemaan mittarissa jo 400km. Ehkäpä ensi huollossa kannatta jossain paikallisessa liikkeessä käyttää tämäkin. Erittäin mukava kapine ollut tämän reilut 3kk kädet kipeyty alkuun, mutta asia korjaantu tangon kulmaa muuttamalla. Yleistsekkaillu olen fillarille tasasin ajoin tehnyt ja kaikki vaikuttaa ok:lta. Tuli xxl.fi nastarenkaat hommattua tarjouslaarista ja ovat ollet kyllä jokaisen euron arvoset. Tänäänkin tuli useampi kilometri poljettua kävelypolkuja mettässä, jotka oli paikoitellen umpi jäällä. On se vaan lystiä. Nyt on vaan vasen polvi tulehtunu polkemisesta. En oo oikein siihen keksiny mitään, jolla asiaa helpottais. Mahtaskohan fillarikengät auttaa, joissa olis "jäykkä" pohja...?

Ainakin mun cyclon etujarrun vinkuminen loppui puhdistuksella, kevyellä hionnalla ja palojen päiden viistämisellä. Kuukkeloi vaikka auton jarrupaloja ja katsoo niistä mallia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Moska Katso viesti
    Ainakin mun cyclon etujarrun vinkuminen loppui puhdistuksella, kevyellä hionnalla ja palojen päiden viistämisellä. Kuukkeloi vaikka auton jarrupaloja ja katsoo niistä mallia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wolfspaw Katso viesti
    Minulla on lokakuussa 2016 ostettu Scoop Fatty, jolla ajettu arviolta alle 300km. Tänään huomasin itsekkin että rungossa on murtuma juurikin samassa kohtaa, kun ylempänä mainituissa tapauksissa. Onkohan näissä rungoissa jokin ongelma tuon suhteen? Pyörä on ollut todella nätillä ajulla, enimmäkseen tasaista pyörätietä työmatka ajussa.
    Mulla on toistaseksi kestäny. Metsässä pääosin ajeltu. Eli rasituksessa on ollu. Ostettu 2016 helmikuussa. Tosin olen aika kevyt kuski. ~67kg. Hitsausvikahan tuo on tai sitte suunnitteluvirhe. Onneksi on ikuinen takuu rungolla jos on rekisteröiny sen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyti Katso viesti
    Nyt on vaan vasen polvi tulehtunu polkemisesta. En oo oikein siihen keksiny mitään, jolla asiaa helpottais.
    Polvikulma oikea? Helppo mitata luotilangalla. Kulma myös muuttuu satulaa nostamalla ja laskemalla toisin ku kuvassa. Eli lanka Polvilumpiosta polkimien akseliin

Ei tuosta olisi apua:

Itellä ollut oikean polven kanssa isoja ongelmia kaikissa urheilulajeissa ja puukollakin koitettu korjata. Pyöräilyssä kivut ja ongelmat helpotti samantien kun asensin ABn ovaalirattaan. Tällä viikolla tuli ajettua parit testilenkit vaimon White 4 Prolla ja heti alkasi polvia kolottamaan. Ovaali menee tuohonkin tilaukseen...

Onko muut huomanneet että runko on vähän erilainen scoop singlessä oikeasti kuin myynti kuvissa. Vaakaputken ja takahaarukan yläputken kulma isompi esim.
    Eipä tuossa muuta moitittavaa ole.

Onko muut huomanneet että runko on vähän erilainen scoop singlessä oikeasti kuin myynti kuvissa. Vaakaputken ja takahaarukan yläputken kulma isompi esim.http://aijaa.com/muJ8Vr http://aijaa.com/N251ju
    Eipä tuossa muuta moitittavaa ole.

^ Onkohan vaan rungon koosta kiinni tuo kulma asia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Mulla on toistaseksi kestäny. Metsässä pääosin ajeltu. Eli rasituksessa on ollu. Ostettu 2016 helmikuussa. Tosin olen aika kevyt kuski. ~67kg. Hitsausvikahan tuo on tai sitte suunnitteluvirhe. Onneksi on ikuinen takuu rungolla jos on rekisteröiny sen
    Suurin piirtein saman verran elopainoa ~70kg täälläkin. Laitoin verkkokauppaan viestiä pyörästä, joten toivotaan että homma selviää nopeasti.

Verkkokaupan fatbike

Mitäs kokoa suositellaan 173cm/80cm kuskille scoop singlestä, S vai M?

Sent from my iPhone using Tapatalk

https://silverbacklab.com/size-guide/
    Kyl tuo varmaan pariin kertaan on jo täs ketjussa

Samanlaisia aiheita

1. Canyon Läskipyörät
    By Ski in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3847
    Viimeinen viesti: 29.07.2025, 11.20
  2. Whiten läskipyörät
    By rjrm in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 5827
    Viimeinen viesti: 27.06.2024, 15.00