En tieda ottaako kukaan mitaan maaperanaytteita, mutten ihmettelisi jos jatkossa ottaisi. Tommonen useamman sadan kuskin crossikisa kaivaa melko syvan uran parhaille ajolinjoille ja sielta voi loytya vaikka mita yllareita.
En tieda ottaako kukaan mitaan maaperanaytteita, mutten ihmettelisi jos jatkossa ottaisi. Tommonen useamman sadan kuskin crossikisa kaivaa melko syvan uran parhaille ajolinjoille ja sielta voi loytya vaikka mita yllareita.
6.7 WTF/kg
Lennard Zinn:in analyysiä miksi Bielesissä miesten kisassa oli niin paljon flättejä
Melkoinen oletus, etta kuskit eivat kayta litkuja tai eivat pumpanneet lisaa ilmaa tuubeihinsa. Kuskit kuitenkin vaittavat ajaneensa kovemmilla paineilla pidon kustannuksella ja litkut renkaissa. Yksi tuttu kuski sanoi, etta normaalisti vastaavan tyyppisella radalla olisi ollut edessa 1,2 bar ja takana 1,3-1,4 bar. Bielesissa oli ollut edessa 1,4 ja takana 1,6 (20/23 psi).
6.7 WTF/kg
Krawatencrossin naisissa tänään epäammattimaista toimintaa, kun Verdonschot veti kirin tyttöystävälleen Kaptheijnsille, vaikka ovat eri seuroissa. Sitä en tiedä miten miesten puolella tällaiset ratkotaan.
Korson Kaiku / Hi5bikes.fi
http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
Jaa onkos se jo Superprestigen finaali... MvdP:llä ja WvA:lla tuttu otatus meneillään. Edellinen vetää jälkimmäistä karkuun tekniikalla, ja jälkimmäinen joutuu kirimään voimalla kantaan. Saapa nähdä taas.
Korson Kaiku / Hi5bikes.fi
http://vapaaratas.blogspot.fi
"Cyclocrossin eräs etu on ettei se kestä kauan." - Eugène Christophe.
Meeusen vaihtaa tallia VdP tallikaveriksi
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170215_02733262
Kirjanmerkit