Ehtis sitä kuitenkin, Tuusulanjärven kierto
Ehtis sitä kuitenkin, Tuusulanjärven kierto
MTBJpään kesäretki Kallen Laavulle keskiviikkona.
Paikallisoppaalle 10 pistettä ja Papukaijamerkki
Jostin bravuuri; kanttarelleja, lettutaikinaa, voita ja suolaa. NaimiNami.
nn
Lauantaina retki Tornariin ja sunnuntaina Espooseen!
Prkl Ristinummella käyny mettäkoneet vetämässä mettät nurin justiinsa sieltä missä viimonen ajokelponen reitti sattu menemään! Lisäättekö wattsappii 040 53 81 8Oo![]()
whatsapp:ssa oli puhetta polun poikki vedetystä narusta.
Nyt en ole ihan varma toista paikasta. Polarin sovelluksen karttapohja on niin avuton. Koitan selittää. Eli jotka tuntevat reitin, niin eteläänpäin ajettessa muurahaiskeon jälkeen, kuin saavutaan hakkuualueen jälkeen hiekkatielle ja kun pitäisi nousta oikeaan taas polulle, niin siinä oli kyltti.
Saiko joku tästä kiinni ja onko nuoli suurinpiirtein kohillaan.
Ei toi paikka taida olla siellä päinkään. Ei auta muu kuin käydä uudestaan paikan päällä ja katsoa kartasta missä ollaan.
Antsu muokkasi tätä : 11.09.2016 at 19.35 Syy: uusiksi menee paikan katsominen
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
siinä uuden teollisuusalueen (Boogie) vieressä sekä motarin laitaa etelään mennessä. Eli 200m pätkä ja pellon reunasta motarin reunaan. Ainakin pe illalla. Eli läpi ei päässyt.
Tuon selostuksen ja WUssa olevan kuvan perusteella paikka on ehkä tuossa, en kyllä ole satavarma. Karttapaikan kartasta puuttuu se hiekkatie jolta tolle polulle käännytään. En tosin ole käynyt tuolla pariin kuukauteen.
jk Myös Kungsbergin jälkeen ratsastajat ovat alkaneet käyttää aikoinaan umpikanervikkoon linjattua polkua, lukeekohan ne villarivoorumia ja tutkivat STn jälkiä![]()
Täytyy varmaan teitä pitkin käydä palauttavalla lenkuralla paikan päällä ja riipiä naru pois ja katsoa mitä karttasofta näyttää
Joo Ristinummen ja sen "louhoksen" väliltä siinä eteläisen liittymän kupeessa sekä sieltä motarin laidasta metsät hakattu, osa ihan tässä lähiaikoina.
Viime syksynä tuli ajeltua siellä, nyt ei onnistu enää, käytännössä se tarkottaa että niillä kulmin meni ne vähäsetkin ajomaastot
On se kerpele kun yrittää edes vähän pyöräillä, mutta tekevät kaikkensa ettei se onnistu. Typeriä asfalttibaanoja vaan tarjolla täällä päin![]()
tosta yläpuolisesta kuvasta onneks selvis pikkutunkkaamisella pellolle, mut polku on joo historiaa.
minäs päivinä ne vakiolenkit onkaan? Pari vuotta pitänyt tulla mukaan mut aina oon keksinyt jonkun tekosyyn. Muualla on tullut mentyä poluilla, mut kiva ois mennä tääl kotipitäjässäkin enempi nii ei tartteis aina raahautuu muualle.
MTBJpään porukkalenkit lähtee jos lähtee to klo 17.30 ja su klo 9.00 Varastomaalilta Jäppilänkadulta. Muinakin aikoina käydään kun joku huutelee watsupissa eli siellä käydään pääasiassa keskustelut. Sitten on erittäin suositut Ladun lenkit ke ja to. Niistä löytyy tietoa FBsta. Jos haluat liittyä WU - ryhmään niin lähetä mulle numero yvnä.
Spämmipostista päivää ja kuvaterveisiä Fillarihemmojen Ruskaretkeltä
https://www.facebook.com/16797365789...79150349023526
Tässä joulukortti:
Joulun odotusta ketjun noston merkeissä... Etteivät luule meidän kadonneen maastokartalta.
Niin ja on ketju valmiina näkyvillä, kun leipäkoneen saaja joulun jälkeen julkaistaan.
Hauskaa joulua kaikille MTB-Jäken porukoille!!!![]()
onks pakko, jos ei haluu
MTBJpään välipäivien Etanalenkki Pullokiskan kautta Kallen laavulle, mukana yllätysvieras.
Minä olin se etana.
Kallen laavulla oli tänään tämmöiset eväät
heccu muokkasi tätä : 28.12.2016 at 19.20
Hyvä lenkki olikin. WhatsUpissakin esiintynyt tämä kallen laavu. Tietääkö tai arvaako joku, mikä "Kallenlaavu" on tässä tapauksessa. Vinkkiä on hieman ehkä tullut. Arvaaja/ tietäjä tienaa yhden pisteen 2017 (Oma diktatoorinen päätös) leipäkonekilpailuun.
Tehtäväksi saaneena ilmoitan, että vuoden 2016 leipäkoneen voittajaksi valittiin MTB-Järvenpään pikkujouluillassa ARJ. Meriittinä alkuvuosien aktiivisuus ja huhujen mukaan, palaaminen maastopyöräilyn pariin.
ONNEA.
FillaRilla muokkasi tätä : 28.12.2016 at 18.01 Syy: 2016
onks pakko, jos ei haluu
Ehkä hieman vaisun oloista porukkaa oli tänään GPllä.
![]()
Onkos kukaan täältä hukannut Bontragerin satulalaukkua? Löyty tänään mettästä Paippisten suunnalta. Otin laukun mukaan, eli jos tunnustat hukanneesi, niin tuntomerkkejä vastaan saa hakea Kinnarista.
MTBJpään sunnuntailenkki, saunaakin oli tarjolla
![]()
Jos samat vanhat polut kyllästyttää niin tuolla olisi uutta polkua tarjolla. Olen linjannut ja käynyt tamppaamassa talven aikana hyödyntäen osaksi jo olemassa olevia polkuja mutta on myös muutama pätkä ihan uutta joten pitää varautua lyhyitä pätkiä tunkkaamaan. http://www.sports-tracker.com/workou...75727151fe1de6
Käykäähän ajelemassa niin jos sinne ajan kanssa muodostuisi kunnon ura.
Jälki lähtee siis kellokosken hautuumaan parkkikselta ja päättyy korkeakallion juurelle pistotien päähän. Korkeakalliolla on loistavat kikkailumahdollisuudet sulan maan aikaan ja sieltä pääsee taas polkuja jatkamaan matkaa moneen suuntaan.
^ Hienoa, täytyy käydä tsekkaamassa. Joskus tuolla fillarirogainingissa tullut rymyttyä sekä talvella lumikenkäiltyä. Korkeakalliolta lähtee ajettava ura pohjoiseen jostain näiltä main, voi olla vaikea hahmottaa luonnossa jos ei tiedä. Ura menee kartalla "Ullanmäki" -sanan eteläpuolella noin luonas-koillinen suunnassa kulkevalle kartassa näkymättömälle traktoriuralle (ilmakuvassa vähän näkyy)
Avautuuko tuo mun linkki teillä jonkinlaisessa järjellisessä muodossa, että reittiä pystyisi seraamaan tms? Mulla kännykässäkin tulee samanlainen kuin tietsikalla. Ei tule sitä että seuraa reittiä tai tallenna juttua. Kuinka sen saisi jaettua täällä siten?
Sain sen näkyviin "seuraa reittiä" -muodossa hakemalla puhelimen sports trackerista "lähistöllä" -haulla. Siirtää vain kartan tohon kohtaan mistä olet aloittanut ja klikkaa siinä sinistä pistettä. Seuraa reittiä toiminto vaatinee maksullisen STn = 25 egee/vuosi. (MAINOS MAINOS)![]()
Aa...ok. Hyvä jos onnistuu. Mä en tuota sports trackeria yleensä käytä mutta kavereilta kun tulee ilmoituksia niin ne tulee siinä seuraa reittiä muodossa suoraan, vaikka ihan ilmaisversio mulla on käytössä. Mut se on varmaan sitten eri asia se kavereille jako.
Tänään hienossa talvisäässäkäytiin tutustumassa "harmiksen polkuun". Hienoa kun pääsee tässä lähiseudulla vielä tutustumaan uusiin reitteihin.
Korkeakalliolla
![]()
Kirjanmerkit