ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 152 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 52 102 142 150 151 152 153 154 162 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.531 - 4.560 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

  1. #4531
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    665
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hanttapuli Katso viesti
    Onkohan 2fat-mallin geometriataulukko vastaava näiden uudempien mallien kanssa,en vaan ollut löytävinäni tuota vanhaa mistään?
    Mulla on koneella webarchive ja sen mukaan geometria on sama lukuunottamatta tuota droppia. Tosin siinä pikku kuvassa oli interceptor, niin en tiedä kumman geometria se sitten oli.

    Olen omistanut 2fat pro:n ja nyt interceptor 3fat:n M-koossa, niin samalta tuntuu geometria.

  2. #4532
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    100
    Varmistetaas nyt vielä, että ilmeisesti noi JJ 4.8 LiteSkinit menee myös 4 Fat Compiin suoraan noihin vakiovanteisiin ja mahtuu pyörimään?

  3. #4533
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    121
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    Varmistetaas nyt vielä, että ilmeisesti noi JJ 4.8 LiteSkinit menee myös 4 Fat Compiin suoraan noihin vakiovanteisiin ja mahtuu pyörimään?
    Juuh, JJ 4.8 Snakeskinit kiinni ja hyvin mahtuu.

  4. #4534
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    178
    Tuli ilmattua jarrut tosta 3 litest ku takajarru kahva meni välil aivan pohjaan.

    Laitoin tota citroen ohjaustehosti/jarrunestettä mikä vissiin käy noihin shimanon jarruihin ku on mineraali öljyä ja hinta oli 9e/l

    Mukavast tuli ilmaa siel ja tuntu et ois ollu ihan jonkun verran vajaa koko järjestelmä.
    Nyt aivan eri tuntuset jarrut mitä koskaa ollu.

    Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

  5. #4535
    Liittynyt
    11/2016
    Paikkakunta
    Helsinki, Herttoniemi
    Viestit
    43
    Interceptorissa 4.8 JJ:t alla, meniskö vielä isompaa ?




    Sent from my H60-L04 using Tapatalk
    mattimat muokkasi tätä : 19.01.2017 at 08.19 Syy: Siisitn

  6. #4536
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    124
    ^^ Shimanon oma mineraaliöljykin maksaa vain 15€/L

  7. #4537
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    178
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    ^^ Shimanon oma mineraaliöljykin maksaa vain 15€/L
    Niinhän tuo näytti maksavan mut ois menny ens viikkoon vast et ois tullu.

  8. #4538
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    124
    En muuten olisi tiennyt... mutta itse ostin vasta pöntön tuota ja ilmaus setin yleisimmille jarrumerkeille. Ei millään merkillä ole vahingossakaan samat kierteet missään jarruissaan..

  9. #4539
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    178
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    En muuten olisi tiennyt... mutta itse ostin vasta pöntön tuota ja ilmaus setin yleisimmille jarrumerkeille. Ei millään merkillä ole vahingossakaan samat kierteet missään jarruissaan..
    Oishan tota litkua saannut vielä halvemalla motonetistä mut ei kehtaa 30km päähä lähteä ajelemaan 3e erolla.
    Oma ilmaus setti makso pikkasen yli 2e 1m 4mm kirkasta letkua 1e ja 2kpl 20ml lääkeruuttaa apteekista vähän yli 1e,nii noilla pärjäs hyvin.
    Toi 4mm letku meni aika tiiviisti tohon jarrukahvan ilmausreikään mut pidin toisella kädellä varmuuden vuoksi letkusta kiinni samalla ku työnsin satulan kautta öljyjä sisään.

  10. #4540
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    139
    Kaikki muut tämän jo varmaan tiesikin, mutta XXL:n myymä Spare part White Freehub 2Fat Interc/Pro 16 Red ei sovi 2Fat Prohon. Näinköhän niillä vielä olisi niitä teräksisiä vapaarattaita jossain huollossa.

  11. #4541
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    748

  12. #4542
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    139
    Aha, no olisihan tuo pitänyt arvata että 3lite=2pro. Kiitos. Näyttää ainakin kuvassa enemmän sopivalta.

  13. #4543
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    665

    Whiten läskipyörät

    Miten tästä uudesta whiten vanteesta lähtee tuo vapaaratas pois? Entä nuo päätyholkit?



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sent from my MacBook Air using Safari

  14. #4544
    Liittynyt
    06/2013
    Viestit
    178
    Meinasin vaihtaa ton 24 eturattaan tilalle 22 nii noita näyttää olevan erilaisia niin mikäs tohon sopii,jakohan on 64 pienellä ja isolla on 104?
    Pitääkö uutta ketjua lyhentää?

    Tarkotus on kyl päivittää 1x10 mut menee vast kesään se homma :/

    Pyörä siis 3lite

  15. #4545
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Miten tästä uudesta whiten vanteesta lähtee tuo vapaaratas pois? Entä nuo päätyholkit?

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Molemmat lähtee vetämällä ulospäin.

  16. #4546
    Liittynyt
    12/2015
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    141
    Kertokaahan kokeneemmat, miten hyvin onnistuu tubeless-asennus näihin Whiten nykyisiin Jalcon vanteisiin?
    Olisi emännälle läski hakusassa ja hankintaan menee luultavasti Silverbackin Scoop Fatty tai White 4 Pro. Scoopissa olisi ainakin helposti tubelekseen taipuvat vanteet valmiina.

  17. #4547
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    SIILINJÄRVI
    Viestit
    567
    Kyllä onnistuu tosi helposti.

    Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla

  18. #4548
    Liittynyt
    09/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    665
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gelände/Straße Katso viesti
    Molemmat lähtee vetämällä ulospäin.
    Eipä lähtenyt, vaikka kuinka kiskoi.

  19. #4549
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Mikkeli
    Viestit
    919
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Eipä lähtenyt, vaikka kuinka kiskoi.
    Nuo on kierteellä kiinni.
    Kapeilla kiintoavaimilla lähtee auki
    Cycling El Burro
    Hitaasti mutta epävarmasti.

  20. #4550
    Liittynyt
    01/2017
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    286
    Tarkoituksena olisi päivittää 4 Comppiin Slx 11 lehtinen voimansiirto

    Eli esim tuo linkissä oleva:

    https://www.bike24.de/1.php?content=...gc=0;orderby=2

    Muutama kysymys, kiitollinen olisin vastauksista:

    Vapaaratas menee samalla vaihtoon, käsittääkseni tuo ei käy yhteen alkuperäisen kanssa?

    Onko tietoa / ajatuksia millainen vapari tuohon kannattaa hankkia kaveriksi?

    Toimiiko orkkis eturattaan kanssa?

    Meneekö 42 hampainen takaratas liian kevyeksi, olisiko 40 piikkiin parempi 32 eturattaan kanssa?

  21. #4551
    Liittynyt
    12/2015
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    141
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JPTH Katso viesti
    Kyllä onnistuu tosi helposti.
    Onnistuuko yhtä helposti kuin Mulefuteilla, eli teippi pohjalle, venttiili kiinni, rengas paikalleen, litkut sisään ja ilmat perään?
    Tuolla aikaisemmin taisi olla puhetta, että jotkut on joutuneet kikkailemaan telttapatjojen kanssa että saavat kumit pysymään paikallaan.

  22. #4552
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    SIILINJÄRVI
    Viestit
    567
    Toisessa renkaassa vakuumi ja toinen kirkas muovisäkki,käy myös kontaktimuovi.ilmat pysyneet 2kk,ei ole tarvinnut lisätä

    Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla

  23. #4553
    Ainakaan noissa 3-sarjalaisten 80-millisissä Jalcoissa ei ole mitään hyllyä. Itse en lähtenyt tubelesointiin noiden osalta, vaan laitoin kevennyssisurit. Rengasta vanteelta ottaessa se kyllä lähti niin helposti, etten tiedä, miten hyvin tuo toimii oikein matalilla paineilla, vai "hörppääkö" helposti. 4-sarjalaisen 90 mm vanteen profiilista ei minulla ole tietoa.

    Tuon 2016-mallisen Scoopin Blizzerkeissä rengas taas istuu sen verran hyvin, ettei Bulldozeria saanut irti ilman jalalla polkemista. Mutta sehän tosiaan onkin "tubeless ready" -vanne.

  24. #4554
    Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JK- Katso viesti
    Tarkoituksena olisi päivittää 4 Comppiin Slx 11 lehtinen voimansiirto

    Eli esim tuo linkissä oleva:

    https://www.bike24.de/1.php?content=...gc=0;orderby=2

    Muutama kysymys, kiitollinen olisin vastauksista:

    Vapaaratas menee samalla vaihtoon, käsittääkseni tuo ei käy yhteen alkuperäisen kanssa?

    Onko tietoa / ajatuksia millainen vapari tuohon kannattaa hankkia kaveriksi?

    Toimiiko orkkis eturattaan kanssa?

    Meneekö 42 hampainen takaratas liian kevyeksi, olisiko 40 piikkiin parempi 32 eturattaan kanssa?
    Ei tuohon tartte vaparia vaihtaa. 8/9/10-spd vapari on sama ja 11-spd Shimanokin menee siihen.

    42 ei luulisi menevän liian kevyeksi 32 eturattaalla. Esim. mulla on tuollaisen pakan kanssa 28 eturatas.

  25. #4555
    Pientä 3Pro päivitystä litkutus edellä.





    Nyt on hyllyä, eikä tartte hajoilla navan väliholkin kanssa.

    Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

  26. #4556
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.827
    ^minkä takanavan laitoit? Noita 190mm pikalinkkunapoja ei vissii hirveesti ole?

  27. #4557
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    ^minkä takanavan laitoit? Noita 190mm pikalinkkunapoja ei vissii hirveesti ole?
    Takakiekkona on vielä takuuseen saatu 3 Interceptorin orkkis, kun tekis mieli päivittää runkoon, jossa on 12mm läpiakseli. Käsittääkseni Big Riden takanavan pitäis pystyä muuttaan pikalinkulle, tämä olisi tosin varmistaa dt:ltä.

    DT Swiss conversion rear wheel DT MTB Sram XD 135/190mm on QR 5mm HWGXXX00S3115S

  28. #4558
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    850
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JK- Katso viesti
    Meneekö 42 hampainen takaratas liian kevyeksi, olisiko 40 piikkiin parempi 32 eturattaan kanssa?
    Mulla Scoopissa 24t & 11-42t. Mielestäni olennaista on säätää ratastus niin, että ääripäitä tarvitsee vain harvakseltaan. Sillä saa paitsi vähemmän vinossa olevan ketjulinjan, myös pelivaraa harvinaisempiin ääritilanteisiin.

    Ittelläni on joitakin kertoja paksummassa lumessa ollut tarvetta keveimmälle vaihteelle. Raskain vaihde on ollut useammin käytössä, mutta riittää sekin kuitenkin 20-25 km/h -nopeuksiin, mikä on lähes aina tarpeeksi. Enemmän kiitollinen olen siitä kepeämmän pään pelivarasta, kun omasta mielestäni nämä laitteet on omimmillaan silloin kun maasto ei salli nopeaa ajoa.

    Bugisella softalla lähetetty

  29. #4559
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    100
    Kysynpä kun en tiedä ja täällä kun oma pyörä on Comp ja kysymys kuuluisi tuonne vaiheet-osioon, mutta Compissa on siis tuo 1x8 -vaihteisto, mutta mitä ongelmia voi siis tulla, jos eturattaan vaihtaa pienemmäksi 28 tai 30 johonkin muuhun settiin kuuluvasta 1x9, 10, 11 tai 12? Eihän se hammasratas tiedä mikä siellä takana akselilla on.

  30. #4560
    Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    ^minkä takanavan laitoit? Noita 190mm pikalinkkunapoja ei vissii hirveesti ole?
    Suurin osa 197mm navoista konvertoituu päätykorkkeja vaihtamalla 190mm pikalinkulle. Kuten 142mm ja 135mm kapeakumi puolella.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •