Työmatka fiilistelyä.
![]()
Työmatka fiilistelyä.
![]()
Hieno video kyl Jereltä![]()
![]()
Lainaläskistä loppui pito. Onneksi tapasin nämä mukavat kaverukset. Pitoa löytyy, alamäet on tosi pahoja, tulee helposti OTC...
![]()
Urat ja polut kivikovia ja aurinko paistaa, parhautta.
Välillä kaipaisi vain täysjoustoa
![]()
"Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki" (Aaro Hellaakoski)
Eilen tuli fatti ja parin lenkin jälkeen hyvät fiilikset. On se vaan hauska pyörä![]()
Lähetetty minun Nexus 6P laitteesta Tapatalkilla
Otin laiskuudesta niskalenkin ja kävin tutustumassa uuden kotikunnan pikkuteihin ja niitähän täällä Kuusjoella riittää.Kyllä tuo läskifillari on hyvä ajella noita vähän huonompikuntoisia teitä.Renkaissa painetta tarpeeksi niin hyvin rullaa.23 kilometriä tuli ajettua ja pidempäänkin olis menny vaan alko näpit ja varpaat ilmotella et nyt kotiin.
Joella...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Mäellä...
(O-lasin läpi kuvattuna)
Järvellä...
Näsinneula vähän kauempaa![]()
Kiitos. Luulisi, että uskaltaa. Keskellä selkää on aika paljon jäälaikkuja ja niissä nastat olisivat antaneet eilen turvallisemman fiiliksen, mutta JumboJimeilläkään en liukastunut kun vaan uskalsi ajaa suoraan vauhdilla yli. Välissä on uudelleen jäätyneitä leveitäkin railoja ja niissä on ohuempaakin jäätä, mutta eiköhän sielläkin jo uskaltaa.
Hyvin pääsee 20km päähän pilkille. Lunta sais olla vaan muutama sentti ettei mene heti ahkion pohja rikki
Merellä...
![]()
Polut loisto kunnossa, pito ihan järkyttävän hyvä. Neljä uutta kom:ia stravaanPyörä istuu kuin hanska!
![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Niin sitä mustakin tuli läskipyöräilijä taas, vaikka joku aika sitten ruikutin ettei oo mun juttu. En silloin 2015 kun viimeksi ajoin läskillä niin lumille päässyt. Saa nähä kuinka paljon tuleva am-täpäri saa ajoa..
Ai niin, ensilenkki 4t, oli törkeen kivaa.![]()
Tyttöjen kaa eilen Usmissa. Palautusjuomat ja-ruuat kohillaan
Sent from my iPhone using Tapatalk
hieno päivä, Syötteen kansallispuisto, Ahmakallio
![]()
Ei auttanut edes pitkä CS:ä, sahakin jäi kotiin![]()
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Lauantaina 21.1. kuvattu maastopätkä Lahden Karistosta:
Mahtavia lanattuja baanoja rovaniemellä rautiojärven suunnalla ja tulee kemijoelta asti. Kiitoksia vaan paavalniemen kylätoimikunnalle! Toivottavasti en rikkonu baanaaOletan että ne lanattu tulevaa pertsalatua varten
08680
Mutta olihan eilen taas talvinen singletrack bliss aika 5/5. Piti käydä vain hieman noita takapihan polkuja ajamassa, niin parin tunnin lenkiksi se taas venyi..
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Vapaapäivä. Minä ja kaverini Farley.
![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Minä ja kaverini farley. Käytiin lähimaastossa ihastelemassa kaupungin valoja.
![]()
Kirjanmerkit