GiantElectrobikeGarmin
Sivu 30 / 36 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 28 29 30 31 32 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 871 - 900 / 1078

Aihe: Garmin Fenix 3

Eli fenix 3 HR:stä kyse. Miksi kello hokee että liikkupalkki nolla vaikka ois kuin liikkunut?
    3h pyörälenkiltä ei pääse kun sisälle niin jo älähtää LIIKU. Armoton valmentaja☺

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohnOrion Katso viesti
    Nuo 5x:n kartat ovat mielenkiintoiset, mutta onkohan toteutus pikkuruudulta sellainen, että alkaa monessakin mielessä kätevämpää käyttää kännykkää (mikäli sellainen on mukana).
    Tietysti asia on aika henkilökohtainen ja riippuu alueestakin, mutta itse pystyisin varmaan seuraamaan Fenix 5:llä ennalta navigoitua reittiä. Sen sijaan suunnistaminen karttapohjan perusteella voisi olla mahdotonta, kun se on Edge 1000:kin näytöltä liikkeessä aika hankalaa.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Luetun perusteella, tuossa on myös edge explore-sarjasta tuttu "määritä pituus ja ilmansuunta, niin laite laskee kolme vaihtoehtoista reittiä" ominaisuus..

Mikähän on kun Fenix 3HR ei tallenna ennätyksiä allasuinnin osalta ollenkaan? Pyöräillessä ja juostessa laite ilmoittaa treenin jälkeen jos tuli esim. nopein 5km tms.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Luetun perusteella, tuossa on myös edge explore-sarjasta tuttu "määritä pituus ja ilmansuunta, niin laite laskee kolme vaihtoehtoista reittiä" ominaisuus..
    Vähän offtopic, mutta onko tuollaista ominaisuutta missään tietokonepohjaisessa softassa (strava, garmin connect tms) - olis ihan mielenkiintoinen niin maantielenkeille kuin juoksulenkeille jos vaikka keksis jotain uusia lenkuroita?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Näin maastopyöräilyä (ja satunnaista juoksua) harrastavana olin kovasti tällaista kelloa vastaan (kova hinta, tiellä urheillessa, pelko naarmuista tehdessä harjoitteita joissa käsi voi hangata tai kolahtaa kovaa pintaa vasten), mutta jotenkin nämä Fenixit ovat alkaneet polttelemaan ja vastaavasti esim. erillisen GPS-ajotietokoneen hankinta on alkanut tuntumaan turhakkeelta (varsinkin kun vanhan Samsung Galyxyn voi valjastaa offline-navigaatioon). Alan jo näkemään itseni tällainen kello Nato-rannekkeella (ilmeisesti kaksiosaisena kannattanee hankkia, vaikka kyllähän porukka noita yhtenäisiäkin käyttää) ranteessani.
    Käyttöesineitähän nämä on, itse on ole ainakaan omaani yhtään säälinyt ja ei tähän Fenix 3 HR safiiri versioon ole mitään isompia jälkiä vielä tullut, vaikka kello on ranteessa 24/7. Mullakin on monesti maastolenkeillä sitten lisäksi kännykkä mukana, josta voi tarvittaessa tutkia Orux-mapsilla polkuja tarkemmin, mielestäni erittäin toimiva kombo. Aika harvalla lenkillä tulee tuota kännykkää enää kaiveltua, toisaalta karttoja on oikeasti selkeä selata kännykän Full HD -näytöllä sitten kun niitä tarvii.
    Mikähän noista Fenixeistä sitten kannattaa hankkia? Juoksukaupasta saisi 369 eurolla Fenix 3:n sykevyölle ja, kuten on todettu, 399 eurolla Fenix 3 HR Sapphiren (kivasti XXL:n tarjouksestakin halvempi). Tuo Fenix 3 HR vaan tuntuu jotenkin huonolta sijoitukselta nyt, kun ensinnäkin Fenix 3 sykevyöllä olisi halvempi, vähemmän massiivisempi ja antaisi tarkemmat/varmemmat HR-lukemat ja kun toisaalta 400 euroa tuntuu kovalta hinnalta näin Fenix 5/5X:n julkistuksen alla. Nuo 5x:n kartat ovat mielenkiintoiset, mutta onkohan toteutus pikkuruudulta sellainen, että alkaa monessakin mielessä kätevämpää käyttää kännykkää (mikäli sellainen on mukana).
    Kyllä mä suosittelisin, että hommaat suoraan HR version ja sitten sen sykevyön. Itse olen sitä mieltä, että rannemittaus (kaikissa kelloissa) vain täydentää sitä sykevyön käyttöä. Koko sykkeiden seurannan idea mielestäni on kuitenkin se, että mm. raskaissa intervalleissa yms. saa sykkeet aina luotettavasti talteen. Toisaalta rannemittaus on todella kiva 24/7 seurannassa sekä kevyemmillä lenkeillä ja hyötyajoissa (kello pitää tietysti tällöin alla takin alla, joten reaaliseurannan saa unohtaa).
    Itsekin pohdin tuon XXL:n tarjouksen käyttämistä (maastopyöräilyyn olen toistaiseksi hankkimassa Garmin 520 -ajotietokonetta ja Scosche Rhythm+ -sykekäsivarsisträppiä, mutten ole vielä ehtinyt ostaa), mutta kova on hinta kellolle, jossa on ongelmia (useamman läpiluetun testin perusteella) kuten sapphire-mallin bezelin maalikerroksen kulumat, rannekkeen (jonka toki voi vaihtaa) kulumat, ei-niin-loistava GPS-seuranta, etenkin kovassa liikkeessä/rasituksessa ongelmat HR:n tarkkuuden kanssa, ei tukea Bluetooth Smartille mitä tulee sensoreihin (en tosin tiedä, onko päivitysten mukana tapahtunut muutosta) ja ihokontaktin vaikutus lämpötilalukemaan.
    Mikä idea tuollaisessa Scosche Rhythm+ -sträpissä on? Onko se jotenkin perinteistä sykevyötä parempi? Itse olen ehkä kokenut liian vähän ongelmia tuon Garminin tekstiilivöyn kanssa, joten en ole kokenut tuollaista tarvitsevani. Komeen rusketusraidan tolla ainakin saa , mitenhän mahtaa toimia maastossa kyynärsuojien kanssa

Tuoko toi Edge 520 malli jotain sellaisia ominaisuuksia joita et saisi Fenix 3 (HR) -kellosta? Itse päädyin tällaiseen kelloon erillisen ajotietokoneen sijaan, koska tämä on huomattavasti monikäyttöisempi ja helpompi mm. juostessa, hyötyajossa, vaeltaessa ja metsässä ajaessa. Maantiefillarilla ajaessa pidän tätä sitten tangossa kiinni, etenkin silloin kun ajelen enemmän "suunniteltuja" treenejä. Kun kello on tangossa on tietojen seuraaminen luonnollisesti helpompaa. Muuten tämä on oikeastaan aina kädessä kiinni, etenkään maastossa ajaessa en seuraa oikeastaan mitään tietoja reaaliaikaisesti vaan keskityn vain ajamiseen/fiilikseen. Juostessa kello on mulle ihan pakollinen, koska muuten tulee juostua aina liian kovalla rasituksella, etenkin PK-lenkeillä.

Sitten noihin "ongelmiin":
    • Fenix 3 ja Fenix 3 HR ovat kyllä aivan saman kokoiset (runkohan näissä on sama). Tuo HR version pohjassa olevan sensori on ehkä n. 1mm paksu, joten sen käytännössä hukkuu tuohon ranteen päälle olevien luiden väliin.
    • Mulla on yksi naarmu tossa tummanharmaassa kehyksessä, joka tuli kun kolautin tämän kiviseinään, mitenkään erityisen näkyvä tuokaan jälki ei mielestäni ole. Totuus nyt on vain se, että kun kello on kädessä niin se jossain vaiheessa väkisinkin kuluu/nuhjaantuu. Mulla tämä ei ole mikään näyttelyesine vaan käyttötavara, joten pienet jäljet ei haittaa. Kuten aikaisemminkin jo hehkutin, niin näytön safiirilasi on ollut kyllä todella kovaluu.
    • Orginaali kumirannekkeen pinta on tosiaan väriltään/sävyltään näin 10kk käytön jälkeen hieman epätasainen, mutta ei tuokaan kyllä osaa mua häiritä. Jossain vaiheessa voisi ostaa juhla yms. käyttöön tuollaisen mustan nahtarannekkeen tms., mutta eipä ole tullut vielä hankittua, kun perus ranneke on milestäni mukava, tukeva ja toimiva.
    • GPS-seuranta ei toisaan ole kiitettävässä tasolla, mutta hyvä se on kuitenkin. Omaa treeniäni ei kyllä haittaa se jos kello oikasee metsälenkissä pari metriä jossain mutkassa. Toisaalta monesti menee kymmeniä treenejä siten, että kello pysyy ihan 100% tiellä/polulla, heitot ei ole koskaan ollut isoja edes niillä "huonoilla" kerroilla.
    • Toi optisen sykemittauksen tarkkuus on mielestäni enemmän tekninen rajoite kaikille rannemittauksille, eli se ei ole mitenkään Fenix 3 HR -kellon ongelma, jossa mittaus toimii monesti jopa ihan hyvin (Rainmaker teki tästä aika laajan testin). Mutta kyllä sykevyö vaan on edelleen pakollinen, nytkin kello on ollu talvikeleillä takin päällä, joten ilman vyötä sykkeitä ei saisi lainkaan talteen.
    • Toi bluetooth smart -tuki tuli nyt tuohon uuteen Fenix 5 malliin, mutta onko sille jo jotain käyttöä? Onko olemassa jotain sellaisia sesoreita joita ei saa ANT+ versiona?
    • Jos kellolla haluaa tarkkojan lämpötiloja niin kannattaa hommata Garminin Tempe -sensori, sillä sää kätevästi ulkolämpötilan talteen esim. talvilenkeillä tai vaelluksilla. Toki kellon voi myös laittaa tankoo, jolloin lämpötilan saa myös tarkemmin.

Itse varmaan ostaisin mielummin sen hopeisella bezelillä varustetun mallin, jossa hinta on alhaisempi ja bezel vähemmän kulutusta näyttävä. Mikronaarmuja pelkäävät pystyvät kuitenkin ostamaan suojakalvon lasiin, mikä toki vie hitusen arvokkuutta pois. Omassa käytössä bezel on varmasti enemmän vaaran tiellä kuin lasi.
    Toi silver-malli on varmasti ihan hyvä myös, etenkin jos sen saa sopivasta tarjouksesta. Itse olen tosin vakuuttunut safiirilasin ylivoimaisuudesta, joten seuraavakin kello tulee varmisti olemaan mulla ko. lasilla.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Käyttöesineitähän nämä on...
    Kiitos Kalle kun jaksoit nähdä noinkin paljon vaivaa informatiivisiin vastauksiin (ihan oikeasti siis). Juoksukaupasta tosiaan saisi Fenix 3 HR:n Silverinä 333 eurolla ja noista uusista kelloista näyttää suosikiksi tulevan "naisten malli" 5S, jota moni näyttää miettivän massiivisuuden minimoinnin nimissä. Ajotietokoneen hankinnan olen jo kuopannut (jos pitää navigoida, niin se vanha Samsung Galaxy + OruxMaps ajakoon asian). Juoksuhommissa (joita jonkun verran harrastan) en ollut niinkin ilmeistä asiaa tullut ajatelleeksi, että moisen kellon avullahan sitä tosiaan voi tarkastella, miten juoksu sujuu siinä hetkessä (usein, väsyneenä, sitä on huolissaan, onko tahti pysynyt samana ja toisaalta millaista kehitystä on tapahtunut).

Mutta mutta... Toisessa ketjussa puhuttiin tällaisten kellojen akun kestävyydestä ja lähinnä siitä, kuinka kauan kestää, että akku kuolee ja joutuu joko maksamaan kovan hinnan (ilmeisesti pitkästi yli sata euroa) uudesta akusta (ei vaikuttanut kovin tee-se-itse hommalta ellei ole käynyt elektroniikka-asentajan alkeita) tai sitten ostamaan uuden kellon. Aika monella nimittäin vaikuttaa akku menevän huonoon kuntoon 2-3 vuoden sisällä ja se on kyllä 300 euronkin (saati 400-600 euron kellosta) jo armottoman lyhyt aika. Tämä yhdistettynä siihen, että Fenixeissä se massiivisuus on jonkun verran turn-off (varsinkin kun ei ole tarvetta käyttää sitä normaalina kellona) saa kyllä harkitsemaan jotain muuta mallia ja tällä hetkellä olisin suuntaamassa katseeni 920XT:hen Garminin tekstiilivyöllä varustettuna (Juoksukaupasta 267 euroa). Tietenkin siinä menettää kivemman näköisen ja monikäyttöisemmän kellon sekä optisen HR:n, mikä vaikuttaa olevan jatkossa trendi, mutta toisaalta jos kerran ensimmäisen ongelman kanssa voin elää (tulee kuitenkin oltua urheilun ulkopuolella enemmän ilman kelloa kuin kello kädessä) ja toisen suhteen sykevyö on joka tapauksessa pakollinen (esim. näin talvipakkasilla läskipyöräillessä ja lyhyitä kaupunkireittejä juostessa), niin 920XT lienee järkevämpi valinta. Ehkäpä sitten vuosien päästä voi poimia Garmin 5S:n tai sen seuraajan alehintaan, etenkin jos tuohon mennessä optinen sykemittaus on ottanut harppauksia eteenpäin.

Tuo bluetooth tuki Fenix vitosen osalta kosiskelee luonnollisesti Polarin käyttäjiä, joilla on em. Lisähärpäkkeitä. Toisaalta myös ekosysteemin avoimuus on käyttäjien ja valmistajien mieleen. Vähemmän rahaa kylläkin Garminin kassaan lisätarvikkeista. Tuo Fenix 3 on julmetun kokoinen vaikkei mulla ihan rimpularanne olekaan. Fenix 5S on selkeästi pienempi ainakin speksien perusteella. Myös normi vitonen on pienempi. Nythän noita kolmosia rannemittauksella saisi kohtuuhintaan.

Onko ihmiset tottuneet tuohon kokoon ja on tuossa kolmosessa jatkuva hr mittaus?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TMo Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Vähän offtopic, mutta onko tuollaista ominaisuutta missään tietokonepohjaisessa softassa (strava, garmin connect tms) - olis ihan mielenkiintoinen niin maantielenkeille kuin juoksulenkeille jos vaikka keksis jotain uusia lenkuroita?
    Eniten kaipaisin näihin, Garmin Fenix / Edge ominaisuutta suorasuunta ja etäisyys pisteeseen joka "oikeissa" GPS ssä on.

Toimii karttanäytön kanssa poluilla, klv:llä ja muilla alueilla mistä ei ole reitittäviä karttoja vaikka yhteydet on merkitty kartalla. Reititin valinta jää tietty itselle, mutta oikea suunta on aina selvä.
    Se ainoa oikea ja alkuperäinen - PPP

Nyt kelpaisi kolmipyöräinen taas, kun jalka alkaa jo painaa ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti manu99 Katso viesti
    Onko ihmiset tottuneet tuohon kokoon ja on tuossa kolmosessa jatkuva hr mittaus?
    Itse olen tuohon kyllä ihan hyvin tottunut, vaikka ranne onkin sellaisen rimpulan puolenen perus 80kg ukon ranne. Tuon paksuuden/kulmikkuuden oikeastaan huomaa vain silloin kun laittaa päälle kauluspaitaa, napakampaa aluspaitaa tms., toisinaan se on myös tiellä kun filaria/autoa remppailee ja tunkee kättä vähän ahtaampiin paikkoihin. Mulla ei tosin ole aikaisemmin ollut mitään kelloa käytössä, joten varmaan perus kellokin olis noissa samoissa tilanteissa vähän tiellä, mutta kyllähän Fenix 3 on isohko kello, siitä ei mihinkään pääse.

Kyllä Fenix 3 HR kellossa on jatkuva sykkeenseuranta ja se toimii mielestäni ihan kiitettävästi.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

Lainaus Alkujaan tämän lähetti manu99 Katso viesti
    Tuo bluetooth tuki Fenix vitosen osalta kosiskelee luonnollisesti Polarin käyttäjiä, joilla on em. Lisähärpäkkeitä. Toisaalta myös ekosysteemin avoimuus on käyttäjien ja valmistajien mieleen. Vähemmän rahaa kylläkin Garminin kassaan lisätarvikkeista.
    Tuo on kova juttu laitekehityksen tulevaisuuden kannalta, kun nythän Garmin Edge -sarjan seuraavassa laitteessa on kaiken logiikan mukaan myös sama tuki BT Smart -sensoreille. Vaikka se voi verottaa Garminin omien sensoreiden myyntiä, Polarin tuotekehitysosastolla saattaa puskea tällä hetkellä jonkin verran kylmää hikeä. Meni sitten tuokin markkinarako umpeen.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Mikä asetus on väärin kun connectissa lajin kohdalla lukee nykyisin NIMETÖN! Eikä sitä lajia mitä harrastaa.

Ja edellisissäkin harjoituksissa lukee esim YLI-II ja pyöräily. Ja meiltä on tuonne matkaa n.50km.?

Saako kellosta muokattua tietokenttiä mitä näyttää ruudulla suorituksen aikana? Olen koittanu etsiä kellon asetuksista, käyttöohjeista, connectista jne.

Asetukset/Sovellukset/Valitset muokattavan lajin/Tietonäkymät

Kiitos. Jostain syystä jäänyt tuo valikko välistä. Ja löytyhän se selvästi käyttöohjeistakin

Taas olis extraextraisossa 499€ F3hr Sapphire. Netistä ei näyttäis saavan, mutta lähes kaikissa kivijaloissa näyttää vihreää.

https://www.xxl.fi/garmin-pulse-garm...bqxtMMH0VWmmi8

https://www.youtube.com/user/GrizzFustus1

tässä fenix 3 aiheisia videoita, joistakin itselleni ollut valtavasti hyötyä

Oli iso vahinko lähellä!
    Laitoin kellon aamulla lataukseen ja huomasin rannekkeen soljen "leikkautuneen" lähes irti remmin soljesta! Kyseinen remmi on ollut ranteessa 24/7 n. kolme viikkoa. Rannekkeen ostin Keskisen kellosta ja ainakin siinä on Garmin logo ja väri oranssi. Laitoin reklamaatiota asiasta. Remmi on jotenkin komvempaa seosta kuin alkuperäinen, remmi tuli alkuperäisessä pakkauksessa.
    Millaisilla rannekkeilla olette kelloa kantaneet? Toi oranssi väri vaan on mast!!
    ....niin tai nythän vois kokeilla fenix vitosen remmiä....
    Arjen adventuristi joka luottaa hyrrävoimiin

Remmejä on orginaaleina silikonisia, joka HR:n vakio mustakin on, sekä muovisia jotka on edeltävien mallien remmejä ja aavistuksen kovempia. Oranssia remmiä on ollu joskus Fenix2:sen aikaan, sekin tais olla kovempaa muovia. Silikoniremmiä ei orannsina ainakaan orginaalina ole.

Toi mun ranneke oli elastomeeristä. Otin Keskisen kellon pyynnöstä yhteyttä Garminin tekniseentukeen ja nyt on uusi ranneke tulossa. Saa nähdä mikä ranneke tulee, kun toiveena laitoin rannekkeen tuotenro 12842 ja mallinro 010-12168-08 eli vihreä (uretaanimateriaalista), kun en enää sammaa uskalla ranteeseen laittaa.
    Nopeaa palvelua Garminilla tässä asiassa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hiekkahentunen Katso viesti
    Oli iso vahinko lähellä!
    Laitoin kellon aamulla lataukseen ja huomasin rannekkeen soljen "leikkautuneen" lähes irti remmin soljesta! Kyseinen remmi on ollut ranteessa 24/7 n. kolme viikkoa. Rannekkeen ostin Keskisen kellosta ja ainakin siinä on Garmin logo ja väri oranssi. Laitoin reklamaatiota asiasta. Remmi on jotenkin komvempaa seosta kuin alkuperäinen, remmi tuli alkuperäisessä pakkauksessa.
    Millaisilla rannekkeilla olette kelloa kantaneet? Toi oranssi väri vaan on mast!!
    ....niin tai nythän vois kokeilla fenix vitosen remmiä....
    Tuolta tilannut, puoli vuotta käytössä, ei kulumisen merkkejä.

http://www.ebay.com/itm/For-Garmin-F...JRL4D5QTpoys7g

Lähetetty minun SGP521 laitteesta Tapatalkilla
    I've been around

^Kiitos linkistä. Tilasin oranssin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hiekkahentunen Katso viesti
    Toi mun ranneke oli elastomeeristä. Otin Keskisen kellon pyynnöstä yhteyttä Garminin tekniseentukeen ja nyt on uusi ranneke tulossa. Saa nähdä mikä ranneke tulee, kun toiveena laitoin rannekkeen tuotenro 12842 ja mallinro 010-12168-08 eli vihreä (uretaanimateriaalista), kun en enää sammaa uskalla ranteeseen laittaa.
    Nopeaa palvelua Garminilla tässä asiassa
    Eilen tuli kyseinen vihreä remmi, vaikkakin kalliinpi kuin tuo oranssi

jarit Guest
    Ambit 2 alkoi kypsymään ja näytön kontrasti tippumaan. Tilalle on hankittu Fenix 3 HR sapphire lähi-XXL:stä. Täytyy kyllä antaa tunnustus maastopyöräilevälle myyjälle, jolta tuli vastaukset ja näkemykset laitteen hankinnassa ja sopiva hinnan pyöristys tiskillä.

Noin kuukauden käytön jälkeen alkaa ensimmäiset mielikuvat laitteesta. Alun korkeussekoiluiden jälkeen on fenix3 hr toiminut todella hyvin.
    Ihmetyttää kyllä suuresti miten ohjelmiston ominaisuudet niin connect mobile:ssa kuin ranteessa ovat niin uskomattoman rajoittuneet. Esim kuntosalille ei ole ollenkaan omaa aktiviteettia. Samoin sulkapallo sekö Squash puuttuu. Enkö vain osaa vai voiko todella nämä puuttua? Lajeilla kuitenkin satoja miljoonia harrastajia..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Miten F3 jaksaa pyörittää isompia reittejä vai onko syytä pilkkoa isommat reitit paloihin (verrattuna vaikka edge-vehkeisiin)? Esimerkkinä 7600 reittipisteen reitti, jolla pituutta yli 500 km. Gpx-tiedoston koko 2,x Mb, tcx- ja FIT-tiedostot samasta reitistä tietysti paljon pienempiä, eli ainakin teoriassa 26Mb:n käytettävissä olevan muistin pitäisi riittää.

Pohdinnassa F3 vastaan garminin vastaavassa hintaluokassa olevat edget ilman muistikorttipaikkaa. Noissa toki aivan eri määrä sisäistä muistia ja mahdollisuus karttapohjaan. Omiin tarkoituksiin yksinkertainen navigointi/seuranta olisi todennäköisesti tarpeeksi hyvä, olettaen että mylly jaksaa pyörittää reittiä. Voiko F3:lla seurata reittiä ja käyttää samalla puhelinta karttana F3:n sijaintitietoon perustuen?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kasakka Katso viesti
    Miten F3 jaksaa pyörittää isompia reittejä vai onko syytä pilkkoa isommat reitit paloihin (verrattuna vaikka edge-vehkeisiin)? Esimerkkinä 7600 reittipisteen reitti, jolla pituutta yli 500 km. Gpx-tiedoston koko 2,x Mb, tcx- ja FIT-tiedostot samasta reitistä tietysti paljon pienempiä, eli ainakin teoriassa 26Mb:n käytettävissä olevan muistin pitäisi riittää.
    Ainakin hieman yli 400km reitin seuraaminen onnistui ongelmitta, en tiedä kuinka iso tuo oli tiedostona, koska piirtelin reitin suoraan Garmin connectissa. Korkeusprofiili ei tuon pitkän reitin kanssa enää siirtynyt laitteeseen, joten siinä on ilmeisesti jokin rajoite. Noin200km reittien kanssa korkeusprofiilikin näkyin ranteessa ihan ok. Muuten toi yksinkertainen "course-viivan" seuraaminen toimii kyllä hyvin, mutta laite kyllä lataa reittiä kyllä melko pitkään käynnistyksen yhteydessä.

Edge-laitteista mulla ei ole kokemuksia, joten en osaa sanoa, että miten ne eroavat tässä suhteessa.
    Speksausta ja Pyöräilyä.

[QUOTE=jory;2623447]Mikähän on kun Fenix 3HR ei tallenna ennätyksiä allasuinnin osalta ollenkaan? Pyöräillessä ja juostessa laite ilmoittaa treenin jälkeen jos tuli esim. nopein 5km tms.[/QUOTE

Tänään ihmettelin kun allasuinnilla ei ollu merkitystä tehominuutteihin. Sykkeet ja kaikki muut tiedot kuitenkin siirty kelloon kun lopetti uinnin

xxl sunnuntai tarjouksessa fenix 3hr silver 399e. Mustaa saphireakin on taittu tuohon hintaan myydä. Onko vinkkejä mistä löytyisi musta halvimmalla?

hopeinen - https://www.xxl.fi/garmin-pulse-garm...129520_1_style

Juu ja joo

Nyt kun korkeuden jojoamisesta päästiin koittaa Garmin vääntää musta väkisin imperialistia / trumppilaista

Laite vääntäytyy aina tuntemattomasta syystä ei SI yksiköihin vaikka Connect iin ne päätyy metrisinä.

Lämpötila ainoana pysyy celsius asteissa
    Se ainoa oikea ja alkuperäinen - PPP

Nyt kelpaisi kolmipyöräinen taas, kun jalka alkaa jo painaa ...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •