GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 151 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51 101 141 149 150 151 152 153 161 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.501 - 4.530 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Mulla on nykyään 3 proossa jalcon 90mm takana. Vaihdellu viime aikoina budia, JJ 4.8 SS ja floateria. Kaikki on jääny toiselta reunalta vanteelle ku oon sisurin poistanu. Jahka ehdin hommaan venttiileitä ni pyöräytän kyl vakuumilla tubelessiin muotoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Nelonen: Paino: 14,9 kg koossa M
    Kolmonen: Paino puuttuu ... hmm, olikohan se 14,7..? -> Paino: 14,1 kg http://downshiftaaminen.blogspot.fi/...ite-3-fat.html
    Eli oisko paino ero noin kilon luokkaa 3fat pro:lla ja 4 fat pro:lla L kokosena..? Eli jo kannattava muutos.. Vähä aikaa sitte oli vielä keulaa xxl verkkokaupasa myynnisä mut eipä ole ennää ollu..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mike79 Katso viesti
    Eli oisko paino ero noin kilon luokkaa 3fat pro:lla ja 4 fat pro:lla L kokosena..? Eli jo kannattava muutos.. Vähä aikaa sitte oli vielä keulaa xxl verkkokaupasa myynnisä mut eipä ole ennää ollu..
    Mut onhan siinä neloses isommat renkaatkin, ettei painoero selity pelkällä keulalla.

Niinpä tietenkin.. onhan nuo varmasti vähän painavemmat renkaat tuosa 4fatisa! Itellä oli ennen tuota 3fatpro mutta ei tullu sitä painoa sillon niin ajateltua.. Keväällä ajattelin vaihtaa eri kumit ja ehkä tubeles juttuja myös ku laitoin nastoja noihin orkkis renkaisiin..

Tämmönen tuli ei miitän ongelmia hyvin pysyy.

Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla

Mä vertailin noita kahta tässä aikaisemmin, painoa emme mitanneet mutta sanoisin, että 3 pro on parempi työmatkoihin ja pitkiin matkoihin, 4 pro on parempi metsään.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Jos erona suunnilleen renkaat ni johan sait vertailun aikaan.🤗

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

No on niissä erona renkaat, vanteet ja runko nyt ainaski..
    Veetiren sivuilta löysin snowshoe 4.5" painon 1460g ja snowshoe xl painon 1530g. Ei tosin ollut sitä mpc compound versiota tuola sivulla mikä on pyörässä alla mutta tuskin kauheasti heittää paino.

No on niissä erona renkaat, vanteet ja runko nyt ainaski..
    Veetiren sivuilta löysin snowshoe 4.5" painon 1460g ja snowshoe xl painon 1530g. Ei tosin ollut sitä mpc compound versiota tuola sivulla mikä on pyörässä alla mutta tuskin kauheasti heittää paino.
    Runko taitaa olla täysin sama, ero vain keulassa.

Edit. 3 PRO:n snowshoet paino mulla 1300g

Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla

Kiitoksia tubeless vinkeistä. Tuo ikkunatiiviste malli taitaa mennä kokeiluun ekana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JPTH Katso viesti
    Tämmönen tuli ei miitän ongelmia hyvin pysyy.

Mistä tuota muovikalvoa saa hankittua pienissä määrin? Onko se lämmöllä kutistettavaa?

Sent from mTalk

Bud-Bud -yhdistelmällä ensimmäinen lenkki ajettu. Pidosta vaikea sanoa mitään, kun oli sopivan nuoskaista uutta lunta. Parasta ensimmäisen lenkin perusteella oli renkaan korkeuden tuoma maavaran kasvu. Nyt on polkimet suunilleen samalla korkeudella kuin 29-maasturissa, niin tulee hiukan vähemmän maakosketuksia.

Saattaa olla, että nämä rullaavat paremmin kelvilläkin. Paineet oli tosin käsikopelolla laitettu, joten ihan ei ehkä pysty noihin Snowshoeihin vertaamaan. Ja sisuritkin ovat kevyemmät. Mutta ihan hyvältä muutokselta vaikuttaa.

Se on uudesta autosta istuinsuoja.Varmaan toimii myös kontaktimuovi,kokeilin yhden renkaat kiveniskuteipistä tosi helppo.

Eli kun siirtyy 1 eturatas yhdistelmään niin kumpi ratas parempi ketjulinjan kannalta 64 vai 104?
    Tos aikasemmin päivittelin et takavaihtaja pitää ääntä niin syyksi löyty et pienimmän eturattaan piikit on aika kuluneen näköset,kestihän ne 1500km about..

Itse ole kokeillut kumpaakin 64 parempi linja,mutta ei mitään ongelmia ole 104.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rantamies Katso viesti
    Runko taitaa olla täysin sama, ero vain keulassa.

Edit. 3 PRO:n snowshoet paino mulla 1300g

Mulla painoi 1290g kummatkin snowshoet, kun otin ne n. 400km ajettuna pois ja laitoin JJ ss tilalle.

Ripaldille...
    Itellä kävi niin että en viime talvena saanu nouseen takavanteelle budia samalla tyylillä kuin sen etusen. Enkä sitten halunnut mitään muutakaan sinne koittaa. Päädyin siis poistamaan ne tiivisteet. Ja se oli syvältä... Renkaissa siis eroja ja tuurilla osansa. Se etunen toimi oikeen hyvin. Ikinä ei tyhjentyny vaikka joskus oli useampi viikko väliä ajossa. Ja mää käytin vakuumikoneen muovia. Valkkasin kaapista sellasta missä oli toinen puoli karhee. Sen laitoin sit rengasta vasten. Pakkausteipillä peitin kevennysreiät.

Siitäpä painoja takarengas Snowshoe xl nasta 4380g.Maxxis minion 4.8 jackalopen kehällä 3910g.Eturengas Snowshoe xl 7nasta 3660g.Maxxis minion 4.8 jackalope 3410g.Maxxis renkailla takapakka sram 1150.Veetin renkailla sram 1130.Kaikki tubeles.Kesällä jumpot 4.8.

Mitäs hyötyä/eroa noilla ovaalinmuotosissa eturattaissa on verrattuna pyöreisiin?

Paljon kiitoksia Ihan hyvälle tuo linja näyttää omaan silmään. Samalla muuttuis 32T -> 30T niin vähenee suurimman rattaan käyttö ja samalla ketjulinja kiittää.

Mallailin tuosta kuituhaarukasta kuvan paintillä mutta jäi uppimatta :/

Tässä muutes mittoja 3 Pro:n keulasta, jos joku niitä vielä kaipaa. Sama haarukka lienee myös kaikissa interceptoreissa.

Noniin tulipa käytyä kokeileen miltä tuo Comp tuntui ajellessa ja hyvältähän se tuntui. Tietysti kun ei ole vertailupohjaa keveämpiin vastaaviin niin mennään tällä. Renkaista loppui koskemattomassa pakkashangessa samantien pito kun löi ekan kerran tyhjää. Paineista ei tietoa, mutta takarenkaassa ensiasennuspaineet selvästi vähemmän kuin edessä, painui ajaessa puolittain kasaan. Tuntui kuin rengas olisi tyhjentynyt ajaessa, mutta pitänee seurailla. Lisäsin painetta kuitenkin kun aamuksi pitänee lähteä töihin tuolla ja tulipa samalla tutuksi presta-ventiilin sielunelämä. Joutui youtubesta katsomaan tutorialin, että miten sinne saa ilmaa. No, kai tuohon pitänee hiilikuituhaarukka katsella ainakin ja ne pitävemmät renkaat.

Olisko kellään 3 liten omistajalla jääny isompaa eturatasta hyllyyn ylimääräseks. Oma meni lyttyyn ja pitäs laittaa toimiva tilalle. Voi laittaa yyveetä jos haluaa luopua. Pirkanmaa olis tietty plussaa...

Telttapatjasta tein muuten hyllyn 3 Pron vanteelle. Eli Gorillan puolikkaat siivut lisäksi sivuille. Tuli potero johon se rengas meni.

Purin tänään ton vapaarattaa irti ekan kerran niin ei ollu mitään kulumaa kynsissä eikä rungossa ja rasvaa oli aika reippaasti laittaneet kun kasanneet.
    Pyyhin vanhoja rasvoja pois ja laitoin tilalle http://www.motonet.fi/fi/tuote/60010...an-rasva-100ml tollasta vai oliko väärää rasvaa sinne?
    Pitäis kestää -30c.
    Vaparilla ajettu noin 1500km

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Purin tänään ton vapaarattaa irti ekan kerran niin ei ollu mitään kulumaa kynsissä eikä rungossa ja rasvaa oli aika reippaasti laittaneet kun kasanneet.
    Pyyhin vanhoja rasvoja pois ja laitoin tilalle http://www.motonet.fi/fi/tuote/60010...an-rasva-100ml tollasta vai oliko väärää rasvaa sinne?
    Pitäis kestää -30c.
    Vaparilla ajettu noin 1500km
    Toi on aivan liian tönkköä. Varsinkin talvella kannattaa käyttää juoksevampaa, esim wetlubea. Kulmavaihderasva vois olla myös ihan ok.

https://youtu.be/frbOkxJu9yk

lehtijussi Guest
    Eilen vaihdoin uuden vapaarattaa 3 liteen, kynsiin ja kehälle muutama tippa semi synteettistä moottoriöljyä. Rasvaa en varmasti laita kun sen takia vanhasta vaparista kynnet meni...
    Vaihdoin samalla alkuperäisen 60mm stemmin 50 milliseen, ajosta tuli helpompaa, eikä löysä eturengas vetele enää ohjausta. Mitenkähän 40 mm stemmi pelittäis...

Toi on aivan liian tönkköä. Varsinkin talvella kannattaa käyttää juoksevampaa, esim wetlubea. Kulmavaihderasva vois olla myös ihan ok.

https://youtu.be/frbOkxJu9yk

Pitääpä vaihdella pois noi rasvat sit,vapaarattaan ääni kyl hiljeni aika hyvin noilla
    Mites noi moottoriöljyt pysyy tuolla sisällä et onks sen verran tiivis?
    Kaapist löytyis tollast aseöljyä https://www.birchwoodcasey.com/Clean...c-Gun-Oil.aspx

Lehtijussi miten jäykkää öljyä käytit?

lehtijussi Guest
    5W-40 pari tippa kynnen"pesään" ja ulkokehälle vaan ohut kalvo, pysyy minkä pysyy...

Onko kenelläkään kolmos sarjan litessä tai pro:ssa kuitukiekkoja?

Onkohan 2fat-mallin geometriataulukko vastaava näiden uudempien mallien kanssa,en vaan ollut löytävinäni tuota vanhaa mistään?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •