Onkos kukaan muokannut tota kuviota (nappuloita) hiukan paremmin rullaavaksi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onkos kukaan muokannut tota kuviota (nappuloita) hiukan paremmin rullaavaksi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tais olla tän ketjun aloittaja..
http://www.fillarikeskustelu.com/top...iden-muokkaus/
Niinpä ☺ ✌
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Tai sitten käy torin puolella ostamassa kyseisen yksilön itselleen ja testaa...
Kylhän tolla ois kiva lumella kokeilla, etenki jos sellanen pieni kuori pinnassa jonka nappulat rikkoo.. Mut taidan ajella leikkaamattomilla, saa nähä koska runkokauppaan. Hipsuu runkoon ku runttaa matalilla paineilla putkelta täysiä. Ei mitään vakavaa toki, mut ei oo 130mm vielä täynnä.
Meni keli vähä plussalle, kivan paljon paremmin pitää mitä kuiva lumi..![]()
Juu, L-koko ja jonku verran vemputtava takakumi. Eiköhän toi sovi, vähän veistää poikittaisten nappuloiden nurkkaa jos osottautuu ongelmaksi.
Jotkuhan mainostaa Polea hyväksi, en tosin tiedä onko minkä verran tilavampi 100mm vanteella. Kai siinä rullamitalla ainaki on enemmän tilaa (jopa 10mm?), mutta onko oikeassa paikkaa..
Juu, jotku ajelee Farleyllä 80mm vanteella ja oma kumi ei mahtunu moisessa 100mm vanteella pyöriin, joten en osaa tuon perusteella arpoa miten sopii Poleen.![]()
No ei mahu toikaan farley viitoseen alkuunkaan.
Jaguar Mummopyörä vm.1950
Pole Taiga SnowTrail
Brille laitto 2XL ClownShoelle, kumi leveni 2mm, eli millin puolelleen vs. DTSwiss, kylki vaan paljon suoremmassa.. Hyvin mahtuu Poleen
^outoa jos ois vaan toiselta puolelta leventynyt![]()
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Otin Dt:n setillä niinku volvospese suositteli.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Enkä osaa ees kirjottaa.
Volvospede siis...
Jätesäkistä rakentelin tubelessin ku vakuumikoneen muovit oli epätoimivia. Ainakin pienen testilenkin toimi.
2kpl Silica elikkä mustaa versiota toimitettiin juuri (210€ toimituskuluineen, nextdaytyres UK, vajaassa viikossa kotiovelle). toinen näistä on melkoinen lötkö ja lähes kahen kilon yksilö (1,98kg). toinen 1,84kg. bead to bead mittaa millin pari vajaa 300mm.
Normaalia VeeTire laatua. Itselleni ei enää koskaan ko. puljun kumeja tule kun ihan arvalla että minkälaista suttua sieltä sattuu milloinkin tulemaan.
Tässä on selkeästi erikseen valkattu etu ja takakumi. Pitäs vielä keksiä miten päin nämä laitetaan =)
Volvospede, Dude on nykyisellään (joustokeulalla, hissitolpalla ja kevyillä renkuloilla/kiekoilla, taka-akseli etuasennossa) niin hyvän tuntuinen että en uskalla siihen kajota. Kasaan kaveriksi Blackborown umpihanki/möyrintäkäyttöön.
Toi on varmasti järkevin pyörimissuunnan osalta. Filosofinen kysymys joka on vielä hieman auki on se, että laitetaanko tuo 140g painavampi rengas eteen vai taakse.
Jaguar Mummopyörä vm.1950
Pole Taiga SnowTrail
Kirjanmerkit