-18 tuntui olevan takanavan tehdasrasvalle liikaa. Hyppi ensin tyhjää vähän joka vaihteella, tuntui ettei liene ketju joka hyppää, sitten meni tosi jäykäksi polkea ja taaksepäinkin pyöri tosi kankeasti. Eli nyt kaivamaan ne oikeat työkalut tämän ketjun aiemmista viesteistä ja motonetistä kalut ja sopivaa öljyä tilalle eikö niin ettei läski hyydy pakkaseen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kyl täytyy sanoa vielä kerran, kun tästä olen marmattanut, mutta jos haluatte pitää pyörän siistinä, niin ÄLKÄÄ OSTAKO MATTA-pintaista. Mulla noi vaijereiden muovit ovat nyt naarmuttaneet runkoa jopa, huh huh. Tää on vuoden päästä kyl tosi kuluneen näköinen.
ps. mitäs ihmettä, 3 lite 999€ ja 4 lite 749€![]()
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Pelaa se takuuhomma vieläkin tuolla xxl:n puolella vaikka ruuhkaa onkin. Uusi runko tulee takuun piikkiin asiallisesti pro:hon, sen kummempia tuskailematta.
^^yannara. Onko sulla 3 vai 4pro? Mulla ainakaan kolmosen runkoon ei ole tullut mitään jälkiä yli vuoteen...normi suojaukset vaijereilla. Liekkö maalaamo vaihtunut uudemmissa?
No täytyy kattoo, laitoin piruttain palautetta XXL:ään, katotaan mitä vastaavat.
Huono kuva, ei voi mitään.
![]()
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
Näyttäs kyl että noi ois tullu pitemmältä ajalta. Eihän ne sulle vaan käytettyä fillaria antanu?![]()
Ittellä tuli samanlaiset kulumat ensimmäisen lenkin jälkeen. Laitoin pienet palat oranssia sähkärinteippiä niihin kohtiin ja sen jälkeen vaan kovaa ajoa. Yllättävän helposti kyllä lähti maali.
Normi kulumaa aiheuttaa vaijerin kuoret ja letkut, niin se vaan on.
Aikalailla ravistaa nuo ja varmasti hinkkaa maalit pois.
Mulla joka vekottimesta jostain kohtaa kuoret on maalin hävittänny.
www.mckramppi.com
No eikait nyt 3´ssa viikossa ole kovin normaalia
Ei mulla scoopissa ole hinkkautunu vuodessa vielä mistään. Eikä ne näytä mistään edes hankaavan. Kivien aiheuttamia jälkiä on kyllä.
Kyl se ihan normaalia on jo kolmessa viikossa. Itellä tuli näkyvä kuluma jo toisella lenkillä, kun täysjoustossa, oisko ollut takaiskarin letku, hankasi runkoon. Tästä viisastuneena oon kyllä laittanut aina suojaa semmoseen kohtaan missä vaijerinkuoret/letkut hankaa runkoon.
3Fat Pron pienennysleikkaus tehty. Siitä tuli kelpo lastenpyörä.
Lastenpyörä ja isin pyörä.
![]()
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
50 euroa hintaeroa 4Fat litellä ja compilla. Harmi kun noiden runkojen värit ei ole toisinpäin.
Meneekö tuohon 4Fat comppiin 4,8" renkaat?
^Ainakin mitä liikkeessä katselin 4fattia jossa 4.8 snowshoet niin todella lähellä oltiin takahaarukkaa. Oman mielenrauhan takia vaihtaisin varmaan vähän kapeamman taakke..
Nappasin ihan mielenkiinnosta taannoin XXL:ssä käydessäni kuvia 4 Fat Pron takahaarukasta: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...p?albumid=2600 . Ei siellä ihan hirveästi ole tilaa noiden Snowshoe XL:ien kanssakaan.
Eikös Compissa vielä ole edessä muita malleja kapeampi napa ja haarukka?
¨^^ kyllä mahtuu 3 ja 4 sarjan kaikkiin malleihin jj 4.8" eteen ja taakse + olen ajanut surlyn lou:llakin joka on huomattavasti karkeampi.
Täällähän varmaan joku tietää, kun XXL:ssä on jokin Fat Bag niminen runkolaukku Whiten 3 Fatille tai jollekin vastaavalle, niin osaisiko joku kertoa sen mitat käyttökunnossa? Kun en nyt löydä sitä edes nettisivuilta, mutta siellä kuulemma jokin tuollainen on. Siis laukku ihan keskikolmion sisään.
Itselläni on 3 prossa ollut kesästä asti bud & lou combo ja ei ole ollut mahtumisen kannalta minkäänlaisia ongelmia.
Tuon kyseisen fat bagin omistan myös tosin siitä hajosi ekalla reissulla heti vetoketju. Kyseisen laukun mitoista en sen tarkemmin osaa sanoa kuin että omaan L koon pyörään se oli hieman tiukka ja en oikein saanut kivasti sitä siihen istumaan.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit