GarminElectrobikeGiant
Sivu 285 / 490 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 185 235 275 283 284 285 286 287 295 335 385 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 8.521 - 8.550 / 14677

Aihe: Mitä musiikkia kuuntelet juuri nyt (tai kuuntelit viimeksi)?

tempokisu Guest
    Yöradiota. Ei saa unta ja päätin että en lähde aamulla ajeleen niin ehkä se uni sitten tulee.
    Mutta äskön meni kappale jossa rallateltiin jotain tähän malliin "..olis aina sunnuntai ei tarttis tehdä töitä lain, olis aina kesäsää ja järvet pontikkaa, ja puut makkaraa, ja pellot silavaa ja talot kapakoita".
    No mä lisäisin että kukkaset sun muut risut voisi kasvaa sellaisia vihreitä lehtiseteleitä ja kukat violetteja seteleitä saisi ilmaseen kerätä ja uutta pukkais tilalle. Kelveillä ei sepeleitä.

E-Type - Russian Lullaby

Taidanpa mennä kuuntelemaan Steely Danin Alive in Americaa.

tempokisu Guest
    ^ haa, E-tyyppi oli mun suosikkini..17 vuotta sitten kun tempoilin , mielsin niistä sanoituksista "this is the ride of your life" , ja tykkään vieläkin - mutta ne videot on paljon, paljon UMK-videoitakin järkyttävämpiä.

Joten vastapainoksi tulee sitten huipputyylikästä, ukkoa ja autoa ja musaa. Se vaan on niin että Don Johnson on ollu suosikkini siittä asti kun näin ekan Miami Vice-jaksoni. Kyseisen hahmon inspiroima fr-ukkelinukkekin on mun ehdoton suosikkini ( taipuu moneksi hahmoksi, mutta ne on ihania).
    - tässä videossa onkin tärkeimmät kohdat, alun räjähdyksessä menee se musta Ferrari, mutta kyllä se valkoinen Testarossa näkyy hieman loppupuolella - ja siittä Testarossastahan koko mun F-inspiraatio alkoi. Eikä lopu.

En muista oliko tämä aikanaan Petri & Pettersson Brassin vai Petri Pettersson soololevy. Joka tapauksessa kumpikaan ei ollut mitenkään cool, mutta kappale on hieno ja laulajakin hyvä. Olen kuullut vain sattumalta radiosta enkä edes muista milloin viimeksi, mutta tänään (sauvakävely)lenkillä rupesi kappale soimaan päässä ja huomasin osaavani sanoja ulkoja useamman säkeen verran (mitä voi pitää yhtenä klassikon tunnusmerkkinä, vaikka sama ominaisuus voi toki olla sietämättömillä ja muuten unohdettavilla korvamadoillakin).

Miami Vicessa räjähtänyt "Ferrari" oli todellisuudessa Corveten alustalle tehty Daytonakopio. Muistaakseni tuotanto kysyi aitoa asiaa mutta Ferrari ei ensin lämmennyt asialle.
    Pienen väännön jälkeen kopio räjäytettiin ja sarjaan saatiin oikea Ferrari
    "tasamaiden suuri yksinäinen"

www.mtb-lohja.com

tempokisu Guest
    mutta mun kannalta maailman paras juttu se Testarossa, en mä sitä mustaa autoa edes noteerannu. Kyseinen F-jakso on season3 "Stone´s War" ja kyllä siinä jaksossa ihan mukavasti Testarossaa ihaillaan.
    Ikuisen rakkauden alku tämä oli. Tästä alkoi ( minulla on tämä myös julisteena, mutta ei sentäs enää seinällä) jotkut asiat vaan on ja pysyy ihanina ikuisesti.

^ Kai se noin on, minua ei ole Ferrari-Porsse-Lambo yms. osasto oikein liikuttanut koskaan, sen sijaan Hot Rod - kustom - fifties - muskelit kyllä..

e. tämä tietty enempi tuonne malmikasapuolelle kuuluisi..

Susanne Sundfør: Ten Love Songs

Adele carpool session. Viisikymppisenä ukkona en nyt ihan kuulu kohderyhmään, mutta entisenä muusikkona diggaan. Hauska video. Adele ei ole mikään autotune-prinsessa, vaan yksi maailman parhaimmista laulajista tällä hetkellä. Kylä lähtee. Upea nainen, ja upea cockney-aksentti.

https://www.youtube.com/watch?v=Nck6BZga7TQ

Trees Of Eternity - Sinking Ships
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Totta joka sana!

Palavan puun kohinaa leivinuunissa Vähentää kWh-mittarin raksutusta huomattavasti.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

40 Watt Sun - Stages
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

(2017)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti E-Cruiser Katso viesti
    Adele carpool session. Viisikymppisenä ukkona en nyt ihan kuulu kohderyhmään, mutta entisenä muusikkona diggaan. Hauska video. Adele ei ole mikään autotune-prinsessa, vaan yksi maailman parhaimmista laulajista tällä hetkellä. Kylä lähtee. Upea nainen, ja upea cockney-aksentti.

https://www.youtube.com/watch?v=Nck6BZga7TQ
    Samaa mieltä ehdottomasti. Skyfall palautti jopa uskon Bond-tunnareihin.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Viestien lukumäärä innoitti outoon valintaan

Totta joka sana!

Viikate pohjoista viljaa päänsisäisellä av-laitteistolla. Muuten hyvä, mutta lienee levy rikki kun ei biisi vaihdu.

Lähetetty minun SM-A310F laitteesta Tapatalkilla
    "Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista." - Homer J. Simpson

Led Zeppelin - Dazed And Confused

Pyhimys - Ihminen.
    http://laihalaskifillaristi.blogspot.com/

Black Mirror.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Von Hertzen Bros. Nine lives.
    Oikeasti hienoa musikkia.
    Saunassa, luonnollisesti
    "tasamaiden suuri yksinäinen"

www.mtb-lohja.com

NikHa:n esimerkkiä noudattaen wanhempaa Viikatetta.
    Unholan Urut on hieno levy. Kuu kaakon yllä taisi jäädä
    päätekeleeksi; uudemmat eivät ole päässeet samalle tasolle.
    Seuraavaksi varmaan Don Huonojen kautta Fogertyn veljeksiin.

(mpb, Céu menestyy)

Deep Purple - Help
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

tempokisu Guest
    Vanhoja hyviä muistoja. Sonata Arcitcan hienoja kappaleita, jotka tuo mieleen hyviä muistoja. Nämät oli tosi mukavia ihmisiä, ja SA -musiikki auttoi mua kun oli tosi vaikeeta.
    ( harmillisuus, Jani ei menny asepalvelukseen ja joutui vankilaan ...että toivottavasti on nyt asiat paremmin ).

Cortez The Killer, Neil Young.

France Gall - Computer Nr3

Ruåtsalaista påppia:

Atomic Swing - Stone Me into the Groove

https://youtu.be/9X7OPozTNHw

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •