Thnx.Hmm kotari, huolto/varaosat löytynee hyllystä?Kyllä tähän ebike tarinaa mahtuu ja pysyy asiallisempana kuin ns.yleisessä tropiikissa.
Thnx.Hmm kotari, huolto/varaosat löytynee hyllystä?Kyllä tähän ebike tarinaa mahtuu ja pysyy asiallisempana kuin ns.yleisessä tropiikissa.
Tuopa se kuullostaa semmoselta taudilta et turha on toivotella pikaista paranemista, tainee ainoa lääke olla eefätin hankinta.
Vuoden kun vielä venaat niin niitä saa semmosiakin joita voi ajaa appsin kautta. Pikavalinnasta voi valita kelin, baanan ja fillarin säädöt -
eiks se olis aika leuhkaa maata kaamosaikaan räntäsateella soffalla ja päästellä heinäkuisessa helteisessä iltapäivässä vaiks toboccania
ales niin pal ku pää kestää...
Ostosuositus: vahva jees
appråpåå - viitaten viestiin #7373, onks se ny nii että veden lotinan ja tuulen huminan ohella ainoa mitä rääppiäislenkillä kuulee on
petjalan puuskutus ylämäkilöisissä (mitä ei tietysti ole, mut...), petjalan kikatus alamäjissä + tasaisella ynnä petjalan vitsit tauoilla (mitä ei
tietysti ole, mut...) ??? Hei haloo?
appråpåå(2) - ehtoopähkinää eli pmnuts - tunnistakaa kuvan fättinastakumit
![]()
Oliko huomisessa rääppiäisjunassa vielä tilaa?
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Mää luulen olevani piileskelemässä hakukoirilta... Yleensä sunnuntaiaamuna pidettävä häppeninki on krapulavaaran taatta aikaistettu. *päätäseinäänmiö*
- vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -
Pisimmälle siivulle ynnä välivaunulle tiedoksi saatettakoon että lähtöasema on kattila ja lähtöaika myöhästetty
klo 09:30. Siks kun petjala tuli kerran viime vuonna ajoissa, mut tään vuoden saldo on viel nolla.
Omat evät mukaan.
Petjala on kuin VR, aina myöhässä. Oliko konduhtöörillä mielessä joku väliasema vai onko tää pikajuna?
Olin kerran tänä vuonnaGFBD-starttiin piti ajaa siirtymä pyörällä. Tyrin. Myöhästyin myös junasta. Menin pakulla. Great success!
Lähetetty omasta päästä
Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.
Terrene Wazia on ylempi, mutta toinen ei tule mieleen vaikka muistan nähneeni että "ompas Dillingerin oloinen tullut joltakin"..
Huomenna heräilyt taas sen verran hitaasti että painun Skorpeen suunnistamaan. Oli Viirilänsuollakin melko kantavaa viikolla.
Wazian alapuolella oleva renka kentiespä Chaoyang Snow Storm? Vaikkeivat siinä tapauksessa ole jaksaneet nährätä muottia ihan identtiseks tuotekuvan kera.
Lähetetty omasta päästä
Hilpeät oli 2016 vuoden rääppiäiset. Värittömien hahmojen harmaa keli.
Lähetetty omasta päästä
Ihanat bakkanaalit oli Nouxissa, jäykkä takaperse hieman haittasi flåuta. Mutta summa summarum ois vuoden voinu päättää huonommin.
Värittömät hahmot toisaalla. Näytti sit olleen mullakin kännikammeran linssi märkä.
Kyllä valjutkin bakkanaalit aina kotiolot voittaa. Tnx. Tarinoiden tasoa voitais ens vuonna koettaa nostaa;
tään päivän pohjapiste veli petjalle hattara-aiheesta. Meitsillä selvästi liikaa vaihdepyöräilyä alla, ei oikein löytyny yx-vee flåuta.
disclaimer: hoocee kuvassa kuivaharjoittelee, tölkki photoshoppailtu pois hygieniasyistä
Aika seisovista suo-ojista kieltämättä kumpusi löyhkäävän matalat jutut. Anteeks tympeydestä ja kiitos ymmärryksestä. Terapialeluna toimivaa. Petraan uuden vuoden puolella :-)
Lähetetty omasta päästä
Jepu. Toivomma yhteisesti ensi vuodelle lisäksi mm. kantavampia polkusia ynnä enempi negatiivisia ylämäkiä.
Koska mikään ei ole olemassa ennenkun se on inttervepissä, niin todennetaan myös sellainen faktuaalinen seikka et petjala saapui
lähtöasemalle sekuntitolkulla etuajassa.
Ja p*skat, aineskaan tänään ei vielä pinnat olleet jähmeet.
Nastattomalla medium-plussalla tuntu kyntämiseltä. Vain yhdet lipat valumajäissä. Huomenna kylmenee, sanoo yrnon etana.
Mut 2o17 kausi avattu. 2016 jäi xxx tuntiin, vähempi kun viitenä edellisenä - tarttis kai miehistyä.
Heh johan on ryhtiliikettä.Starttiruudussa ollaan ajallaan ja sit vielä lisää tunteja ....ootekste alkanut reenaa?Petjalalla vaihteet?Se vetää huumorijäbän miettelijääksi.
Eiks HC ole niin nuori ikäisekseen että ton kuivaharjottelun voisi tulkita myös toisin?Kiva ettete laittanut mitään vtusta aiheuttavia ajokuveja floupätkiltä niin munkaan ei tartte
synkistellä almuhändyn takia missatuja ajopäiviä.
Mä joudun hissutelemaan kotikulmilla helppoja ja kovapohjaisia polkuja vaikka kelien puolesta on paras talvi moneen vuoteen kaahotella esim.no u X tai ässäkorvessa.
Luontojuttuja:Hiusjäätä taas kapuluiden pinnalla monessa paikassa,pajunkissoja ja puolukkakin puskee uutta vaalean vihreää lehtikertaa+ monennäköisiä sieniä.
Sähköissä alkaa speksit olla valmiina,3 vaihtoehtoa jäänyt jäljelle.Prkl kun pääsisi mettään koeajolle.
Täpäriä tesmailin asfaltilla perjantaina mutta kun mä en jaksa niitä lotaavia linkkuja,laakerisavottaa jne. E-bikejen veto ja jarrupuolen kulutusosien uusimisen lisäksi.
E-bike? Alkaako Z:lla ikä painaa?
^Eikös kaikista pyöristä tule Z-bikejä sopivalla kuskilla?
Jos 2016:sta muistelee tikkusilmän uhallakin niin semmoinen ehkä 50-100 tuntia jäi uupumaan toiveista, statistiikka näyttää parisataa kertaa ja 248h joten kuten liikkumiseksi tai urheiluksi laskettavaa. Ei sillä muuten niin väliä mutta jäin itselleni velkaa tuon 50-100h hupia...
Nääh. Sillon vaan se aika kuukaudesta. Z ajelee halutessaan rinkiä nuorempien ympärillä ilman sähköjäkin, muulloinkin kun tauoilla. Mut myös silloin.
Mää kamalasti kummastelen ekana sitä et seutukunnalla on pläskisiä phillareita joka talvi tuplasti enempi kun edellisenä ja sit kun sataa snadisti lunta,
ainoat todisteet niiden phättien olemassaolosta näkyy klv:llä. Luulis et palstat olis turvoksissa hehkutusta miten hyvin xxxx- geo ja yyy- kokoinen
kumi toimii tommosessa 10-20cm puuterissa, mut *itut. Poluilla näy muuta kun jäniksen & peurojen jälkiä.
Oli mulla toinenkin kummastelun aihe, mut unohdin sen.
Kyl mä vanhakin olen mutta speksaaminen saa yliotteen aina kun ei voi ajaa riittävästi syystä tai toisesta.
Toi sähkis kiehtoo sellasena trailmaker laitteena,esim tälläisellä kelillä kuin tänään olisi voinut ajaa huomattavasti enemmän reittejä auki sähkiksellä kuin yksikseen luomulla.
Enkä mä tiedä löytyykö sellasta jonka voisi ostaa ihan omaan käyttöön.....katotaan ei tässä mikään hoppu ole.
Onneksi Hra K oli apukuskina Konalla niin saatiin joitain pätkiä rullattavaksi asti.Ei mekään bongattu kuin yhdet kaposet ja whitefläsän? jäljet vaikka pari tuntia vierähtäkin oranssilla alueella.
Kyll mää kävin tänään pläskillä ihan skutsin puolella. Ihan joka paikasta mun taidot ei kera 4'8 Jumbo Jimin riittäneet. En silti ihan heti ala Bud & Lou kompoa alle laittamaan.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Soijjeri con ISP oli tänään Kepussa iha kunkku. Etelämpänä jos erehtyi tallotulle kelville oli hankalampaa, mut skutsissa kaikui
JII-HAA. Monta polkua ja kalliota pääsin ekana korkkaamaan. Life os good.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kyllä minäkin ajelin polkuja pitkin läskillä eilen, mutta vaan täällä Vantaan puolella.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Larstai. Noux?
Approx 10-14. Jostain ja sinne takas. Teoriassa enimmäkseen ajettavaa settiä.
Jos joku, niin jiihaa huomen_kuus_PM mennessä tänne.
Ei ollu peräkkäisst päivät veljiä keskenään, lämpötilaero 22 astetta tuulessa n.8m/s ja lumi määrässä 10cm. Kivaa oli kuiteski retkeillä Repovedellä.
Teorian soveltaminen käytäntöön oli tänään aika työlästä.
Teoriassa tuo lumimäärä (alkuviikkoista + aamuista 5-10cm, lenkin aikana ~5cm lisää) ei pitäs tehdä ajosta hankalaa, mut tänäänpä teki.
Eskimoilla on tommoselle lumelle varmaan oma nimityksensä ja epäilen suuresti että sillä on viitteitä ulkosynnyttimiin tms.
Kantoa just sen verran et mistään ei pitoa mihinkään suuntaan. Reilu 4h ja just jakso ajamalla autolle takas. Ei ehken ollu 32x20 ihan optimi tonne.
![]()
Mää ihan aamusta kävin lähipoluilla rinpularengas 32/20 kokeilulla. Mun jaksamisella ja taidoilla 45min riitti. Läski ja 14 vaihdetta mulle parempi.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kirjanmerkit