GarminGiantElectrobike
Sivu 22 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22 23 24 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 631 - 660 / 732

Aihe: BKOOL - virtuaalivastus: reitit - harjoitukset - yleinen keskustelu

BKool Classicissa jäi joku valtavan raskas vastus päälle eikä se suostu muuttumaan vaikka katkaisee virran laitteesta. Mitähän sille pitäisi tehdä?

EDIT: Suihkussa käynnin jälkeen laitoin virran päälle niin alkoi taas hurisemaan ja vastus oli nollaantunut, olisiko tuossa joku lämpörele tms. joka jumittaa?

Aloittelijan kysymys:
    Saako Bkool Prota ja nettisoftaa toimimaan niin että voisin polkea yksin siinä 3D todellisuudessa ja jatkossa polkisin edellisen harjoitukseni "haamua" vastaan?
    Tuntuu että ainoa vaihtoehto on aloittaa jonkun muun järjestämä online harjoitus...
    Jos ei saa, niin minulla olisi myytävänä viimeviikolla ostettu Bkool Pro, sekä LaPierren maantiepyörä.
    Nobody knows the trail like a moose.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mka Katso viesti
    Aloittelijan kysymys:
    Saako Bkool Prota ja nettisoftaa toimimaan niin että voisin polkea yksin siinä 3D todellisuudessa ja jatkossa polkisin edellisen harjoitukseni "haamua" vastaan?
    Tuntuu että ainoa vaihtoehto on aloittaa jonkun muun järjestämä online harjoitus...
    Jos ei saa, niin minulla olisi myytävänä viimeviikolla ostettu Bkool Pro, sekä LaPierren maantiepyörä.
    Kyllä onnistuu. Tuota varten sinun pitää mennä Bkoolin nettisivulle. Bkoolin nettisivulta klikkaat sen session jonka haluat valita. Eteesi tulee activity detail sivu, tässä vaiheessa klikkaat vielä
    uudemman kerran session nimeä jonka jälkeen tulee näkyviin vaihtoehdot schedule ja set-up. Klikkaa set-up painiketta ja sen jälkeen ruksita show my times. Siitä sitten valitset oman aikasi
    ja klikkaat schedule painiketta. Bkoolin simulaattorista menet settings valikkoon josta valitset solo-mode. Suurin piirtein näin pitkän kaavan selityksen mukaan.

Ju*#%auta kun oli vaikeeta. Mutta kiitos neuvoista Juha! Nyt toimii eikä vastus mene myyntiin =)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mka Katso viesti
    Ju*#%auta kun oli vaikeeta. Mutta kiitos neuvoista Juha! Nyt toimii eikä vastus mene myyntiin =)
    No joo, ei tämä sisäpyöräilyyn meneminen ole ihan yhtä helppoa kuin ulkolenkille lähteminen. Toivottavasti ei myöskään fillarisi mennyt myyntiin .

Sisälenkillä sentään on mahdollista ettei kukaan muu polje samaa sessiota. Ulkona on mahdotonta estää muita tiellä liikkujia

Tervehdys. Bkool Pro hankittu Kuinka kestää pakkasta kun ajattelin ulkovarastossa polkea?

noniinno Guest
    ^Muutaman asteen pakkasessa toimi ihan ok, kun muutaman kerran kokeilin. Itse en kestänyt. Vaikka hiki valui solkenaan, jäätyi pää, korvat. sormet ja varpaat.

BKOOL - virtuaalivastus: reitit - harjoitukset - yleinen keskustelu

Kokeilin eilen testimielesssä pk:ta pyöritellä ja liityin softalla johonkin helponnäköiseen lyhyeen online-reittiin. Minuutin päästä huomasin vetäväni virtuaaliset 40km/h ettei kaverit jätä No eihän sitä jaksa kolmen kuukauden ajotauon jälkeen kauaa mutta
    varsin lupaavalta vaikuttaa, ja tarjoaa toivottua vaihtelua sisäpyöräilyyn!

^^ en kyllä ajaisi ulkona, trainerissakin on sisällä elektroniikkaa ja sanoisin että kondensaatiokosteus voi tehdä pahojaan, tuskin on vahvasti suojattu.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

Näin itsekin luulen että harjoitusvastus on enemmänkin suuniteltu käytettäväksi sisällä lämpimässä. Kieltämättä livesessioissa kilpailuvietti herää, vähän sama kuin ulkolenkillä kun näet horisontissa toisen
    pyöräilijän niin melkein pirun sarvet tupsahtaa otsaan kun pitää edellä pyöräilevä saada kiinni.

Vielä yksi kysymys. Miten saan botit näkymään? Siellä pitäisi sotkottaa samanaikaisesti Max Smart & Ada Smart, sekä Benny Hills & Risha Hills mutta ne näkyy vasta lopputuloksissa.

Menet simulaattoriin ja sieltä settings-general-show opponents in the video. En ole testannut miten tuo toimii uudessa simulaattori versiossa mutta noin se pitäisi mennä.
    Videolla ja 3D näkymässä hahmot esiintyvät kuitenkin aina eritavalla.

Jep. Videolla, jolla lähinnä itse ajan, muut ovat "leijailevia ilmapalloja".

Ajeleeko muut paljon velodromeja. Vuoden olen bkoolin omistanut ja tasan kerran ajanut 3D grafiikalla enkä kertaakaan velodromeilla. Aina videolla maisema reittejä

^ en ole ajanut kuin yhden velodrome session, kyseessä oli Bkool Finandin lyhyet erikoiset syksy 2016 kisan 12,5km velodrome sessio. Itse käytän 3D näkymää jos video alkaa liikaa pysähtelemään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    ^ en ole ajanut kuin yhden velodrome session, kyseessä oli Bkool Finandin lyhyet erikoiset syksy 2016 kisan 12,5km velodrome sessio. Itse käytän 3D näkymää jos video alkaa liikaa pysähtelemään.
    Heti kun puheeksi tuli niin viimeiset pari treeniä on pitäny ajaa 3D muodilla kun video pysähtelee täysin. Onkohan vika joululomassa ja minun nettiyhteyksissä vai joululomassa ja bkoolin servereiden ruuhkautumisessa. Pitääkö tässä seuraavaksi kokeilla polkea yöllä...

Harmillista kun tänäänkin ois ollut ajelua Norjassa ja sen mitä kerkesin maksimi laadulla videolla ajella niin oli kyllä todella nättiä maisemaa.

Moi. Tarviiko ipadiin asentaa mitään ohjelmia kun käytää Ant+wahoo dongle mokkulaa vai minkä kautta yhdistää ipadin traineriin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Petaho Katso viesti
    Moi. Tarviiko ipadiin asentaa mitään ohjelmia kun käytää Ant+wahoo dongle mokkulaa vai minkä kautta yhdistää ipadin traineriin?
    Ei muuta kuin bkoolin oma softa.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    __________________________________________________ ______

Tiukassa paikassa silmät kiinni ja lisää vauhtia!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janip Katso viesti
    Ei muuta kuin bkoolin oma softa.

Tarviiko laittaa Bluetoothia edes päälle?

Kun ajaa esim. Japanissa tai Columbiassa ja tallentaa treenit Garminin Connectiin niin saattavat esiintyä "väärällä" päivällä koska ne kirjautuvat "paikallistaa aikaa"

Tarviiko laittaa Bluetoothia edes päälle?
    Ei. Itse olen huomannut että iPadin sijainnilla on väliä miten wahoon mokkula toimii. Hetken kun asettelee niin hyvin saa toimimaan. Bkoolin ohjelma näyttää hyvin singnaalin vahvuuden. Sykevyö ja garminin kandessi anturi yhdistyy myös hyvin. Joskus ohjelma heittänyt ulos ja yleensä signaalit menneet nollille. En tiedä mistä tämä johtuu. Mutta pääosin toimii hyvin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janip Katso viesti
    Ei. Itse olen huomannut että iPadin sijainnilla on väliä miten wahoon mokkula toimii. Hetken kun asettelee niin hyvin saa toimimaan. Bkoolin ohjelma näyttää hyvin singnaalin vahvuuden. Sykevyö ja garminin kandessi anturi yhdistyy myös hyvin. Joskus ohjelma heittänyt ulos ja yleensä signaalit menneet nollille. En tiedä mistä tämä johtuu. Mutta pääosin toimii hyvin.

Kiitokset! pitää huomenna kokeilla.
    Omistan garminin mittarin niin saa samalla sitä kokeiltua. Eikö kumminkin nettiyhteys ole välttämätön?
    XXL tarjoaa edullista tablettitelinettä
    https://www.xxl.fi/tacx-bracket-for-...105234_1_style pitää melkein hommata niin saa hyvän sijainnin.

Kiitokset! pitää huomenna kokeilla.
    Omistan garminin mittarin niin saa samalla sitä kokeiltua. Eikö kumminkin nettiyhteys ole välttämätön?
    XXL tarjoaa edullista tablettitelinettä
    https://www.xxl.fi/tacx-bracket-for-...105234_1_style pitää melkein hommata niin saa hyvän sijainnin.
    Kyllä juu tarvii nettiyhteyden. Nyt kun on enemmän ajanut niin tuntuu pelittävän koko ajan paremmin.

Osaakohan joku kertoa mikä on mennyt pieleen tai mitä pitäisi tehdä. Vastus on raskas ja näyttää 20-30 wattia. Jotekin kalibrointi on ihan metsässä. Jos pitää kalibroida, niin miten se tapahtuu BKoolissa?

Virrat kun käyttää pois, niin pitää kyllä mekkalaa, mutta rulla ei reagoi mitenkään. Onkohan tuo on sitten entinen peli?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Osaakohan joku kertoa mikä on mennyt pieleen tai mitä pitäisi tehdä. Vastus on raskas ja näyttää 20-30 wattia. Jotekin kalibrointi on ihan metsässä. Jos pitää kalibroida, niin miten se tapahtuu BKoolissa?

Virrat kun käyttää pois, niin pitää kyllä mekkalaa, mutta rulla ei reagoi mitenkään. Onkohan tuo on sitten entinen peli?
    Bkoolissa ei ole minkäänlaista kalibrointi mahdollisuutta. Ainoa mahdollisuudet on joko ottaa virrat pois tai vaihtoehtoisesti painaa reset painiketta joka sijaitsee vastusyksikön takapaneelissa vihreän merkkivalon vieressä. Kumpaa olet käyttänyt, bluetoothia vai ant+. Ant+ on noista varmempi vaihtoehto ja varmuuden vuoksi ant+ tikku kannattaa jatkojohdolla sijoittaa lähelle vastusyksikköä. Tässä
    suurinpiirtein ne asiat jotka itselleni tuli mieleen.

Bkoolissa ei ole minkäänlaista kalibrointi mahdollisuutta. Ainoa mahdollisuudet on joko ottaa virrat pois tai vaihtoehtoisesti painaa reset painiketta joka sijaitsee vastusyksikön takapaneelissa vihreän merkkivalon vieressä. Kumpaa olet käyttänyt, bluetoothia vai ant+. Ant+ on noista varmempi vaihtoehto ja varmuuden vuoksi ant+ tikku kannattaa jatkojohdolla sijoittaa lähelle vastusyksikköä. Tässä
    suurinpiirtein ne asiat jotka itselleni tuli mieleen.
    Näin olen ymmärtänyt että on plug and play. ANT+ laitteet. Yhteydet ovat olleet erittäin hyvät eikä ole ollut mitään ongelmia aikaisemmin. Mut nyt kun käynnistää uudelleen tai resetoi, niin pitää pitkään metakkaa, mut rulla ei hievahdakkaan eikä mitään muutosta. Vihreä valo vilkkuu.

Firmwaren päivitin, mutta vika oli jo ennen sitä.

^mikä bkoolin vastus sulla on?. Pro, One vai Go?. One malli vaatii ainakin kadenssisensorin toimiakseen.

^mikä bkoolin vastus sulla on?. Pro, One vai Go?. One malli vaatii ainakin kadenssisensorin toimiakseen.
    Pro

Tervehdys! Bkool ohjelma meinaa jumittaa, pysähtyy täysin, heittää serveriltä ulos, koko ohjelma kaatuu ja videot eivät aukea läheskään aina. Tälläistä kevyttä Ipad käyttäjältä Onko kenelläkään muulla kokemuksia asiasta vai pitääkö alkaa pyörittämään pc:llä ohjelmaa jos toimisi paremmin.

Tervehdys! Bkool ohjelma meinaa jumittaa, pysähtyy täysin, heittää serveriltä ulos, koko ohjelma kaatuu ja videot eivät aukea läheskään aina. Tälläistä kevyttä Ipad käyttäjältä Onko kenelläkään muulla kokemuksia asiasta vai pitääkö alkaa pyörittämään pc:llä ohjelmaa jos toimisi paremmin.
    Itselläni on iPad3 ja erittäin nihkeästi se pyörittää bkoolin softaa joten ainakin minä olen todennut oman kannettavan huomattavasti paremmaksi vaihtoehdoksi. Jopa valikot toimivat hieman nihkeästi iPadillä.

Itselläni on iPad3 ja erittäin nihkeästi se pyörittää bkoolin softaa joten ainakin minä olen todennut oman kannettavan huomattavasti paremmaksi vaihtoehdoksi. Jopa valikot toimivat hieman nihkeästi iPadillä.
    Pitää kokeilla laittaa pc:n perään ja kokeilla toimiiko sitten paremmin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •