Erittäin komeat noi Jukahia:n laukut, etenkin tuon satatulalaukin runkosysteemi on toimivan näköinen. Itse oon jo kertaalleen päätin, että tuollaista satulalaukkua/kuivapussitelinettä, en rupea itse koskaan tekemään, mutta noista kuvista rohkaistuneena saatan tuollaisko koittaa itsekkin. Samalla voisi räpeltää kasaan myös sellaisen handlebar harnessin.
Me saatiin tossa keväällä mummun vanha poljettava Singeri, jolla oon itse pitänyt fillarointikuntoa yllä silloin, kun ei ole päässyt ulos polkemaan. "Tuotantolinjalta" on nyt tullut ulos kolme runkolaukkua, kolme reppua sekä erinäisiä pussukoita ja nyssäköitä varusteiden kuljettamista varten. Olen räpsinyt noista kuvia laajemmin tuonne OneDriven galleriaan, alla muutamia esimerkkejä. Hermot näissä hommissa on palanu moneen kertaan, mutta kyllä toi on todella palkitsevaa, kun saa tuollaisen itsetehdyn ja toimivan varusteen käyttöön. Esim tuossa alimmassa repussa yhdistin 5-6 eri kaupallisen repun ominaisuudet yhteen, jotta sain juuri sellaisen kommuutteri repun, jota olen kaivannut. Aikaa tuon kanssa taisi palaa kaikkinensa yli 30h, joten kovin kannattavaa puuhaa tuo ei ole 
Linkki Galleriaan.
https://onedrive.live.com/?authkey=%...B688B27ABDCB80
Gravel Frame Bag (Camo - Ripstop) Ver. 0.2

Enduro Frame Bag (Stealth Black Cordura) - Ver 0.1 [Custom fitted to YT Carpa frame (size Large)]

Riders Wallet with zipper closure - Pari eri mallia
- (Camo - Ribstop) Ver. 0.1 [size XS - weight 11g]
- (Stealth- xpac+reflector) Ver. 0.3 [size S - weight 9g]

Fully Featured Commuter Backpack (xpac - cordura -mesh) Ver. 0.1
Kalle H muokkasi tätä : 28.11.2016 at 20.35
Syy: en muuten tajua, että miksi toi vika kuva näkyy kyljellään selaimissa - tapatalk näyttää kuitenkin pystyssä.
Speksausta ja Pyöräilyä.
||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake
Kirjanmerkit