Lauf lisäkilometrien myötä ei hymy ole hyytynyt.

Ainoat hetket, jossa keulan pehmeyden huomaa, on tankoa kääntäessä nollavauhdilla sekä tasaisella ajaessa lähes täydellä teholla, jolloin ylös-alas liikkeen tuntee. Jyrkkään mäkeen putkelta tai satulasta runtattessa en keulan joustoa ole huomannut, vaikka liikettä varmasti tapahtuu. Kohtuu tasaisessa maastossa meno on juhlaa, kun keulan toimintaa ei edes huomaa pehmeää kyytiä lukuunottamatta.

Jousen progressio loppua kohden on niin suurta, että isommissa pompuissa jonkun mainitsema takapainoinen asento voisi olla oiva tapa mukavampaan matkantekoon. Isotkin pomput pehmenevät toki Laufin ansiosta, mutta ilmajoustokeula sopii toki niihin paremmin. Pitäänee muistaa tuon Laufin 60mm joustomatka, jolla ylitettävän esteen kokoraja tulee aiemmin vastaan, kuin esim. 160mm Rokkarin Piken kanssa, jollainen toisen maasturin keulalta löytyy.