GarminGiantElectrobike
Sivu 20 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 732

Aihe: BKOOL - virtuaalivastus: reitit - harjoitukset - yleinen keskustelu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ibike Katso viesti
    Treinerin mukanahan tulee se USB-ANT+ tikku ja Garminin ANT+ tikut ei toimi sitten tuon kanssa.
    Mitenkä tuo toimimattomuus ilmenee?. Jostain syystä itselleni ei tullut bkoolin mukana usb-tikkua jonka vuoksi olen käyttänyt garminin tikkua.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Mitenkä tuo toimimattomuus ilmenee?. Jostain syystä itselleni ei tullut bkoolin mukana usb-tikkua jonka vuoksi olen käyttänyt garminin tikkua.

Jaha, pitää testata, ekat versiot ei toiminu ja ainakaan ipad-mokkula ei pelannut. Hyvä, jos toimii nyt. Ja treinerin mukana tulee se tikku, puuttuiko paketista?
    www.ibike.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ibike Katso viesti
    Jaha, pitää testata, ekat versiot ei toiminu ja ainakaan ipad-mokkula ei pelannut. Hyvä, jos toimii nyt. Ja treinerin mukana tulee se tikku, puuttuiko paketista?
    Juu, paketista puuttui. Puhuin sen verran puppua kun sanoin että minulla on nyt garminin ant+ tikku, nyt minulla on Eliten tikku. Mutta tuota Garminin pientä ant+ tikkua olen myös aikoinaan
    käyttänyt ja läppäri on sen hyvin tunnistanut ja tikku on laitteet tunnistanut myös.

Äsken tein pari sessiota bkoolilla, piti testata Garminin ant+ tikkua. Hyvin pelitti, ei mitään ongelmaa.

Niin saako iipadin toimimaan muulla, kuin wahoon ryöstö hintaisella ant+ donglella?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keijo Leppänen Katso viesti
    Niin saako iipadin toimimaan muulla, kuin wahoon ryöstö hintaisella ant+ donglella?
    Toimii suoraan blutuutilla.
    www.ibike.fi

noniinno Guest
    Toimiiko vastuksen säätökin bluetoothilla? Tämä oli minulle uusi tieto. Olen kuvitellut, että bluutuutilla toimii vaan "tyhmänä".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Toimiiko vastuksen säätökin bluetoothilla? Tämä oli minulle uusi tieto. Olen kuvitellut, että bluutuutilla toimii vaan "tyhmänä".
    Juu, pitäis toimia, testaan vielä tabletilla jahka ehdin...
    Pyöräsi paras ystävä asuu Lauttasaaressa. www.ibike.fi

Onko tämä bluetooth- ohjattavuus uusi ominaisuus, tai liittyykö vaan uuteen malliin? Ainakin mää olen joutunut pari vuotta vanhalla käyttämään ant+- donglea, mikä esim iipädin kanssa aikaansaa sen että esim lataaminen ei onnaa kun "portti" on jo käytössä..

noniinno Guest
    Oman Vortexin olen saanut toimimaan "tyhmänä" bluetoothilla, mutta vastuksen säätö onnistuu vain Antplussalla. Vanha Bkoolin traineri (se ihan ensimmäinen malli) ei toiminut bluettothilla ollenkaan, en tiedä näistä edistyneemmistä, uudemmista laitteista.

Anteeksi tyhmyyteni mutta miten Finland ryhmään liitytään?

__________________________________________________ ______

Tiukassa paikassa silmät kiinni ja lisää vauhtia!

Kuinka paljon rahaa pitää olla että voi ostaa noita ajoasuja ja muuta? Ja miten se toimii.

Ei toimi suoraan bluutuutil, eikä kyllä muutenkaan. Ipadi mini3 ja smart pro raineri😳

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janip Katso viesti
    Anteeksi tyhmyyteni mutta miten Finland ryhmään liitytään?

Tuohon ei taida olla kuin kaksi tapaa, joko joku jäsen kutsuu sinut ryhmään tai sitten kirjaudut bkoolin sivustolle ja klikkaat bkool finland linkkiä ja sieltä lähetät pyynnön liittyä jäseneksi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hivo Katso viesti
    Kuinka paljon rahaa pitää olla että voi ostaa noita ajoasuja ja muuta? Ja miten se toimii.
    Oliskohan ollut jossain 1000-2000 bkool rahan verran tuo määrä, ihan tarkkaan en muista. Toistaiseksi uuden simulaattoriversion julkaisun jälkeen tuo ei näytä toimivan ollenkaan, ainoastaan saa virtuaalisesti korjattua jonkun ajoasun minkä olet ostanut edellisen simulaattoriversion aikana. Edellisessä versiossa jossa osto onnistui niin en ollut oikein vakuuttunut tavasta jolla uusia asuja sai ostaa, tuon takia en ole kokenut minkäänlaista painoarvoa kyseiselle ominaisuudelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Pietarila Katso viesti
    Löytyisikö apua ? Bkool pro:ssa tuli seuraava ongelma: Ohjelma käynnistyy ja Bkool trainer Pro ANT+ löytyy. Harjoituksen aikana watit näkyy, mutta vastus ei muutu. Käytän laitetta IOs liitymällä. Testattu kahdella MacBookilla ja Ipadilla ja kaikissa sama ongelma. Ohjelman olen poistanut ja asentanut useaan kertaan, vihreä valo palaa vastuksessa ja olen resetoinut sen siitä valon vieressä olevasta pienestä painikkeesta. Muutana päivä sitten vielä toimi samoilla laitteilla.
    Mulla sama ongelma, tais tulla simulaatorin päivityksen myötä, vanhempi perus malli bkool, Tabletilla alko Bluetootilla ottaan yhteyden mutta, ei vastus säädy enää silläkään eikä tietokoneella ant yhteydellä, sekaako garmin 1000 data jotain kun käytän voima ja nopeus ym. dataa sen kautta. Ostin trainerin käytettynä syksyllä, aluksi toimi kuin junan WC. Session aluksi ottaa profiilini huomioon mutta lähdön hetkellä ei mun heppu lähde liikkeelle, polkee paikallaan, videossa menee virtuaalinopeudella eikä näytä todellista tehontuottoani mun pyörältä...

noniinno Guest
    Bkool Finlandin jäseneksi pääsee kun vaan klikkaa kirjautuneena ryhmän kuvakkeen vierstä "sign in" -pökälettä.

Vieläkin olen siinä uskossa, että Bluetoothilla ei voi säätää vastusta, vaan vaatii aina ANT+ Fe-C yhteyden. Senpä takia bluetooth kannattaa ottaa pois käytöstä kokonaan. Lisäksi kannattaa tarkistaa, ettei muita appseja ole käyttämässä trainerin Ant+ -yhteyttä.

Jotain tuollaista pikahaulla löysin:
    Why isn't the ANT+ detected?

2015-02-05-Ensure it is connected to your device.
    -It's connected but the ANT+ isn't detected.
    - Do you have the Garmin Express or Agent software (or any other program that uses ANT+ technology, like Adidas MyCoach) on the computer? Close Garmin Express (it's not compatible with our simulator) and turn off all other Garmin programs and processes on your computer. (Windows: Task manager >> Applications/Processes // MAC: Activity Monitor). Make sure also that you aren't using the Garmin USB ANT+. To use Bkool Indoor, the Garmin Agent must be off. If not, the two programs may conflict with each other.
    - If the above doesn't work, there could be a conflict in your computer's COM ports. Try a different USB port, or go into the Device Manager and in LibUSB, you'll see USB ANT+ Stick 2. Right click and select Uninstall. Remove and reinsert the USB to reinstall the USB ANT+. You can also try rebooting the computer after uninstalling the USB ANT+.
    ja
    16.4 THE SIMULATOR IS SLOW OR HANGS UP DURING A SESSION
    Depending on your device's features, you may not be able to display videos in high definition. If the simulator is slow or hangs up during a session, go into the settings and lower the quality or turn off the video and 3D.

Osaako joku sanoa onko live sessioissa kaikki polkijat (paitsi bkoolin virtuaali hahmot) oikeasti livenä vai onko siellä tallennettuja lenkkejä mukana. Ihmeesti joku voi olla yht'äkkiä 3h perässä vaikka alussa oli vain vähän. En ymmärrä miten tuo livenä onnistuisi mutta tallennettuna voi tietysti olla vaikka mitä heittoja.

Ja jos näin, miten nimistä näkee kuka livenä ja kuka ei...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Osaako joku sanoa onko live sessioissa kaikki polkijat (paitsi bkoolin virtuaali hahmot) oikeasti livenä vai onko siellä tallennettuja lenkkejä mukana. Ihmeesti joku voi olla yht'äkkiä 3h perässä vaikka alussa oli vain vähän. En ymmärrä miten tuo livenä onnistuisi mutta tallennettuna voi tietysti olla vaikka mitä heittoja.

Ja jos näin, miten nimistä näkee kuka livenä ja kuka ei...
    Mielestäni ne polkijat ovat aidosti livenä jonka nimen edessä on maansa lippu, muut taitavat olla tallennettuja lenkkejä.

noniinno Guest
    3d -kuvassa ne haamut on ainakin niitä läpikuultavan sinisiä.

Mistähän johtuu että kun tänään ajoin paria eri live reittiä niin kesken matkan heittää ulos ohjelmasta. Käytössä vanhempi iPad. Ja onko niin että kun iPad paritettu bluetoothilla niin Garminin sykevyö, nopeus ja poljinanturi ei ns toimi bkoolin softassa? Jos näin niin millä iPadin saa parhaiten toimimaan?

En tiedä parhaiten mutta itse olen käyttänyt ongelmitta bkoolia aina vanhalla läppärillä missä on kiinni bkoolin oma ant+ mokkula.

Mistähän johtuu että kun tänään ajoin paria eri live reittiä niin kesken matkan heittää ulos ohjelmasta. Käytössä vanhempi iPad. Ja onko niin että kun iPad paritettu bluetoothilla niin Garminin sykevyö, nopeus ja poljinanturi ei ns toimi bkoolin softassa? Jos näin niin millä iPadin saa parhaiten toimimaan?

Mielestäni tuo bluetooth aiheuttaa ristiriidan eli kannattaa ostaa iPadiin ant+. Tuossa vähän ylempänä on keskusteltukin asiasta.

Okei ja kiitos tiedosta. Mistä olette ostaneet tätä wahoo ant tikkua iPadille?

noniinno Guest
    Okei ja kiitos tiedosta. Mistä olette ostaneet tätä wahoo ant tikkua iPadille?
    Tuolta olen wahoon himmeleita tilaillut http://eu.wahoofitness.com/devices/accessories

Jep. Vaihtelevasti toimii nyt ipadin kanssa bkool. Itse ostin wahoon adapterin lumberilta, ja ainakin varuste net myy sitä myös, ryöstö hintaan tietenkin. En tosin saanu sitä toimimaan kopio lightning adapterin kanssa.

Itse en ole iPadia Bkoolin kanssa käyttänyt. Oma iPadini on liian laiska pyörittämään Bkoolin simulaattoria vaikka muuten toimisi. Syytä tyytyä läppäriin.

Jahhah, meinasin aloittaa trainerikauden eilen mutta menikin korjaushommiksi. Traineri oli saanut kesän aikana osumaa autotallissa (kuka lienee murjonut??) jonka seurauksena vauhtipyörässä oleva propelli on murtunut neljästä kiinnityskohdastaan eikä pysy kiinni. Tämän seurauksena vauhtipyörän toisella puolella oleva n 0,5mm teräslevy ei pysy paikoillaan (koska on kiinni ruuveilla just tuohon ropelliin). en hätäpäissäni keksinyt muuta ratkaisua kuin liimata teräslevyt kiinni vauhtipyörään ja ehkä se ropellikin pitänee yrittää liimata. Tuossahan on tietty se suojaritilä edessä mutta sen taasen olin poistanut räminän takia jo aikaisemmin. Mutta nyt kysymykseen, ei kai tuolla ropellilla ole oikeasti mitään suurempaa funktiota itse härvelin toiminnassa? Ei mee taaskaan hommat ku Strömssöössä..

Tuolta olen wahoon himmeleita tilaillut http://eu.wahoofitness.com/devices/accessories
    Onko näitä tikkuja eri versioita vai pitääkö tähän vielä hommata joku adapteri?

noniinno Guest
    ^ Tuohin voisi vastata ehkä joku iPadin omistaja, itse olen tilannut sykevöitä enkä ymmärrä omenoista mitään. Tuollaisen kuvan kuitenkin löysin pikahaulla

^ Tuohin voisi vastata ehkä joku iPadin omistaja, itse olen tilannut sykevöitä enkä ymmärrä omenoista mitään. Tuollaisen kuvan kuitenkin löysin pikahaulla
    Niin se taitaa olla että menee huomenna hankintaan https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-sovitin-MD823. Elämä ja varsinkin harrastukset on.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •