Mulla klappia on vain sivusuunnassa, se sama kuin noissa on uutena. Pakkasella en ole tällä pelillä vielä ajellut kun on kiinteätolppainen jäykkis käytössä, mutta uskoisin tuollaisen suljetun kaasupatruunan olevan aika varma pakkasessa. Moisiahan käytetään maailman sivu mm. autojen takakonttien ja konepeltien avausmekanismeissa.
Jos tolppa jumittaa, kannatata kiertää käsin se ylä- ja alaputken välinen "kaulus" auki, putsata ja tsekata rasvat. Oman putsailin ja rasvailin ennen talvea, mutta hyvässä kunnossa se näytti olevan ilman huoltoakin. Niin, ja sitten tietenkin vaijerin ja vaijerin kuoren väliin CRC:tä niinkuin kaikissa muissakin vaijeriapplikaatioissa ml. vaihtaja(t).

Enpäs tiennyt että tolpasta löytyy 150mm versiokin, se sopinee moniin nykyisiin mataliin runkoihin kuten Kona Process etc. missä tolpan pitää olla hulvattoman pitkä. Omassa Reignissä on aika matala runko, mutta siinä menee hyvin 125mm droppi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gargamel Katso viesti
^ Mulla oli kakspultti-Giantti paketista otettaessa konffattu ulkoiselle kaapelille. Hieman oli äheltämistä kääntämisessä, kun jostain syystä pikkuruiset ruuvit eivät tahtoneet käydä toisinpäin käännetyn patruunan kanssa.

Ollut käytössä muutaman viikon. Klappia on sekä hieman eestaas-suunnassa että kiertosuunnassa, mutta ei niin että ajaessa huomaisi. Pääasia ettei ole ylösalas-klappia. Toiminta toistaiseksi ok -15°C:ssakin. Päivän ensimmäinen siirto tapahtuu hieman viiveellä, tarttuisivatko tiivisteet pidemmässä paussissa kiinni. Sen jälkeen hyvän tuntuinen, nousu- ja laskunopeudet ovat juuri sopivat.

Olisin voinut näemmä 100-millisen sijasta ottaa 125-millisenkin, jopa 150 olisi mahtunut mutta tarpeeton minulle. Onpahan kiinteää pintaa ison ruman läskilokarin kouralle.