Lainaus Alkujaan tämän lähetti Syystuulia Katso viesti
Meillä on höyrähdetty tähän sisäpyöräilyideaan ja on päätetty hankkia joko Bkool Pro tai uudempi ja vähän halvempi Go.

Onko siis niin, että jollei omista kadenssimittaria, ei vauhtia eikä kadenssia tule näkyviin. Katselin Bkoolin mittaria, mutta eikö Suunnon ant + mittari toimi yhtä hyvin? Olis ehkä järkevämpi hankinta, kun voisi käyttää kesälläkin, maksaa vain kympin enemmän. Suunnon Ambit 2s ranteessa siis sekä miehellä että minulla.

Pitääkö itse laitteen ja alusmaton lisäksi olla vielä muuta kuin sellainen pieni ant + laite tietokoneen kylkeen?

Onko kellään kokemusta kahden laitteen liittämisestä samaan koneeseen/ näyttöruutuun?
Siis Bkool Pro ei tarvitse itsessään kadenssisensoria toimiaksaan, laite arvioi itse kampipyöritysnopeuden, tosin vähän sinnepäin. Go trainerista en osaa sanoa. Jos haluaa eriliseen tietokoneeseen datan muistiin niin silloin on ainakin tarvetta erillisille kadenssi- ja nopeus-sensorille.

Muuta sitten ei tarvitakaan kuin tosiaan matto fillarin alle ja ant+ tikku usb-väylään.

BKoolin simulaattoriin ei saa kahta harjoitusvatusta paritettua samaan aikaan mutta erikseen omalla käyttäjätunnuksella kyllä.