Mä kanssa tänään ekan kerran lumilla... muutamaan viikkon ei ollukkaan päässy ajeleen töitten takia..
Lähetetty minun GT-P5100 laitteesta Tapatalkilla
Mä kanssa tänään ekan kerran lumilla... muutamaan viikkon ei ollukkaan päässy ajeleen töitten takia..
Lähetetty minun GT-P5100 laitteesta Tapatalkilla
Oli kyllä nättiä hommaa tänään![]()
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Pari näpsyä yörogainingista:
![]()
Ei voinnu ku henkijä haukkua ku maisema oli jotain aivan maagista. Aurinko alkoi laskeutua ja usvaa pukkasi jään pinnalle. Pakkasta muutama aste ja ihan tyventä.
![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Huh tu suo setti :-) Oma kuva aamulta...
![]()
Miklun kuvissa vahva Zen.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Oltiin eilen ajelemassa kaverin kanssa joka ei kesällä vielä tehnyt fatbikella mitään ja osti itselleen jäykkäperäisen 29:n vaikka suosittelin läskiä. No eilen alkoi ääni muuttua kellossa, kun itse kaasuttelin jäätelöautolla menemään ja odottelin aina polun päässä, että tulee sieltä tunkaten tuolla nastarenkaisella 29 jäykkiksellä. No tänään haettiin sitten tammiston velo&oxygenista cube nutrail hänelle jalkojen väliin ja sitten päästiin taas ajohommiin illallaAika klassinen tarina. Tässä vielä kuva illan ajolta.
Silvolan porukalle isot plussatOli polut ajettu helvetin hyvään kuntoon.
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Plus muokkasi tätä : 13.11.2016 at 10.34 Syy: kuvakoko
Tonin kanssa vähän suoajelua, Tour de Kurjenrahka.
![]()
www.yetirides.com
www.instagram.com/yetinylund
Sent from my iPhone using Tapatalk
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
Luminen isänpäivälenkki. Kyllä oli kivaa ja raskasta![]()
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Sori kun ei vieläkään mee putkeen, mutta ihan hauska kuva tuli (ISO1600 oli valittuna, vaikka ei pitänyt olla, ryökäles)...
edit.. tankovalolla pitäis olla yli 300m kantama ja kädessä olevalla noin 800m. Heh, ei nyt ihan oo, mutta joen yli menee tuosta kohtaa helposti (reilut 200m).
Siinä alkaa mielikuvitus laukkaamaan kun vierestä, pimeyden keskeltä, alkaa kuulumaan jumalaton rytinä... hirvi tietysti, mutta kyllä se silti synkän metsän keskellä "hieman" säväyttää.
![]()
Viikonlopun flowpolkufiilistelyä parhailla reiteillä
![]()
Mukavaa hommaa sekä pimeässä että valoisassa!
![]()
twitter: @Myrkkykieli
[IMG]la 12.11 uimaranta läski[/IMG]
[IMG]la 12.11 läski[/IMG]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kotoo töihin. Ihme kun noi työmatkat venyy!
![]()
Pari eilisiltaista otosta
![]()
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Huikea keli oli ajella ja polut todella nopeassa kunnossa. Ei haitannut vaikka keskiö on finaalissa, eturengas hankasi lokasuojaan ja takapääkin hieman jähmeä. Pitkästä aikaa kerkesi käymään myös Vantaanjoen tuolla puolen.
alussa ja lopussa pienet kalliokikkailut
![]()
Tänään +1 astetta, lumisohjoa ja jäistä vesitihkua. Kohtuu kamala keli siis, ja oli oikein mukavaa silti 😊
![]()
Talvi loppui kun sain nastarenkaat alle.
![]()
JumboJim muokkasi tätä : 19.11.2016 at 12.35
Kirjanmerkit