Kannatti kolmena päivänä kantaa kiviä kallio roppiin niin saatiin polku![]()
Kannatti kolmena päivänä kantaa kiviä kallio roppiin niin saatiin polku![]()
Oletteko menneet Iso-Tappuri järveä ympäri?
Jokunen vuosi sitten olen pyöräillyt sen pohjoispuolen polkua pitkin ja usein liikkunut siellä jalkaisin. Sen jälkeen kun järven itäreunalle tuli mökki niin en ole kehdannut mennä ihan siitä nurkalta katsomaan pääsisikö siitä pyörällä menemättä pihan poikki. Koiran kanssa kävellen olen kiertänyt kohteliaasti kauempaa.
^Länsipuolelta metsäautotien päästä lähtevällä polulla oli about kuukausi sitte useampi puu edessä. Tunkkaamalla eteni kyllä. Oon ite kyl siitä mökin nurkalta menny. Älkää vaan lähtekö länsipäästä kohti Porin yhdystietä. Läskilläki meni kyllä reilusti tunkkaamiseen.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Karttapaikassa taitaa olla polku merkattuna Tappurin päästä kohti Porin yhdystietä![]()
Tuomisentien kiertopolun merkkaukseen on saatu lupa maanomistajalta. Päissä ja puolivälin risteyksessä on nyt viitat mutta polun varrelta puuttuu vielä merkkaukset. En kyllä usko, että tuolla nytkään eksyy mutta pyrkimys on merkata, kunhan saan aikaiseksi hommata nauhaa ja jos joltakulta löytyy nurkista sopivasti huomionauhaa tms. niin saa merkata ohipolkiessaan.
Viitat on lähinnä roiskaistu paikalleen nippareilla ja tarkoitus on käydä paremmalla ajalla ja valolla parantelemassa kiinnitykset.
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10209081079517786
Onko viitoitettu reitti tuo, joka menee taimikon halki?
https://umap.openstreetmap.fr/en/map...1.4645/23.9396
Hyvä juttu, juurikin eilen ehtoolla tuolla tulin idästä ja ei meinannut kiertopolun alku pistää silmään. Onneksi oli kartta jossa näkyi, niin tiesi missä kohtaa kytätä – ja ennen ajaneiden renkaanjäljet. Vielä kun polku tuosta kuluu hiukka mukavammin ajettavaksi.
Hyvät oli kyltit, jonkinlainen huomiota herättävä väri voisi olla paikallaan vaan ei pakollinen. Paluumatkalla kiertoreitillä vastaan tuli pariskunta koiran kanssa joten kyllä sinne muutkin löytää.
Noin muuten olikin sitten vuoden parhaita maastoajopäiviä olosuhteiden puolesta. Harmi vaan kun pitempää lenkkiä joutanut ajamaan.
Vai mitä, Tetsa
Makkarajärven maastot erittäin hyvässä ajokunnossa. Vuoden parhaita kelejä lähteä makkarajärvelle.
Kelit ehkä muuten hyviä, mutta pelit meinaa lähteä välillä alta kun kitkakerroin monessa kohtaa pyöreä nolla. Nastat kohta alle?
Missäs se izmon kalliopolku menee ? Vois käydä kokeistamassa kun nyt niin hyvää ajokeliä![]()
Vanha mutta lihava.
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Tossa menee... ura on kulunut jo ja pitäis näkyä
Huomenna keskiviikko lenkki18.30 Lamminpään majalta.Tulkaahan testailee varusteita yö rogainingia varten.Tuollainen noin ehkä 2h polkaistaan.
Täytyy kyllä izmon polku käydä katsastamaan het ku tyät ja koti antaa mahdollisuuden.
Nämä Izmon uudet polut löytyy myös Arpotechnon kartasta. Nuo "Korvolan" Siuronvaltatien ja Izmon kalliopolun väliset polutkin on ajettavia. Käykää ajamassa näitäkin niin saadaan niitä leveämmäksi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ku paljo hosuu ni ehkäpä polulle osuu... Ja saattaa lumetki häipyä ennen ku pääsee käymään.
Ei taida rogainingiin tulla melkein täyskuu, oliskin ollut jo liian helppoa. Ei sillä että olisin tulossa.
Torstai, eli lenkki lähtee Linnainmaan Prismalta 18:00. Lunta on edelleen sen verran vähän, että hyvin pääsee eteenpäin. Vetäjä valitaan paikallesaapuvista.
jatkuvasti ja kokoajan
Länsi-Nokialla olisi lenkkiä tarjolla Isäinpäivä aamulla. Noin yhdeksän aikaan aamulla lähden liikkeelle Tervasuolta josta suuntaan Melon kautta Korvolan ja Harjuniityn poluille nyt ainakin. Kierrän kaikki uudet polut joten nyt olisi opasta tarjolla näille Izmon rakentamille poluille. Itse olen liikkeellä noin 3-4h ja ajelen sen mukaan miltä tuntuu tai miten halutaan.
Sää varmaan huomenna ihan ok jos lämpömittari ei jää liikaa pakkaselle roikkuun... ennustan että nää lumet lähtee ensi viikolla ja sitten keli ei oo niin hyvä
No, onko Ikean ura jo kolattu?
Joku porukka oli hyvin tampannu Nokian kalliotjälkee myöden ajeltiin suurimman osan lenkistä.
Vanha mutta lihava.
Kirjanmerkit