Nitro on lähtenyt taas palelluttamaan itseään. On se kova, on.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Nitro on lähtenyt taas palelluttamaan itseään. On se kova, on.
2tunnin lenkki tul ajeltua.Kyllä ol aika kuiva ilma varpaat ja sormet jäässä muuten hiki tul.
Minä kävin altaassa vetelee tunnin lenkin, ol lämmintä varsinkin saunassa polttel oikein sormia ja varpaita. Märkää tosin ol kastu vallan perusteellisesti ja miinuksena nyt tulee taas vuorokauden kestävä allerginennuha, ei tykkää kloorista ei. No mut siedätyksellä mennään, eli altistusta vaan tasasin väliajoin päälle niin kyllä se joskus tottuu tai sitten ei.
Pitänee minunkin käydä joku ilta kokeilee tuota renkaan vetoa, ei ole vielä tullu testattua. Tässähän tippuu kohta kehityksen kelkasta. Komiat kammet Sammylla, toivottavasti nyt kestää.
Sinähän voit torstain porukkalenkillä ottaa renkaan vetoon.Käydään vaikka sama lenkki kun viimeks,ei tarvii niin monta kertaa vetää kun kerralla vähän pitemmän lenkin.![]()
Joo tuo sopii hyvin. Pitänee laittaa sähköLäskin akut latautuu, niin saa renkas elämänsä kyydit.![]()
Kiitos lenkurasta.Kyllä on omalta osalta talvipyöräily tosi vaikeeta,pitää varmaan hommata lisä happipullot.Ei kyllä pysy yhtään porukan mukana.Pitäskö vaihtaa kokonaan toinen laji tai rupeisko sohvaperunaks.
Heität ne kolme päällimmäistä takki hevon kuuseen ja jätät vain ne kaksi alimmaista päälle niin se happi alkaa kiertämään. Jos ei näillä ohjeilla toimi, niin voit tarkentavia pukeutumis neuvoja kysellä Kyrdikselle! Sen teepaidoilla nimittäin happi kulkee.
Kiitos illan lenkistä. Oli omalta kohdalta ihan mitään sanomaton lenkki. Alakaa pikkuhilojoo tympiä tapella tuon pyörän kaa .
Kiitokset hyvä oli!
Missäs uran tekijät on ku ei kapee renkaisella minnekkää pääse!!
Vielä töissäIllalla rupee olemaan tampattu Kiärmeslahdesta päin.
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Siellähän tuo kuvien perusteella on polkua tamppaamassaToiset, kun joutuu välillä töissäkin käymään, niin ei tuosta aamuauringosta hankien keskellä pääse nauttimaan... Ehkäpä huomenna sitten, jos ei kerkeä pois sulamaan.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Kausi maksut jääneet maksamatta.Illasta lähtee siilistä päin.Rankkis pyöräkauppaan väärä pyörä.
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Metsään mieli tekisi, mutta kantapäät nuijii akan nurin. Mitähän minä nyt tein väärin...
Eipä sitä jaksanna pitkää ajella ku eilen niih rankka "kevyt" lenkki oli. Tampatkaaha joku ura ni pystyy vähä käydä sit ajelee.![]()
Kohta pitää lähtee tamppariks.
Asfaltti paanaa tulee.
Joko JPTH tänne perille asti avasit polut?![]()
Kohta hamulassa
Ei menny kun pari tuntia hamulaan.
Nyt on kunnon talvikeli.
Hyvän uran oli JPTH poluille tehty.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Nyt pääsee kapee renkaiset hurjastelee poluilla.Oli porukkaa tamppaamas.Tirsintarsi ja Pikkupoika.
Minä ajattelin lähteä hankeen tarpomaan, mut JPTH oli tehnyt mehtään valtatie!
Taidan liisata JPTH:n Elykeskukselle tiemestariks talven ajaksi, polut paremmassa kunnossa kuin valtatiet.
Oli siellä Kyrdis ja Pekka myös.
JPTH Kyrdiksellä on maastorenkas kotona, leikataan siitä se alaosa pois. Siinä on huomattavasti vähemmän rautaa sisällä kuin tuossa katurenkaassa.
Olipahan erilainen kokemus taasen, crossiradalla piti kääntymässä kävästä. Paineita saa vielä säädellä mutta alkoi se jo paluumatkalla hiukan sujumaan kun oppi laittamaan enemmän painoa keulalle. Karheempi kuvioosempi rengas ois Pop mutta kyllä tuollakin pärjää. Läskit on heikoille piste. ( Ei harmita läskittömyys) 😫
![]()
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Katurengas on hyvä kun se on jäykkä,onko siinä maastokiekossa miten jäykkä runko.
Se on miulla pihassa peräkärryn kuppeessa, senkun hakkoo jos haluaa askarrella. Itte ei kerkiä vähään aikaan kun vailla mitä, varmasti tarpeeksi jäykkä sekkii gumes
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Menipä ilta kaupoilla. Ei ehtinyt avaamaan polkuja. Pikkupojan kehumat hanskat ostin kun halvalla sain.
Mulla himppa eri malli, mut hyvät on kyllä ollu. Ja sika kalliit. Toimii pakkasella ja vesisateessa, kun muistaa rasvaa.
![]()
Usko jotta tuo sinunkin malli toimii. XXL myy noita aina keväisin noin puoleen hintaan, kantsii kytätä jos joku tarvii hyvää ja kestävää tumppua. Ostin meidän nuoremmalle neidille viime keväänä XXL:stä samanmoiset kun se laskettelee. Maksoivat 40% noihin minun tumppuihin verrattuna.
Meinasin ensin tuota lobsteria, mutta edelliset Bontragerit olivat jo. Kokeillaan nyt sormikasmallia.
Kirjanmerkit