1. vihje: kerran viikossa ajokaudella tuosta ajaa isohko ryhmä pyöräilijöitä sillan yli.
1. vihje: kerran viikossa ajokaudella tuosta ajaa isohko ryhmä pyöräilijöitä sillan yli.
ÖRM 2021
Jotain etäisyysvinkkiä johonkin kohteeseen X?
Tuosta salaperäisestä torstailenkistä kun ei tunnu mitään gps-jälkeä löytyvän mistään ja nyt taitaa mennä muutama kuukausi ennen kuin sellaiselle pääsee mukaankaan![]()
Minä ajan pääni jäädyksiin
Lähimmälle kirkon portille on matkaa alle 500 m.
ÖRM 2021
Vihje 3. saman ojan varressa oli aiemmin rasti sillan alla aika lähellä tätä.
ÖRM 2021
Vihje 3. saman ojan varressa oli aiemmin rasti sillan alla aika lähellä tätä.
ÖRM 2021
Luultavasti paikka on ollut tiedossa jo ekasta vihjeestä alkaen. Josko viikonloppuna säät sallisi ja kerkiäisin siirtää.
Nostellaan vähän tätäkin ketjua, oisko lisävinkkejä?😁
Vihje 4. Ajomatka edelliselle rastille on polkupyörällä noin 12 km.
ÖRM 2021
Vihje 5. se lähinnä oleva kirkko valmistui vuosi ennen kuin sota, jonka seurauksena perunanviljely levisi Suomeenkin, alkoi.
ÖRM 2021
No niin, nyt välähti. Eihän tuosta ole tullut ajettua kuin X kymmentä kertaa yli
Haen viimeistään lauantaina, jos kukaan ei aiemmin ehdi noukkimaan.
Vihje 6. Kun Ruotsi irrottautui sodasta laitettiin vastapuolen kuninkaan sisar neuvottelemaan rauhasta veljensä kanssa. Tuo sisko kävi virkansa puolesta miehensä kanssa myös Suomessa ja Loviisan kaupunki sai nimensä tuon siskon mukaan.
No nyt alkavat vihjeet mennä aika kauas tuosta pienestä hiljaisesta sillasta![]()
ÖRM 2021
Täällä
Uusi kuuluu sarjaan Hiljaiset portit
![]()
Vanha löytyi Lakarin kaatopaikan hylätyltä portilta. https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
ja uusi on ei niin hiljainen portti n. 45 pyöräkilometrin päässä vanhasta rastista.
![]()
ÖRM 2021
1.vihje: etäisyys Lakarin hylätyn portin ja uuden rastin välillä oli ajamaani reittiä 43.9km, mutta lyhin reitti pyörällä on Googlesta mitaten 35,3 km.
ÖRM 2021
2. vihje: kuvan portti on lopulta aika harvoin auki. Seuraavina seitsemänä päivänä vain kerran on portti virallisesti auki
ti 15.11. suljettuke
16.11. suljettu
to 17.11. 12-19
pe 18.11. suljettu
la 19.11. suljettu
su 20.11. suljettu
ma 21.11. 12-19
ÖRM 2021
Kiitos. Salon kuvarastille #400 (12.11.16) näyttää olevan tuolta matkaa n. 31 km, joten tuosta kaksi rastia samalla kertaa, ellen itse ehdi siirtää.
Ajoin aamusta rastin ohi. Se näytti samalta kuin viikko sittenkin. Lunta ei ollut, vettä kylläkin.
ÖRM 2021
Portin takana lajitellaan kaikenlaista.
ÖRM 2021
Ensi viikkoon siirtyi tämänkin rastin siirto. Menomatkalla 6 m/s vastatuuli + juuri alkanut lumi/räntäsade on liikaa tuolle reitille, kun pohjalla on kaksi minulle pitkähköä lenkkiä.
Vanha:
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Uusi:
Olipa pimeä rastireissu, ajoin tuosta portista kerran ohikin
Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla
Jukka:A muokkasi tätä : 30.11.2016 at 20.00 Syy: Karttalinkki lisatty
Tässä kai tämä vanha on. Paimon "ankkalampi"
Uusi, ei niin hiljainen silta
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Tuosta en ole koskaan ajanut maantiepyörällä, paitsi tuota rastin ylittävää kelvin siltaa pitkin.. Cyclolla ja XC:llä sitäkin useammin.
ÖRM 2021
Vanha oli todella vähemmän hiljaisen sillan alla Raisionjoen äärellä ja Ohikulkutien alla Sijainti: N=6715675.40287846, E=235421.35498095694
(ETRS-TM35FIN
ja uusi avaa uuden aiheen "vuokrattavana". Useimmat turkulaiset alan harrastajat ovat tuossa nyt tyhjässä kiinteistössä käyneet.
![]()
ÖRM 2021
Keskellä metsää välähti päähän, että missä pyöreät ikkunat majailee. Sama paikka on pitänyt useaan otteeseen itsekin laittaa rastiksi
Uusi
![]()
Näitä muuttaneita pyöräkauppojahan on monta. Kunhan pakkanen on laskenut minä tai joku muu hakee tämän.
ÖRM 2021
Onko tuokin liikehuoneisto edelleen tyhjillään vai onko TeKulla arkistokuva?
Sääennuste muuten näyttää aika erikoiselta tänään, illalla tarkenee pyöräillä.
Pyöräliike Velotema oli tuossa muinoin.
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
ja uusi jatkaa seinä- ja ikkunakuvien sarjaa.
![]()
ÖRM 2021
Tähän ei varmaankaan tarvita vihjeitä. Nyt on kyllä lumi sulanut.
ÖRM 2021
Kirjanmerkit