ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 51 / 61 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 49 50 51 52 53 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.501 - 1.530 / 1817

Aihe: Yleisön pyynnöstä huolimatta - läskipyöräsi kuva -ketiu

Trek Farley 5:
    Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 24,7 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)

Nastat alla ja päivityksenä AB:n ovaali + Sunrace 42t pakka. Pitäisi tuo etuvaihtajan vaijeristoppari dremelöidä pois...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    Kiitokset Jussille asiantuntevasta ja hauskasta kaupanteosta.
    Kiitos itsellesi kun vapautit minut kahden paksupyörän loukusta. Vaikka olisinkin mieluummin pitänyt tuon Mukloffin, niin markkinat päätti näin enkä jääny sitä murehtimaan sen enempää vaan heitin 907:ään talvisempaa rengasta alle ja lähdin ajelemaan, mahtava pyörä sekin ja yli 15 vuoden yhteinen taival siinä olevan Rohlon kanssa lämmittää aina mieltä. Pistä viestiä sitten kun pääset samaan.. Vähän jäin kaipaamaan joustoa sekä keulalle että tolppaan, mutta johan tuo lumi alkaa pikku hiljaa täyttämään juurien ja kivien välejä, niin kyllä tämä tästä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viesti
    Satula menee ehkä vaihtoon vaikka onkin yllättävän hyvä istua. Laitoin vaimon testaamaan miltä se tuntuu ilman pyöräilyhousuja
    Johan tuo on värin takia vaihdettava... se oli optimoitu toisen pyörän värimaailmaan (mutta ei minun istumalihaksille). Välitän tässä samalla naisnäkökulmaterveiset satulakuvaan liittyen: sika-emoji oli kuulemma juuri oikea sen postaamisen perään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jussitre Katso viesti
    Johan tuo on värin takia vaihdettava... se oli optimoitu toisen pyörän värimaailmaan (mutta ei minun istumalihaksille). Välitän tässä samalla naisnäkökulmaterveiset satulakuvaan liittyen: sika-emoji oli kuulemma juuri oikea sen postaamisen perään.
    Ratkaisin asian hiomalla ja maalaamalla sinisen mustaksi kun tuntui kuitenkin hyvältä istua 40 km perusteella. Hyvän pyörän olet kyllä rakentanut. Yllättävän ketterä tuo on ja hauska peli ajella. Ihan erilainen kuin Farley 6 oli. Ja Rohloff sopii tuohon kuin nenä päähän. Satulan jouduin kuitenkin nostamaan melkein limiittiin ja melko taakse, että polvikulma ok. Taitaa apinalla olla pitkät narut

Sent from my iPad using Tapatalk
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Kiitti, kun ite rakentaa niin saa sellaisen kuin tulee. Siitähän voisi saada vieläkin hauskemman ajettavan, jos pelaisi rattaiden koolla sillä lailla että ketjut olisi sopivalla tiukkuudella dropoutit mahdollisimman lähellä etuasentoa, mutta en viitsiny alkaa kun oli hyvä noinkin. Ja Rohlo on minun mielestä tosiaan melkeinpä parhaimmillaan juuri paksupyörässä, koska siinä takanavan ympäristöön keskittynyt paino haittaa vähiten ja toisekseen olosuhteet on usein kurjimmillaan, eikä vaihteiden toimintaan vaikuta mitenkään vaikka ajaisi akselia myöten mudassa, missä kelluu sormen paksuisia oksanpätkiä.

Ja ettei mene ihan off-topiciksi:

jussitre muokkasi tätä : 08.11.2016 at 10.02

Lumet on maassa niin spämmätään lisää. On se vaan niin ihku laite.

brilleaux muokkasi tätä : 09.11.2016 at 12.35

Vielä on vähän Lunta ei pääse oikeuksiinsa oikein. .mut ✌😊

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

täällä on jo sen verran lunta että joutunee kaivamaan tuon Whiten käyttöön. budia ja isompaa vannetta vaatii eteen.

No niin sitä on kanssa päästy lumille.
    Kokeilin tänään eka kertaan ovaaliratasta lumessa ja hyvinhän tuo kulki. Suosittelen.

Kahden kuukauden tallissa makoilun jälkeen Canyon pääsi ensitestille. Yllättävän mukavaa hommaa. Pikkumuutoksia tein alkuperäiseen kokoonpanoon, suurimpana kiekot. Painoa jäi 10,6kg. Jos vähän näkisi vaivaa ja laittaisi rahaa niin melko helposti saisi alle kymmenen kilon. Mutta minulle välttää tuo nykyinenkin kattaus ainakin toistaiseksi.

twitter: @Myrkkykieli

^Mikä keula sulla on siinä kiinni? Entä kehät?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Monroe Katso viesti
    Kahden kuukauden tallissa makoilun jälkeen Canyon...
    No vihdoinkin! Minä olen jo kerinnyt odotella, että mihinkä tuo jäi

Tuollainen painolukemahan alkaa olla jo ihan siedettävä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakkey Katso viesti
    ^Mikä keula sulla on siinä kiinni? Entä kehät?
    Kiekot DT350 + FCF 65mm + Alpina 2,0/1,7mm = n.1850g ja keula Bontrager Haru Pro (tai jotain sinnepäin)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    No vihdoinkin! Minä olen jo kerinnyt odotella, että mihinkä tuo jäi

Tuollainen painolukemahan alkaa olla jo ihan siedettävä.
    Joo kieltämättä melko pitkään tuon käyttöönotto vei. Muistaakseni sain pyörän ennen syyskuun puolta väliä ja ensimmäiset metrit ajoin vasta nyt viikonloppuna. Syksyllä oli mukava ajella kuivia polkuja nopeammilla pyörillä enkä tuntenut vetoa tuohon pyörään. Mutta nyt kausi päättyi ja ylimenokauden hommaksi sopi hyvin aloittaa uuden pyörän testit. Yllättävän mukavaa hommaa, parissa päivässä tuli jo semmoinen 8h ajoa.

Terästä kehiin.

[QUOTE=Monroe;2605978]Kahden kuukauden tallissa makoilun jälkeen Canyon pääsi ensitestille. Yllättävän mukavaa hommaa. Pikkumuutoksia tein alkuperäiseen kokoonpanoon, suurimpana kiekot. Painoa jäi 10,6kg. Jos vähän näkisi vaivaa ja laittaisi rahaa niin melko helposti saisi alle kymmenen kilon. Mutta minulle välttää tuo nykyinenkin kattaus ainakin toistaiseksi.

[/QUOTE
    Minkä kokoinen runko? paljon on kuskilla pituutta?

Jos kammet ja putkiosat on alumiinia tuossa Canyonissa niin 10.2kg on pelkkää höpö höpöä

Valkoläsän työmatka/lenkkivarustus

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Monroe Katso viesti
    Kahden kuukauden tallissa makoilun jälkeen Canyon pääsi ensitestille. Yllättävän mukavaa hommaa. Pikkumuutoksia tein alkuperäiseen kokoonpanoon, suurimpana kiekot. Painoa jäi 10,6kg. Jos vähän näkisi vaivaa ja laittaisi rahaa niin melko helposti saisi alle kymmenen kilon. Mutta minulle välttää tuo nykyinenkin kattaus ainakin toistaiseksi.
    Kuvaa kun katsoo niin tulee ihan vaan mieleen että oisko pykälää(tai jopa kahta) isompi runko ollu asiaa?
    Tietty mistä kukin pitää.

Blackborow Guest
    Mittasuhteita kun katsoo niin lienee isoin Canyon jo valmiiksi.

^Saatatpa hyvinkin olla oikeassa. My bad.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ansis Katso viesti
    Jos kammet ja putkiosat on alumiinia tuossa Canyonissa niin 10.2kg on pelkkää höpö höpöä
    Sen enempää osia listaamatta totean, että 10,2kg on tosiaan saavuttamatta. Paino nimittäin aiemmin mainittu 10,6kg (ilman polkimia).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Kuvaa kun katsoo niin tulee ihan vaan mieleen että oisko pykälää(tai jopa kahta) isompi runko ollu asiaa?
    Tietty mistä kukin pitää.
    Ne kun eivät tee isompia runkoja... Mutta ihan sopivalta tuo on tuntunut. Ja samat kommentit saan jokaisesta pyörästäni mistä olen kuvan täällä laittanut, esim:

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=#post2531186

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=#post2512789

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=#post2403099

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=#post2359556

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...t=#post2228267

Kesti vähän kauan tuo viestin kirjoitus niin ehti jo pari kommenttia tuohon väliin.

Mutta tosiaan, itse kun on tottunut noita omia pyöriä katselemaan, niin monen muun ajopelit näyttävät oudoilta. Siis kun monilla on droppia vain vähän tai ei lainkaan.

Tuossa Dudessa ajoasento tuntuu pystyltä, mutta en viitsi enää pidentää kannatinta. Se kun kuulemma tekee pyörästä melko kamalan ajaa. Lähinnä kyse on kai siitä, että olen tottunut ja mieltynyt matalampaan ajoasentoon.

Oonki miettiny miten teillä pitkillä ihmisillä tuo ajoasento; haarukan putki kun ei juuri pitene rungon koon mukana, mitä nyt ehkä 20 mm S- ja L-koon välillä haarukan ollessa sama. Eli tanko jää väkisin satulaa alemmaks, mitä pidempi kuski niin sitä enemmän. Siihen kai on vaan totuttauduttava kun riser-stongiakaan ei taida 40 mm suuremmalla nousulla olla, eikä stemmilläkään kovin montaa senttiä nosteta vaakatasosta. Mun makuun kun tuntuu luontevalta kun tanko ja satula on samalla tasolla, 2 metrisellä tämä jää haaveeks, vai onko se etunoja jotenkin luontevampi pidempänä?

^ Saisithan sä pyöräytettyä tangon toisteppäin jos haluut vielä enemmän droppia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Läskimasa Katso viesti
    Mun makuun kun tuntuu luontevalta kun tanko ja satula on samalla tasolla, 2 metrisellä tämä jää haaveeks, vai onko se etunoja jotenkin luontevampi pidempänä?
    Mä en ole kuin 180 cm, mutta kun olen ajellut pääsääntöisesti kippurasarvisilla, niin tuntuu että sitä droppia saisi olla. Polkeminen tuntuu jotenkin luontevammalta/tehokkaammalta. Laskin heti tuon oman läskin tankoa kun se oli aika lailla samalla tasolla kuin satula. Enemmänkin voisi vielä laskea, mutta ei anna kylki vielä myöten.
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Paluu täysjäykkään teräspyörään 20-vuoden alumiini ja hiilikuitukauden jälkeen. Edellinen teräspyöräni oli Haro Vector, jota ennen lukuisia teräspyöriä viisikymmentäluvulta alkaen.

Vähän muhkumpaa gummia talveksi. Kiva huomata tässä vaiheessa, että venttiilit jäivät eri kohtiin renkaiden teksteihin nähden. Kehtaakohan tuolla enää ajaa ollenkaan ?

Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla

Hieno syrly 😊ja juu kehtaa!

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

No on tyylikästä mustaa, tykkään!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Wiksten Katso viesti
    Paluu täysjäykkään teräspyörään 20-vuoden alumiini ja hiilikuitukauden jälkeen. Edellinen teräspyöräni oli Haro Vector, jota ennen lukuisia teräspyöriä viisikymmentäluvulta alkaen.
    Ja paikkana Susisuo?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ansis Katso viesti
    Ja paikkana Susisuo?
    Lähellä kyllä ja alla kuva tältä päivältä Susisuolta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •