OMW-kenkäni ei ole vielä kunnon pakkasia nähnyt. Sillai jos kuten minä haluaa oikein hyvin istuvat talvilukkokengät niin koon kanssa on arpomista eli kinttaalla liika pienet ilman lisäsukkavaraa. Jos kuten minä joka omaa huonon ääreisverenkierron niin niin omiini mahtuu vain yksi ohut merinosukka ja siinä tulee mieleen kuinka tuo sisäkenkä eristää, päälikenkähän Bontragereissa on pelkkä kuori.
Noissa on klossin säätövara myös sivusuunnassa erittäin hyvä, tossun ja kammen väliin jää runsaasti tilaa kengänpäälliselle! Jouluun mennessä varpaani kertovat totuuden. Irtosisäkengässä on ideaa, UGH
OMWpäälikengän vettäkestävän (?)vetoketjun kestävyys on oma lukunsa. Mun jalalle löysin kaksi kulahtanutta ja koinsyömää merinoa. Sillain että tuota vetoketjua ei missään tapauksessa pidä väkisin vetää kiinni, imho. Paikallisella Kesportilla oli kympin tarjous ,yhdet merinot ostin ja soitin mökille päästyäni jotta kahdet pankaa jemmaan , tulen hakemaan.
Koestuksessa North Extreme 70 sukka istui hyvin niin Bontin kenkään kuin jalkaani. Tarkkaa hommaa siis.
I väntan på ännu dåligare tidet
Kirjanmerkit