FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 114 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 64 104 112 113 114 115 116 124 164 214 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.391 - 3.420 / 7700

Aihe: Alennusmyynnit

^Onko siellä suurin osa Castellin ajokamoistakin hävinnyt kuten joskus oli? Tyyliin viittä eri tuotetta alen aikaan ja 30 eri tuotetta ennen/jälkeen alen

Edit: No on siellä nyt Castellia tuo about 30 tuotetta, MUTTA... Reilut 1.5kk sitten tilasin Nanoflex Pro talvihousut, hintaan 119e. Nyt hinta olis näköjään -25% alen jälkeen 134.25e. Reilua!!!

Eikös tästä ollut jo aiemmin puhetta että ihmisillä on vähän valikoiva muisti? Noi on varmaan olleet tarjouksia mutta se on kyllä totta että hinnat vaihtelee kyllä rajusti. Eli tarjouksista saa yleensä halvemmalla kuin näistä prosenttikampanjoista. Mutta kyllä näissäkin monessa säästää kun vertaa muualle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pexxi Katso viesti
    Eikös tästä ollut jo aiemmin puhetta että ihmisillä on vähän valikoiva muisti?...
    On on. Tosin määkin esimerkiksi muistan valikoidusti ainoastaan sellaiset tuotteet, joita olen äskettäin tarkkaillut.

Siitäkin on aiemmin ollut puhetta, että XXL oikeasti kusettaa näissä. Esim. silloin kun vielä myivät Lupinea ne kummasti hävisivät valikoimasta ysmyn aikana.

Tilasin ne japantherit hintaan 164€. Oli aiemmin halvimmillaan 193€. Mun mielestä hinta on varsin kilpailukykyinen oli kusetusta tai ei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Joo nämä alennusmyynnit eivät ole ihan vilpittömiä. Olen hankkimassa pertsan suksia. Pariviikkoa sitten oli XXL-verkkokkaupassa myynnissä paljon alle 200 euron hintaisia ihan huippusuksia tai ainakin toiseksi parasta tasoa. Nyt on 25% ale, mutta lähtöhintaa on nostettu niin, että alennus ei yllä yhdenkään suksiparin osalta tuolle parinviikon takaiselle tasolle.
    Scandinavian outdoorissa ei ole vielä alennuksia, mutta samojen suksien hinta on ainakin 30% xxllää halvempi. Ehkä tähän aikaan ei oikein uskalla kyllä suksia verkosta ostaa kun ovat varmaan viimetalven jäännöseriä, mutta kun joissakin valinnanvaraa näyttää olevan ja jos myyjä on osaava, niin voisihan sitä kokeilla. Palauttaahan aina voi. jos puristelemalla ja muutenkin punnailemalla näyttäisivät epäkelvolta. Takuusuksiinhan ei alennuksia ole saatavissa ja kun Fortesport konkkasi niin täällä Kuopion alueella ei taida asiantuntijaliikettä olla.
    Jos et aja et voi ottaa!

Blackborow Guest
    Voi harmi. Tuli ostettua XXL:stä aamulla muutama itemi, joita ei mistään muualta lähellekään yhtä edullisesti löytynyt. Jouduin näemmä kusetetuksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Katsoin, että Japantherit maksaa nyt 219€ ilman alennusta. Mielestäni lähtöhinta oli jotain PALJON vähemmän jokunen viikko sitten kun noita harkitsin uusiksi välikausikengiksi. Kätevästi hinta hinattu ylös nyt ysmy-päiviksi
    Oli vai? Tuo hinta siellä on ollut, kun olen itse noita katsellut.

Tekeekö se suksista jotenkin huonommat jos ne on viime kauden? Pitää varmaa joka kausi ostaa sit uudet tuoreet Ite ostan suksissa aina vanhaa mallia pilkkahintaan, mulle ne tosin onkin kulutustavaraa mitä pitää uusia suht usein.

Ne on yleensä yksittäiskappaleita joita saa tosi halvalla. Että kannattee tarkistaa myös onko sopivaa suksea saatavilla ennenku vertaa hintaa.
    Mulle ei ole kyllä väliä onko viimevuotista vai uutta. Mutta jos on useamman vuoden takaa niin pakko olla jotai vikaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Tekeekö se suksista jotenkin huonommat jos ne on viime kauden? Pitää varmaa joka kausi ostaa sit uudet tuoreet Ite ostan suksissa aina vanhaa mallia pilkkahintaan, mulle ne tosin onkin kulutustavaraa mitä pitää uusia suht usein.
    Mitä pienemmästä valikoimasta suksia valitsee sitä todennäköisempää on, että joutuu tyytymään keskinkertaiseen pariin. Huippupareja juuri sinulle löytää harvoin ylijäämäalennussuksista. Joskus voi tärpätä.
    Jos et aja et voi ottaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Voi harmi. Tuli ostettua XXL:stä aamulla muutama itemi, joita ei mistään muualta lähellekään yhtä edullisesti löytynyt. Jouduin näemmä kusetetuksi.
    Etkö parempaan pysty?
    Jos et aja et voi ottaa!

Hannupulkkinen vois tutustua xxl:n hintatakuuseen. Ja ne halvat sukset on ollu keväästä asti niillä halvoilla hinnoilla mutteivat varmasti laske tämän ystävämyynnin jälkeen koska meillä olis sellanen vuodenaika ku talvi tulossa. Koskaan sellasesta kuullu? Ja Japanthereiden hintaa oon nyt tarkkaillu siitä asti kun ne on valikoimassa olleet, ei kertaakaan ole ollut netissä muuta kuin tuon 219€. Muutaman pyörän hinta on noussut ennen kamppanjaa näköjään, mutta täytyykö näitä nyt jo päästä keksiä. Ettekö osaa vertailla eri jälleenmyyjien hintoja? Crc:n alennusprosenttajakaan ei kukaan täysjärkinen katso

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pancho Katso viesti
    Hannupulkkinen vois tutustua xxl:n hintatakuuseen. Ja ne halvat sukset on ollu keväästä asti niillä halvoilla hinnoilla mutteivat varmasti laske tämän ystävämyynnin jälkeen koska meillä olis sellanen vuodenaika ku talvi tulossa. Koskaan sellasesta kuullu? Ja Japanthereiden hintaa oon nyt tarkkaillu siitä asti kun ne on valikoimassa olleet, ei kertaakaan ole ollut netissä muuta kuin tuon 219€. Muutaman pyörän hinta on noussut ennen kamppanjaa näköjään, mutta täytyykö näitä nyt jo päästä keksiä. Ettekö osaa vertailla eri jälleenmyyjien hintoja? Crc:n alennusprosenttajakaan ei kukaan täysjärkinen katso
    Ja se pointti oli? Hintatakuu ja alennusmyyntihuijaus ovat ihan eri asioita. Kaikki halvat sukset nostettiin ainakin satkulla ennen alennusmyyntejä. En ole muita hintoja vaklaillut, mutta luulenpa, että ennen alennusmyyntejä tuotteiden keskihinta on kohonnut sen verran että sillä rahoittaa hienosti koko alen.
    Jos et aja et voi ottaa!

Kävin XXL:stä hakemassa takaisin 25% parin viikon takaisista kenkäostoksista (kengät olivat jo tuolloin halvimmat mitä löysin) ja samalla nappasin mukaan Craftin softshell ajopöksyt hintaan 59,95€. Noista housuista saisi näköjään maksella saksan maalla vähintään tuplat. Ei varsinaisesti voi valittaa. Jotenkin ymmärrän, että aikaisemmat alennushinnat eivät ole voimassa tällaisen kamppanjan aikana.

Hyviä suksia ei ole kuin ammattilaisilla käytössä, koska ne on valittu muutamasta rekkalastista sopivimmat ja parhaimmat parit. Loput menee kauppoihin myyntiin. Hiihto menee varustehifistelyssä reilusti pyöräilystä ohi. Kannattaa ostaa kilpahiihtajien vanhat sukset jos hyvia etsii mutta kukapa hyvista suksista luopuisi..

Sent from my iPad using Tapatalk

Aina toitotetaan tuota "osta kilpahiihtäjän vanhat sukset". Tuskin se mikään autuaaksi tekevä asia on, sillä nehän on yksilöllisesti valittu juuri sen kilpahiihtäjän ominaisuuksia ja tarpeita varten. Joten tuskin ne satunnaisella tavis ostajalla toimivat yhtään sen paremmin kuin ammattimiehen toimesta liikkeen valikoimista valitutkaan. Tietysti jos pääsee sen ammattimiehen kanssa valkkaamaan jostain suuresta kasasta kilpahiihtäjien käytössä olleista suksista omiin ominaisuuksiinsa sopivat niin voi onnistua. Eli ei se taivas aukea sillä että olen kuuusikymmentä kiloinen ja minulla on Miedon vanhat sukset.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti keskinopeusmies Katso viesti
    Hyviä suksia ei ole kuin ammattilaisilla käytössä, koska ne on valittu muutamasta rekkalastista sopivimmat ja parhaimmat parit. Loput menee kauppoihin myyntiin. Hiihto menee varustehifistelyssä reilusti pyöräilystä ohi. Kannattaa ostaa kilpahiihtajien vanhat sukset jos hyvia etsii mutta kukapa hyvista suksista luopuisi..
    Ja kuinka moni osaa valita nopeat sukset niitä vähän puristelemalla. Varusvarastolta kun kuittaa, niin aina saa sopivat.

No ei se suksien valitseminen mitään salatiedettä ole. Sen voi oppia. Varusteena tulee olla mittarilla varustettu puristin, tussi ja luottokortti. Juutuuppi ja kirjat neuvovat millainen suksi on paras millekkin kelille. Onhan niissä kyllä muuttujia, mutta melko helposti saa suljettua ihan kamalat pois ja niistä kelvollisista ehkä parhaan parin, mutta jos luulee että se liikkeessä valittu sitten käytännössä toimii niin kuin on ajatellut voi tulla pettymyksiä tai sitten ei. Pitäsi olla varaa valita muutama pari ja sitten testailla luonnossa. Onneksi kuntoilijalla ei ihan niin viimosenpäälle ole.

Kilpahiihtäjän sukset eivät minulle sovi kun tuota painoa on ainakin kymmenen kiloa enemmän kuin keskivertokilpahiihtäjällä ja vielä pituuttakin sieltä yläpäästä ja mistäs niitä kilpahiihtäjiä nappaat. Käynkö kysymässä vai laitanko sähköpostia Iivo Niskaselle, joka on kanssani samoissa mitoissa, että myytkö?
    Lisäksi on otettava huomioon se, että kilpahiihtäjällä on parempi tekniikka ja kovempi potku kuin meillä taviksilla, joten useinkaan heille tarkoitetut sukset eivät ole meille parhaita. Pertsat ovat tuppaavat olemaan liian jäykkiä vaikka paino täsmäisikin.

Nalhokin puhuu harvinaisen selväjärkisesti.
    Jos et aja et voi ottaa!

Jos hiihtää yhden puolen kuokkaa tasaisella, ala ja ylämäissä niin se on aivan sama onko 50€ vai 500€ suksiparit alla. Tätä luokkaa noin 90% laduilla olevista on. Jotain luistoa saa voiteilla pohjiin ku pohjiin vähaksi aikaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti keskinopeusmies Katso viesti
    Minulla on tuttavapiirissä yksi maajoukkuehiihtäjä. Ostin häneltä aikoinaan kauden päätteeksi kolmet sivakat. Sain testata kymmentä paria, jo hänen valkkaamistaan pareista. En luovu noista suksista ikinä.
    Voitelun merkitys on nykyään aika marginaalinen, omalla elopainolla on enemmän merkitystä.

Jatkuu muuten enää tämän päivän tuo XXL:n ysmy. Toimikaa! Pitääpä itsekin poiketa huijattavana kun on muutenkin asiaa kaupungille illalla.

Perjantaina CRC:lla Black Friday ja luulis, että samaa vietetään myös Yläfemmassa. Ja XXL:ssä

JackOja, sinullahan oli muistaakseni ne goren paclite päälyshortsit? Ovatko ne samaa läpihengittämätöntä ohutta materiaalia, mitä se activeshell takki? Mikä noiden tarkka malli on?

Tajusin juuri, että nuo omat alp-x kuori shortsit ovat windstopper softshelliä, joka hengittää hienosti läpi. Ei ihme, että tulee kylmä. Prkle

...Perjantaina CRC:lla Black Friday ja luulis, että samaa vietetään myös Yläfemmassa. Ja XXL:ssä
    Eikö Black Friday ole vasta marraskuun vika perjantai? Vai onko noilla kaupoilla jotain omia alennusmyyntejä samalla nimellä?
    Rule #1: Obey The Rules

CRC:n spämmit mainostaa että Black is Back 3.11. Eli tänään pitäis jotain olla mutta luurilla en pikaseen huomannu mitään huonon yhteyden yli.

On ainakin CRC:llä Exposuren valot hinnoissaan. Niitä halajavat kyselkää ihan Suomalaisesta kivijalasta..

Jaa minä huomasin vaan vilaukselta "black jotakin" kun deletoin spämmejä, arvelin sen ilman muuta tarkoittavan black friday:a, sorpa

[OT]
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    JackOja, sinullahan oli muistaakseni ne goren paclite päälyshortsit? Ovatko ne samaa läpihengittämätöntä ohutta materiaalia, mitä se activeshell takki?...
    On mulla Paclite sortsit, jotka ovat ihan siis vedenpitävät kuorihousut, GoreTex PacLitea. En ole kertaakaan vielä käyttänyt kun ei ole ollut märkiä lenkkejä.
    Se mun takki taas on ActiveShell WindStopperia, ei ActiveShell GoreTexia, eli on vain vettähylkivä tuulitakki.

[/OT]

Ihan sama active shell windstopper se minunkin takkini on. Toimisi kuorishortsina, koska ei hengitä.

Koetappa puhaltaa noiden paclitejen läpi. Mulla ne alp-x shortis hengittää gaban tapaan läpi => pallit jäätyy.

Blackborow Guest
    Voisiko niistä jäätyneistä palleista keskustella jossain muussa topicissa?

Jaa minä huomasin vaan vilaukselta "black jotakin" kun deletoin spämmejä, arvelin sen ilman muuta tarkoittavan black friday:a, sorpa
    Anteeksipyytely takaisin. Kyseessä oli kuin olikin black friday. Viettävät sitä koko kuukauden.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    On ainakin CRC:llä Exposuren valot hinnoissaan. Niitä halajavat kyselkää ihan Suomalaisesta kivijalasta..
    Mistä liikkeestä kannattaa kysyä?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •