GarminElectrobikeGiant
Sivu 86 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 76 84 85 86 87 88 96 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.551 - 2.580 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Jätän tämän vain tähän

zipo Guest
    Kuka tsyyginy botskin?

mutanaama Guest
    Ei hajuakaan koko paatista, ollut jo kuukausia kateissa. Viime vkl tuolla oli kolme juoppoa vetämässä kaljaa: Minä, HC ja Petjala. Laitettiin jo lautojakin tuulensuojaksi, ja päätettiin että seuraavalla kerralla vois ottaa rakennusmuovia mukaan. Hyvä mesta, kivaa porukkaa, miinuksena huono kalustus, mut olut oli hyvää ja jotain tiukkaakin tais olla tarjolla.

Tuonne vois joku järjestää uusintaretken joskus😊

Lähteekös nyt sunnuntaina Tornarilta 10 maissa muita ajamaan jonnekin kuin mää, odottakaa ja sillanalta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti omena01 Katso viesti
    Tuonne vois joku järjestää uusintaretken joskus
    👍
    Lähteekös nyt sunnuntaina Tornarilta 10 maissa muita ajamaan jonnekin kuin mää, odottakaa ja sillanalta?
    Ei varmaan muut tienneet vielä tästä mahdollisuudesta, kun ei täällä olla huudeltu

Ei pyfty, ku köh köh ja muut menot tässä päällä. Mut uskokaa! Kyllä mä vielä ajan

Ei se kait pahaksi ois noista wassuppilenkeistä huudella toisinaan täälläkin Vaikka valtaosa ryhmässä onkin. Saadaan ainakin foorumistatseja

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Legsa^ Katso viesti
    Ei pyfty, ku köh köh ja muut menot tässä päällä. Mut uskokaa! Kyllä mä vielä ajan

Ei se kait pahaksi ois noista wassuppilenkeistä huudella toisinaan täälläkin Vaikka valtaosa ryhmässä onkin. Saadaan ainakin foorumistatseja
    Siis Mehän perustamiskokouksessa päätettiin, että foorumi on PR:ää varten ja wazzzzzup on inside-porukalle ;-)

Mulla on kiinnostusta kyllä sunnuntai aamun lenkille, joten saavun Tornariin kympiksi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hieno ajokeli tänään, mut kyl alkaa oleen hiukka liukasta ja upottavaa kapeille renkaille. Yks puolikas otb tänään ja tukku läheltäpiti tilanteita.
    Pitää varmaan kohta ripustaa naulaan tää ja siirtyy levempään kalustoon ihan just kohta

Joo vois kans tulla huomenna. Hirveet kitkut.

Tänään oli kyl kelit kohdallaan. Tunkkaustauko Syvä-Antiaksen kaltsin päällä:

^ hieno otos.

Sunnuntaille vahva ehkä.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Tänään oli ohjelmassa Palomäkeä, tunkkausta Konkoonkalliolle ja mutaa yllinkyllin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    Siis Mehän perustamiskokouksessa päätettiin, että foorumi on PR:ää varten ja wazzzzzup on inside-porukalle ;-)
    Nii siis parhaat mestat on piloilla, kun joku muu tulee sinne pörräämään Täysin pilalla...

Löysit mun "pattaja" kuvan jostain..

Nii siis parhaat mestat on piloilla, kun joku muu tulee sinne pörräämään Täysin pilalla...
    Joo. Kongoon johtava TR-ura oli kyllä onnistuneesti pilattu mudalla tänään.

Kongoon johtava TR-ura oli kyllä onnistuneesti pilattu mudalla tänään.
    Taitaa olla aina

Ei oo liian montaa kuivaa polkua vissii tällä hetkellä täs meitin ympäristössä :/

... Kongoon johtava TR-ura oli kyllä onnistuneesti pilattu mudalla tänään.
    Oliks siä taas kaivettu ojat tie molemmilt puolilt auki ja levitetty savet tiell? Semmost siniseharmaat tököttii, joka tarttuu ku tauti? Ne teki sillee joskus v. 2008 tai 2009. Mä olin just saanu puhuttuu emännän ympäri ja maasturilenkille. Siä mudassa se sit veti nutullee. Ei oo sej jälkee tullu ajelee mun kans

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kapu Katso viesti
    Oliks siä taas kaivettu ojat tie molemmilt puolilt auki ja levitetty savet tiell? Semmost siniseharmaat tököttii, joka tarttuu ku tauti? Ne teki sillee joskus v. 2008 tai 2009. Mä olin just saanu puhuttuu emännän ympäri ja maasturilenkille. Siä mudassa se sit veti nutullee. Ei oo sej jälkee tullu ajelee mun kans
    Lyhyesti ja minimi merkkimäärä täyttäen: Kyllä

Ensilumen lenkki heitetty, jos tuota sumua voi ensilumeksi kutsua. Puolisentoista tuntia tuli höntsäiltyä ihan rauhalliseen tahtiin ja tunnusteltua, että jokos se on flunssanpirulainen tipotiessään. Takagummissa ei tahtonut pysyä ilmat sisällä, joten tuli käytyä pakollisella kuvapaussilla maisemapaikalla ja rullailtua kotiin, vaikka virtaa olisi vielä ukossa riittänyt.

Klo 18 Tornarin parkkikselta johonkin suuntaan. Esim. Tornari, Palomäki, Toivola, Pietarinmäki, Mustamäki...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eki_boomer Katso viesti
    Klo 18 Tornarin parkkikselta johonkin suuntaan. Esim. Tornari, Palomäki, Toivola, Pietarinmäki, Mustamäki...
    Tää on tulossa

Muistutuksena ensi lauantain kokoontumisajo Kiljavan maastoihin, eli suunta Nurmijärven Ladun mökille (Veteraanien maja), Särkilahdentie 84. Klo 11-15 nuotiot, kahfet, ym. tarjolla. Ja ajomaastot, vola! Tervetuloa!

mutanaama Guest
    Syväojalla huomenna lauantaina ajoa n 11:00-14:00. Lähtö meiltä sompiontie 13, vantaa. Ei tarjolla kahvia, notskia eikä makkaraa. Ajomaastotkin on vähän mitä sattuu, mutta loivia alamäkiä riittää.

Mukana tässä syväojan lenkissä

Mie myös Syväojalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Syväojalla huomenna lauantaina ajoa n 11:00-14:00. Lähtö meiltä sompiontie 13, vantaa. Ei tarjolla kahvia, notskia eikä makkaraa. Ajomaastotkin on vähän mitä sattuu, mutta loivia alamäkiä riittää.
    Tää saapuu paikalle.

Oli hyvä, dänksistä liidauksesta ja odottelusta.

Syväojan loivat alamäet pitäisi Guinessin ennätyskirjaan. Yhtä loivaa ja yhtä hapottavaa ei voi olla missään
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

https://cloud.tapatalk.com/s/581dd5e2...05_120431.jpg?
    Kylläpäs saatiin nauttia hienosta kelistä ja hyvästä seurasta Syväojalla tänään.
    Kiitti retkueelle.

https://cloud.tapatalk.com/s/581dd5e2...05_120431.jpg?
    Kylläpäs saatiin nauttia hienosta kelistä ja hyvästä seurasta Syväojalla tänään.
    Kiitti retkueelle.

^ muut tunnistan mut kuka toi pulska keltatakkinen tosa vasemmalla on?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •