Pitää hakea jo suffelia kun alkaa paleltaa muuten..
Köyttä työntäen..
Tänään 1700 kumpusen tien varrelta maastolenkkiä kaperenkaisimmille kovakasvoille. Katsotaan kuinka paljon osanottajia saapuu ja mahtuuko samaan letkaan ne "läskipyöräilijät" vai annetaanko niiden lyllertää keskenään hassunnäköisillä harrastusvermeillään. Parempi kun niihin ei sotkeudu.
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Juu, pitänee tulla. Illan arvonta on nyt sitten lähteekö tosipyörällä ajamaan vai hassulla harrastevälineellä lyllertämään...
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Minä oon tulossa. Lähen kohta. Ja läskillä
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Kiitos porukalle kosteesta kevyestä lenkurasta.Kyllä ol kaikki vaatteet märkiä paitsi sukat ol kuivat.
Tack pojkarna!
Nyty on ramit hienosti toimi ainakin vielä.
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
👍
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Kävikö pikkupoika tahkon kiertämäs vai olitko sateen suojassa sisällä.
Ajattelin jo ettei jaksanu eilen kotiin polkea uusilla välityksillä kun ei tänään näkynyt miestä. 😇
Piti käydä maailmalla välistä työmatkalla.Huomenna taas oma paikka,mutta ei jaksa sotkee pyörällä voimat on kajonneet jos niitä on ollutkaan.
En käynyt. Perhe järjesti ohjelmaa sen verran etten päässyt kuin pikkulenkille sunnuntai illan tihkusateessa. Eikä oo kerennyt nyt viikollakaan. Pitäs ostoo jostain lisä tuntiloita kelloon, niin riittäs aika. Miltä yhen eturattan järjestelmä tuntuu?
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
32eturatas maantiellä hyvä,mehäs joutuu mäkiä nyt polkeen aikasemmin män vapaalla.Hyvältä vaikuttaa.
Huomenna jos ennättää nii kokheillaa kampia pyörittää.
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Edit: Niin oli rauhallinen lenkki, ettei edes tekstiä ehtinyt lisätä... Uutta Maaningan kevyenliikenteenväylää taas testailtiin...
Polvitaipeet on kivasti tulessa, eikä jalkoja oikein kärsi taivuttaa koukkuun. Saa nähdä mennäänkö pyörätuolilla huomenna töihin. Kiitos kavereille työntöavusta ja taas ikimuistoisesta reissusta...
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
tirsintarsi muokkasi tätä : 03.11.2016 at 21.23
Kyllä oli loistava lenkura näitä lisää.Suunnistaja mestari Kyrdis suunnisti loistavasti.Paljonko myö kurvailtiin oma GPS näytti mitä sattuun.KIITOS PORUKALLE
Mulla näytti noin 25 km, vaikka olisihan sitä pitänyt enemmän tulla, jos Afrikkaa myöten luuhattiin...
Venyttele Tirsintarsin nitä jalkojs hyvin, voip muuten olla pitkä aikanen kipiä. Näytti hullulta kun jätkä pyörittää satoja metriä putkeen jollain 160 kadensilla, suurin osa tästä porukasta ei pysty pyörittää ees noin nopeesti. Kiitti itelles oli kiva työntää sua, tuli hyvä jalka treeni. Oli mukavaa settiä tänään, näytti mastot nyt erilaiselta kun silloin kun Kyrdiksen kaa ajettiin viime talvena tuolla.
Mulla tuli JPTH 33km, sulla varmaan 35km kun asut siellä kaakana!
Ei mikää hirveen huono keli ulkonna!
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Oli kyllä hyvä keli ajella. Oli siellä muutkin ajelleet jäljistä päätellen.
Hieno keli.
Uusien kampien testilenkki
Joko on monet kammet männy.
Kahdet Nextit meni. Nyt tuli eri malli samalta valmistajalta. Jospa nyt kestäisi.
Vielä taitaa takuuseen mennä.
Kyllä tulee tasasta jälkee tosi hyvin kulkee.
Kirjanmerkit