GarminElectrobikeGiant
Sivu 18 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 732

Aihe: BKOOL - virtuaalivastus: reitit - harjoitukset - yleinen keskustelu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Just4fun Katso viesti
    Tuosta päivityksen sähköpostista olin ymmärtäväni että nyt traineri säätäisi vastuksen (watit) ja minä vain poljen. Tuollaista moodia en kyllä ole löytänyt. Päivityksen teksti viittaisi siihen että ERG ja workout ja sitten " They’re designed to better your results. Enjoy training using the different workouts. With the ERG mode the trainer can automatically adjust the resistance, you need only worry about pedalling." mutta ilmeisesti tehopohjaisia harjoituksia ei pysty tekemään???
    Itse sain erg-moodin päälle kun painoin näppäimistöltä p-näppäintä vai oliko o-näppäintä. Tuon enempää en testannut vaan jatkoin normaaliin tyyliin.

Minulla tuo ilmoittaa tavoitteena/ohjelmoituna olevat watit mutta ei säädä vastusta niin että riippumatta kadenssista vastus olisi esim. ohjelmoitu 160W.

Tuli hommattua tuo bkool pro trainer. Kertokaa enemmän käyttäneet miten voit tehdä omia harjoituksia? Esimerkiksi 2x20' vetoja.

Näyttää siltä että mahdollisuus omien harjoitusten tekemiseen on poistettu. Täytyypi lähettää Bkoolille sähköpostia. Jonkin verran myös uudesta softasta tuntuu poistuneen vanhasta softasta tuttuja asioita kuten esim. viimeksi ajetut sessiot.

Sent from my iPad using Tapatalk

Sellainen vielä, että mikä on uusimman softan versio ja pystyykö garminin laitteella ohjaamaan traineriä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti perhopete Katso viesti
    Sellainen vielä, että mikä on uusimman softan versio ja pystyykö garminin laitteella ohjaamaan traineriä?
    Uusimman simulaattorin versio on 3.00. Ainakin Garminin Edge 1000:lla olen onnistunut ohjaamaan Bkoolin Smart Pro:ta onnistuneesti.

Itseä hämmästyttää tuossa uusimmassa versiossa nuo live-sessiot. Ennen niitä oli vaikka kuinka paljon mutta nyt tuossa ei näy kuin 12. Onko tämä jotenkin muuttunut?

noniinno Guest
    Niitä sessioita löytyy lisää kun sipaisee näytön alaspäin. Tai en tiedä miten tietokoneella toimii.

noniinno Guest
    Tuli hommattua tuo bkool pro trainer. Kertokaa enemmän käyttäneet miten voit tehdä omia harjoituksia? Esimerkiksi 2x20' vetoja.
    Bkoolin oma softa on kyllä aika kökkö tuollaiseen. Itse käytän ihan oikeaan treenaamiseen https://play.google.com/store/apps/d...cyclingworkout Tuolla täsmätreenien tekeminen ja harjoituksen aikainen seuraaminen on lastenleikkiä ja tehoja ym. pystyy muokkaamaan vielä polkiessaankin mukavasti. Kevyt sovellus ei vie juurikaan tilaa ja toimii hyvin. Pitäisi toimia bkoolinkin kanssa.

Bkool on parhaimmillaan viihdekäytössä, ja parhaat tehot itsestäni olen saanut nimenomaan virtuaalisissa alppinousuissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hivo Katso viesti
    Itseä hämmästyttää tuossa uusimmassa versiossa nuo live-sessiot. Ennen niitä oli vaikka kuinka paljon mutta nyt tuossa ei näy kuin 12. Onko tämä jotenkin muuttunut?
    Lisää livesessioita saa search kohdasta. Jotenkin tuntuu että jos laitat hakukriteeriksi kaikki niin saat ehkä sen 12-sessiota kun taas jos laittaa hakukriteeriksi eri session pituuksia ja käyt ne kaikki läpi niin silloin löytyy enemmän. Pakko sanoa että uusi versio simulaattorista ei oikein vakuuta. Vanha oli mielestäni ihan toimiva softa. En tiedä mikä on pakottanut BKoolin muuttamaan koko softan.

Sent from my iPad using Tapatalk

Kertokaapa vielä kokeneemmat käyttäjät, että mikä mättää? Testasin pikaisesti garmin 520:lla löytää bkool pro:ta mutta ei löytynyt. Tarkoitus olisi ohjata siis traineriä.

Kertokaapa vielä kokeneemmat käyttäjät, että mikä mättää? Testasin pikaisesti garmin 520:lla löytää bkool pro:ta mutta ei löytynyt. Tarkoitus olisi ohjata siis traineriä.
    Vaikea sanoa. Itselläni BKool Smart Pron:n parittaminen Garmin 1000 sujui ilman ongelmia. Harjoitusvastukseen virta päälle ja sitten Garmin asetukset->harjoitusvastus->paril.ant+-pyöräharj.v.
    Minulla harjoitusvastus löytyi heti.

Ongelmat sen kuin jatkuvat. Nyt Ohjelma ilmoittaa, että netti yhteys ja käyttäjätunnus pitää tarkistaa... Olen asentanut ohjelma uusiksi pariin kertaan. Ongelma alkoi kun ohjelma ilmoitti päivityksestä. Onko vastaavaa ongelmaa ilmaantunut muilla?

On! Viime talven ajoin Macbook Airilla ilman ongelmia. Nyt sisätreenikauden kynnyksellä, päivitin softan ja herjaa tuota samaa: "Error connecting to Bkool.com. Verify your internet connection and make sure your username and password are correct." Tästä laitoin viestiä Bkoolille ja vastasivat olevansa tietoisia ongelmasta ja sen kimpussa, mutta sitten on ollut hiljaista... Nyt ole kokeillut myös työ-läppärillä jossa Win 7. Ei toimi. Lapsen Win 10 varustetulla työasemakoneella toimii! Kele..

Lueskelin bkool facebook sivustoa niin siellä on samoja ongelmia porukoilla. Toivottavasti saisivat kuntoon pian, koska alkaa työntämään taivaalta tavaraa niskaan. Ei taida olla muuta keinoa kuin odottaa, että tulee valmista.

Pikkuisen olen viisastunut, mutta ongelma vielä pysyy... Bkool on korjannut päivityksen niin, että se toimii koneissa, joihin sitä ei ole ennen asennettu! Olen asentanut simulaattorin onnistuneesti vaimon Macbookiin (aivan samanlainen kuin omani) ja siinä toimii. Jos joku tietää miten poistaa Macista asennus niin, että siitä ei jää mitään jäljelle, niin kertokaapa!

Lataa app store:sta koneelle app cleaner ja poista ohjelma. Minulla korjaantui sillä. Kiitos vinkistä Klemola!!!!

Sain omasta koneestani asennuksen poistettua asiantuntijan avulla ja nyt pelittää minullakin! Hyvä vinkki tuo app cleaner perhopete!

Edelleenkään en löydä garminin laitetta vaikka ohjelman sain toiminaan???

Tämä "uusi" bkool simulaatori on kyllä huono tai sitten minun kone/taidot ovat huonoja. En saa päivitettyä firmwarea bkool pro:hon, jotta saisi kokeilla muita ohjelmia ja garmin ei löydä traineriä!!!

Huh huh. Ei taida uskaltaa kaivaa bkoolia kesäteloilta esille.

Minä kaivoin Classicini eilen esiin. Eipä tuo uusi simulaattori mitään wow-elämystä tosiaan tarjonnut mutta toimi kyllä Win10-läppärissä. Ergo-moodikin näytti pelittävän joten kuten. 140W se hanskasi ihan ok, mutta sitten kun käskin sen pitää vastuksen 290W:ssa niin siinä vaikutti pystyvän lintsaamaan kadenssia tiputtamalla. Ym. vaikutelman siis BKoolin omien ilmoittamien teholukemien mukaan, ei oo erillistä tehomittaria.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ijh Katso viesti
    290W:ssa niin siinä vaikutti pystyvän lintsaamaan kadenssia tiputtamalla.
    Jaa, taisi olla kyse tästä:

Note: The braking system on the trainer requires a minimum speed to supply certain resistances, meaning that if this speed is not reached, it will not be able to supply the specified power output, in which case the speed will have to be increased otherwise ERG mode will be deactivated.
    (http://bkoolers.com/erg-mode-bkool-simulator)

Kaikkee sitä oppii kun tutkii.

Täällä uusi bkooleri.
    Kertokaas,
    Hommasin sen premiumin ja kun menen ettimään sessioita niin niitä ei hirveesti ole. Ilmoittaa kuitenkin ylälaidassa että esim "200 sessiota ja 1100 pelaajaa".
    En tosin löydä kun noin 20 sessiota?

Entäs voiko tuolla mennä ajamaan jotain reittiä aivan itse? Tämä siksi että jos haluaa ajaa rauhassa pk:ta esim.

Muutenkin kaikki vinkit ovat tervetulleita.
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Täällä uusi bkooleri.
    Kertokaas,
    Hommasin sen premiumin ja kun menen ettimään sessioita niin niitä ei hirveesti ole. Ilmoittaa kuitenkin ylälaidassa että esim "200 sessiota ja 1100 pelaajaa".

Entäs voiko tuolla mennä ajamaan jotain reittiä aivan itse? Tämä siksi että jos haluaa ajaa rauhassa pk:ta esim.

En ole itsekään onnistunut löytämään sitä määrää livesessioita joita alussa ilmoitetaan. Kun klikkaa searchiä niin sitä kautta saa jonkin verran livesessioita lisää, toki niin että pitää erikseen valita session pituudet ja vaikeustasot erikseen. Yhdellä kertaa ei tunnu kaikkea saavan näkyviin yhdellä kertaa vaan aina tulee joku 12 sessiota yhdellä kertaa näkyviin. Ei edes auta vaikka laittaa hakusanaksi all. Todella askeettinen uusi softa on. Yksin pääsee ajamaan kun valitsee settings->general->solo mode.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Täällä uusi bkooleri.
    Kertokaas,

Siis periaate tuossa on että nettisivuilla valitaan sessio minkä haluaa ajaa ja sen voi aikatauluttaa halutulle päivälle ja valita vastustajia niistä jotka ovat reitin ajaneet aikaisemmin. Oletuksena jostain syystä tarjoaa aina seuraavaa päivää. Siellä kysyy myös passwordia jolla voi ilmeisesti rajata että ketään ei tule häiritsemään. Sitten Bkool indoor sovelluksella mennään ajamaan se reitti.
    Tuossa bkool indoor sovelluksessa voi sitten myös mennä muiden aikatauluttamiin sessioihin mukaan. Itse en ole ikinä suojannut tuota sessiota salasanalla joten tuo on oletus että sillä saa yksityisen session.
    Sessioita valitessa voi rajoittaa valikoimaa matkan ja vaativuuden mukaan. Nettisivuilta voi ladata esim xx.fit tiedoston koneelle ja siirtää sen sieltä garmin connectiin. Mitähän vielä....

Noniin. Alkaa pikkuisen avautua tämä systeemi.
    Ajelin tänään tästä topicista löytyneen lintuvaara-bodom reitin tänään.Oli oikein hyvä.

Siitä innostuneena otin gpx:n stravasta ja tein tämän,eikun polkemaan:

http://www.bkool.com/profile/detail/...NCE&lapCount=1
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Mitä hyötyä Garminin parittamisesta Bkoolin kanssa voi saada? perhopete kertoo ettei saa mittariaan paritetuksi. Olenko missannut jotain olennaista Bkoolin uudesta softasta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti klemola Katso viesti
    Mitä hyötyä Garminin parittamisesta Bkoolin kanssa voi saada? perhopete kertoo ettei saa mittariaan paritetuksi. Olenko missannut jotain olennaista Bkoolin uudesta softasta?
    Tästä myös kaipaisin tietoa. Itselle tulossa huomenissa edge520 powertab powercal mittarilla jonka torilta bongasin.
    Aika mystistä jos ei saa paritettua kun mainostetaan että tukee polaria ja garminia

Se on kyllä tiedossa, että Garmin tuen avulla Bkool harjoitus voi tallentua suoraan Garmin connect palveluun. Toisin päinkin tuo toimii niin, että Garminilla tallennetusta lenkistä Bkool tekee harjoituksen. www.bkool.com/personalProfile/show välilehdellä täytyy antaa Garminille lupa yhteyteen. Myös Stravaa Bkool tukee ja tekee suoraan Stravaan Bkool nimellä harjoituksen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •