Eipä ennätä tuohon millään...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eipä ennätä tuohon millään...
Köyttä työntäen..
Lähden sinne päin ajeleen kun selviän. Katsotaan jos reitit törmää
Köyttä työntäen..
Eipä osunut kohdalleen. Ei kyl kaukaa ole menty toisiamme ohi mutta kun ei niin ei.
Köyttä työntäen..
Kiitos lenkura seurasta oli tosi kevyt torstai.Oli hienoja uusia polkuja.
Kiitos Herroille lenkurasta. Ajaminen tuntui tänään pitkästä aikoo taas mukavalle. On mies ollu Syötteen jälkeen syvissä vesissä, mut sieltä se alakaa taas valo pilkistellä. Kuka tietää niin saatan vielä ens suvena osallistua johokin kylätapahtumaan, vastoin lääkärin määräystä/ toivetta.
Peikko kestinnä Kiinalaisia vieraita, kun joutuu oottelemaan lenkille lähtiessä jotta selviää!!!
Perjantain lenkki heitetty. Kyrdis oli kanssa hikilenkillä. Muuten oli aika hiljaista.
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Tänään oli porukkaa liikenteessä. Tuli vastaan niin tuttuja kuin tuntemattomiakin. Välillä taisi räntääkin ripeksiä.
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Oooooooh, tuotahan pitää käydä testaamassa melkein heti.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Pojat Hei! Eikö teillä oo ihan oikeesti muuta tekemistä! Nyt on lauantai ilta.😉
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Joko ol lunta poluilla.mites tasottu renkaalla.Onko kuin raskas vetää.
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Purin tuossa NalleWasun ihan osiksi, jos pääsis jo tällä viikolla kasaamaan sen. Kaikki osat on kotona. Mut tuota tänään ihmettelin kun otin kammet irti, niin eturatas on ihan haukannokalle kulunut! Siis Rotorin ratas vajaan 2v. ollut, ei voi ymmärtää? Pitäs olla ajumiesten ratas ja meikä tällänen narujalka, varmaan Siilin heikkojalakasin ja Ratas ihan loppu? Onneks on orkis Sraminratas tallessa, pitää ajella hetki nyt sillä pyöreällä ja miettiä millä ens suvena? No nyt ainakin tiiän miks se rutisee ja ketju on tietysti mennyttä kalua kans.
Pikkasen eppäilyttää jotta Sammy tai JPTH on lainaana tuota pyöree omin lupineen yön pimmeimmpinä tunteina, se ainakin selittäs tuon rattaan kunnon!!!
Kävin tuolla Kivireellä kääntymässä päivällä Käärmeksessä ei tullu vastaan tuttuja eikä tuntemattomia, ihan sai yksikseen höylätä. Kallen vauhdinhillitsijäkin oli seuraa vailla Kumpusentien kokoontumispaikalla.
Ens sunnuntaina jos Jumala suo ja ei sada, niin Siilin LösöPyöräilijäin Nitrojaos lähtee vielä kerran tälle suvelle kiertää Tahkon 60km lenkuran. Mukaan toivotaan mahdollisimman pitkääletkaa, niin että perä ei näe missä keula menee. Vauhti hitaimman osallistujan mukaan, eli kaikki mukaan. Makkarat ja lohet voidaan matkalla paistella kans laavullla/kodalla, jos osallistujat niin haluaa. Sitovat ilmot launtaihin mennesä, muuten ajan yksin itseni kanssa.
Nyt pitää ikävä kyllä välistä, työt haittaa tahkoamista. Mutta hyvvee reissua.
Joo. Ei pääse Tahkolle. Ei taida taaskaan "selvitä" ajoissa...
Köyttä työntäen..
Kyllä on hieno laite. Hyvää mäki reeniä ei paina mitään.Loistava tuote ei kun patentti hakuun Kyrdis.
Kiännä Jussi se naru yläpuolelle niin ei katkea, se ryystää nyt sulla maahan ja kuluu puhki kun työ ulkoilutatta sitä niin ahkerasti . Nyt se Vapari vasta kyytiä saakin.
pikkupoika muokkasi tätä : 24.10.2016 at 20.42
Lenkin aluks 3mäkee ja lopuks 3mäkee ess taas.Olipa hyvä mäki reeni.Vapari vetelee viimesiä.
Ei tollo ällynnyt että nyöri ol alaspäin,nyty muistaa seuraavan kerran tai sit ei.
Tein uuden kiinnitysprototyypin. Kärsii muovipyöräilijöidenkin ja hifisatulamaakareiden kiinnitellä.
Kyllä sitä tullee pyöräilylle hintaa kun on valko kokoajan p..kana.Varmaan ois jo kannattanut ostaa jo uusi mankeli,mukavahan näitä on rassata.Taitaa olla muillakin tuota rassaamista.Pikkupoijalla on fiude kohta uudessa kunnossa kunhan on vermeet vaihtanut,on sit mukava hurjastella.
Tiiä sitten raskiiko sillä ajjoo, kun kasassa. Jos jatkas kivireellä, sillä paljon, siis PALJON halvempi harrastoo. Ja kuntokin kasvaa sillä paremmin. Ainut niin siinä ei oo sitä menemisen tuntua. Eli vaikuttaa psyykkeeseen negatiivisesti tai jotain.😩
Nyty löyty painoo.
Onse Hurja, Hyvästi treenietu. Ellei isompaa rengasta ja salassa pidä sen sitten.
Tänään kastu sisäisesti että ulkoisesti
![]()
Kyllä oli hieno talvikeli.Nyty on polut tampattu ei kun kurvaileen.Kiitos nitroille.
Kyllä mie sit ku kasvan isoks nii en kyllä lähd vapaaehtoisesti tuonne ulos pimeeseen ja kylmääm. Sillon nautiskellaan ja katsotaan yle dokumenttia ja juodaan muistia pois lasi kerrallaan. Toi on kippeetä tuo teidän touhu.
Iso Kiitos JPTH:lle lenkki- ja rupatteluseurasta. Oli mukava puhua vanhojenmiesten vaihdevuosi vaivoista.
Minä ihmettelin alkulenkin kun ei meikä meinoo pysyä ees Nitromestarin mukana, aattelin jotta kyllä on renkastreeni tehny tehtävänsä. Mut sitten huomasin jotta takakumeksessa on Devonmaiset paineet, no olihan tuolla 0,2bar. Piruikseen oli raskas ajella. Keli oli hyvin talvinen. Lumi narsku renkaan alla ja klossit ei meinannu mennä kiinni.
Kirjanmerkit