Hertsikan VPCX-paana on lemppari. Imho just sopivasti vähän kaikkee. Harmi et tänä vuonna jä multa väliin.
Hertsikan VPCX-paana on lemppari. Imho just sopivasti vähän kaikkee. Harmi et tänä vuonna jä multa väliin.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kyllä oli taas mukava lenkuroida metsässä. Sieltä löytyi myös ystävä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Huikeen paljon hauskempaa kuin tietä pitkin taivaltaen. En lähe ihan heti uudestaan tielle.
Kiitti seurasta.
Tarjosin tänään juurihoitoa syväojalla, ja siitähän tuli varsin onnistunut lenkki. Smuutti neulaspolku on aina kiva yllätys, vaikka olisi vähän lyhyempikin. Pari tuntia kiemurreltiin ja sitten höpötettiin xtr:ää kellarissa.
Hyvät oli Syväojan juurihoidot. En kyllä käsitä miten siinä yhdessä kaltsinousussa edes pystyi kaatua, mutta näköjään siten että on kyynerpää auki. Suojat on hyvät, mutta ne pitäisi myös muistaa ottaa mukaan.
eki_boomer muokkasi tätä : 11.10.2016 at 08.42
Kyllä läskeily on kivaa syväojan neulaspoluilla ja renkaat syö satunnaisen juuren iltapalaksi. Naatiskeltiin myös loivista laskuista. Kaiken kaikkiaan hyvin vietetty ilta![]()
^ hyvät on myyntipuheet
Panimpas merkille et mää olen roikkunut tällä foorumilla jo 10v. Niin se aika ...... *huokaus*
Anatole France
Btw laittakaas lyijykynämerkintä almanakkaan: la 29.10 kl.14.00 on perinteinen gettogether Aidalla http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...Kuvasi-Aidalla. Mää khyl oon menossa. Lähtö munkkikoskelta kohti etelää puolenpäivän aikoihin. Tämä ketju ei ole tainnut vielä käydä kinppailemassa Hesalan Kpuistossa. Jo olisi aika imho.
Anatole France
Onks muita kun mä ja AnttiH lähdössä Poriin ens viikonloppuna?
Mitäs Porissa?
Kmw, millä �� koskelle?
Jaa tää ei tunnista kuvatuksia. Eli munkki on noitte salmiakkien kohal
Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä
http://www.ulkoilumaja.net
Tiä viä onko tuolloin Sitikka naisillani vai mulla.
Anatole France
Dannyn uusin. Toisten tarttee varta vasten liukastaa tukit, meillä ne usein on riittävän liukkaita luonnostaan![]()
Joo, just ni. Niiku se hyppy junalaiturilta kiskoille menee nii nätisti, et kuvittelee sen olevan ihan lasten leikkiä tolle hemmolle. Sit lopus käy ilmi, ettei se nyt mennytkää iha laakista purkkiin.
Hyvät oli taasen juurihoidot Syväojalla! Muutama uusi kohta tuli taas onnistuneesti ajettua, ja pääsi pitkästä aikaa sotkemaan metsässä litkujen kanssa, eli sisurin joutu heittää paikoillen... :/ Kiitos mutis & co!
Kiitos koko retkueelle sujuvasta lenkistä. Viina(vesi)pullomäen kiven vieressä vedin sykepohjat 179, on se mulle vähän hapokas joo.
Kiitos seurasta. Kivvoo ol!
![]()
Odottakaa muokkasi tätä : 14.10.2016 at 21.17 Syy: Lisäsin kuvan
Oliskos sunnuntaina läskilenkille lähtijöitä? Saa toki muillakin vehkeillä tulla..
Aikataulusta mitään tarkkaa vielä, mutta olisiko lähtö noin 10-11 aikoihin? Jos suuntana olisi vaikka Aittakallio - Numlahti tai jotain? Kokoontuminen vaikka jossain tuolla Haikalan Alepan luona tai jotain.
Olis, mut pitäis olla kotona jo puolenpäivän maissa. Suunta on hyvä
Eli kympiltä Su aamu Haikalan Alepa it is.
Sillä mennään sittennii
Kävin eilen ettiis sitä tuulimyllyn perustusta, josta Rokky joskus kertoi. Vanhan liiton miehenä, mielessäni pyöri kuva satavuotiaasta maahan romahtaneesta myllystä, joka loistonsa aikoina on jauhanut viljat koko kylälle. No, tämmöiset tuulimyllyn perustukset löytyivät:
Tuon tuulimyllyn loiston aika ei taida olla sadanvuoden takaa. Mutta olihan paljon jäkälän peittämää kallioo, polut vain puuttuivat.
Samalla tuli avattua Rinnekodin Jyrkempää ajokuntoon. Ajettava alamäki, jonka alapäässä pieni kivikko ja hankalahko ojan ylitys tielle
![]()
Tervehdys syksyisille metsäpyöräilijöille! Kutsutaanpa kaikki lehisedun pyöräilijät lauantaina 5.11.2016 nautiskelemaan Sääksjärven ja Kiljavannummen maastoista. Samalla voisimme treffata Nurmijärven Ladun uudessa tukkikohdassa Veteraanien majalla, Särkilahdentie 84, Röykkä kello 11-15 välillä. Ladun maastopyöräilijät virittää mökille nuotion tulille ja keittelee kahfetta valmiiksi, joten ei muuta kun tulkaa moikkaamaan meitä ja muita tuttuja maastopyöräilyn merkeissä. Kahvit, teet ja mehut tarjoaa talo, mutta makkarat ja muuta evästä kannattaa varata omaa reppuun. Lenkinkin saa jokainen suunnitella oman fiiliksen mukaan. Ohessa vielä lisää infoa tapahtumasta: Kokoontumisajo Sääksissä 5.11.2016
Eiks? Sit mää oo taas ollu eksyksisMut mulle toiki o ihan tarpeeks jyrkkä
, ekaks siit avokaltsin vierestä ja sit suoraan eteenpäin tai ehkä jopa pikkasen vasemmalle. Mut joo, toi kohta nyt on kuiteski ajettavis.
Mites huominen? Mynämäel ei ny sit tuu lähdettyy tänä vuonna, mut jotain ajoo vois kehitel. Ehkä jonnekin ton Vaakkoi, Karjakaivo suuntaan. Onko kiinnostuneita?
Vasta iltapäivästä pääsen irtoamaan jonnenniin. Ehkä piitkästä aikaa Munqq-Aida-Munqq, ehkä.
Alkuehtoosta peesailin ku Eki ja Odottakaa veti Syrjälää. Mitä lie ollu äijien aamupuurossa nääsku vauhtia oli ainaskii yllin&kyllin mun tarpeisiin. 1h riitti mulle, mut kiits kuitenkin vetureille. Mää viä pienet palauttelut vesitornin ympärillä, silleen herrasmiesmäisen ylvään rauhallisesti.
5.11 merkitty almanakkaan.
Anatole France
Kirjanmerkit