^ kyllähän toi konga on ehdottomasti tyylikkäin ja eniten uskottavuutta herättävä läski mitä netissä että metsässä on vastaan tullut 👍
^ kyllähän toi konga on ehdottomasti tyylikkäin ja eniten uskottavuutta herättävä läski mitä netissä että metsässä on vastaan tullut 👍
Palatakseni alkuperäisen kysyjän dilemaan niin....
Laitas ny ekana kuva sun omasta nykyisestä fillarista niin voidaan tehdä sellanen tarkempi katsaus kannattaako sun laitaa fyrkkaa ja minkä verran mahdolliseen päivitykseen.
Ilman tarkempia tietoja on mahdotonta antaa edes vinkkejä.
Voi Jeesus näitä läskinöösejä ei edes kerrota tuleeko fillari seinälle ripustettavaksi vai jokinmoiseen ajoon.No linkin sentään osasit liitää.thnx
^Ei ole kyse edes läskin hankinnasta, kyse tyylistä. Omat pyörät sitä luokkaa etteivät juuri nyt päivitystä kaipaa ja ja olenkohan moisia neuvoja edes pyytänyt?
Ps. Zipo, jos käytät sivistyssanoja niin kirjoita edes oikein ;-)
Iteltäs puuttuu pilkku
Mut mä kelasin just tota tyylikkyyttä ja mikä on parhaimman näkönen jne. Omalle kohdalle on käynyt nyt niin, että viimeset kolme fillaria on tullu pitkälti laadun/ulkonäön takia. Mutta onko meikäläisen tyylitaju sellainen, että sillä voisi mitenkään kehuskella, mutta nykyinen fillari on melkolailla uniikki, ja oma arvo silläkin on.
Häh,Voiko pilkku hävitä näppikseltä jos sitä nussii liikaa?
Entäs mitä tapahtuu jos ei osaa käyttää sivistyssanoja oikeassa yhteydessä vai oliko kysymys ehkä oikeinkirjoituksesta.
Hmm neuvoja?RF:N kammet tms ja etkös sä aina itsekin vastaa nöösien kysymyksiin samalla lailla?Nyt sitä pilkkua etsimään.
Anyway,Gotcha bro.
Onnistuimme parilla sivulla käymään koko nettikirjoittelun kulkukaavan läpi.Rispekt.
Parhautta on tietysti että kyseessä on läskipyörätopiikki mutta hei mitä välii ku ne sivistymättömät fläsäkuskit on tottunut muutenkin loanheittoon ja paskassa rypemiseen.
Vai astuinko mä itse miinaan?No ei kai tässä saikulla muutakaan tekemistä ole kuin trollata.
Mun mielestä eiku siiis IMO Fendozin Muerta on hienoin läski ikinä.
Lähetty varastetusta perseilylaiteesta ihan trollailumielessä.
Linkkiä peliin!!
En mä voi kun mä keksin just äsken ton komeelta kuulostavan nimen.Mä oon sellanen taiteilijaluonne loppujenlopuksi...ehkä?
Saa käyttää sitten joskus joku veivaisi läskifillarin ei keksi nimeä.
Gotscha you too.
Tsori ny mä lopetan ettei tule banniä tai että kehtaan kulkea kadulla huomennakin ilman agenttipukua.
Ps.Miten näistä mopiilillaitteista saa automaattisen trollaustoiminnon pois päältä?
Lähetetty laitteesta joka päästää ihan mitä vaan läpi.Pieru nyt viimeiseksi taisi irrota.
Jaahas! Kävin tekemässä poppareita..
Black, en kenenkään pyörää ole henkilökohtaisesti arvostellut joten siitä nokkiinottaminen aivan turhaa. Jos ei saa sanoa ulkonäöstä mitään niin mennäänkö johonkin Turkin malliin, sokeriperseet?
Trek/White ja muut joita ei ilman logoa eroita toisistaan, ovat takuulla hyviäkin mutta jos ei istu jonkun silmään niin minkä sille voi, ei kaikki vain ole stereotypioita...
Ja kehuinhan jo ainakin kolmea merkkiä ;-)
Peace <3, kaikki ei sovi kaikille ja jollekin ei mikään. Mut niinku jossain sanelutekstissä oli juttu lehmänpaskassa makaavasta sammakosta, joka ihmetteli etteikö ruma voisi arvostaa kauneutta, niin mä hukkasin mitä piti sanoa. Mut se oli varmasti henkevää ja kaunista. Niinku mun fillari.
Näistä tusinapyöristä säväytti unet vievällä tavalla vuonna 2014 jäsen Jokila mallin 907 whiteout ja Shamuksen pieni kultainen mukluk. Jälkimmäinen...siis samanlainen omassa koossa... piti saada keinoja kaihtamatta, kun ensin kävin paikallisessa yökkimässä mustan vastaavan päällä. Eipä sittemmin ole mikään tuosta vaan tilattavissa isommin tunteita herättäny, pitää ylittää nousevan kummallisuuskynnyksen, oman huonon maun ja olla sen hintainen ettei kukaan järkevä sellaista laita tai ettei ainakaan tartte pelätä vastaavaa kohtaavan vitikossa.
Kirjanmerkit