HephaGarminGiantElectrobike
Sivu 99 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 49 89 97 98 99 100 101 109 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.941 - 2.970 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Premnas Katso viesti
    Toisen tervehtiminen jäi vähän myöhäiseksi kun olin tulossa Piikkiön suunnasta kohti Kaarinaa, kuka lie mulle moikkasi ?
    Tämän saatan tunnustaa. Jokunen päivä sitten muistan hämärästi jossain Tuorlan nurkilla morjestaneeni jollekin aika viime tingassa, mutta sivusilmällä näin että morjestamiseen vastattiin
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeKu Katso viesti
    Tämän saatan tunnustaa. Jokunen päivä sitten muistan hämärästi jossain Tuorlan nurkilla morjestaneeni jollekin aika viime tingassa, mutta sivusilmällä näin että morjestamiseen vastattiin
    Helpotetaan tunnistusta, jos se vastaantullut oli nojakilla niin sitten se olin mä, muuten ei . Mut jos niin kiva ettei morjestus tullut liian myöhään .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Premnas Katso viesti
    Helpotetaan tunnistusta, jos se vastaantullut oli nojakilla niin sitten se olin mä, muuten ei . Mut jos niin kiva ettei morjestus tullut liian myöhään .
    Ei ollut nojakki
    Minä ajan pääni jäädyksiin

Mikäs silminnähden pro-tasoa edustava mtb-joukkio paisteli tänään makkaraa Pikku-Parikkaan tulipaikalla?

Parin kartoittajan kanssa vaihdettiin muutama sana tänään Tampereen Riesossa, Metsäpolulla. Itse olin liikkeellä jalan, koiran ja paremman puoliskon kanssa. Moro vaan!
    sähkö pyörä läski kuski

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mikäs silminnähden pro-tasoa edustava mtb-joukkio paisteli tänään makkaraa Pikku-Parikkaan tulipaikalla?
    Liekö ollut WaselinMTB. Vuosittain ajettava Makkaraa&Maastopyöräilyä-retki kyseessä.

Kuka ajoi silloin siellä?

Lehdistötiedote
    Julkaisuvapaa heti

Waselin MTB haluaa korjata julkisuudessa liikkuneita epäilyitä ammattimaisuudesta

Eiliseen Waselin MTB:n "Makkaraa & maastopyöräilyä" -syysretkeen liittyen julkisuudessa on esitetty väitteitä osallistujien pro-henkisyydestä. Väitteet ovat perättömiä. Virheellinen vaikutelma on luultavimmin päässyt syntymään havainnoijan nähtyä retkeläiset jalkautuneena taukopaikalla makkaranpaistopuuhiin. Tällöin yltiöupeiden tiimipaitojen ja komeiden kuljettajien habituksesta on todennäköisesti päässyt syntymään käsitys, että ajotaito ja -vauhti korreloisivat positiivisesti kaluston ja muiden ulkoisten merkkien kanssa.

Waselin MTB kiistää kaikki tällaiset arvailut. Kyseessä oli ja on höntsähenkinen räpeltäminen.

Waselin MTB pahoittelee järjettömästi tihkuneen testosteroonin mahdollisesti aiheuttamia perheriitoja ja metsäneläinten villiintymistä. Erikseen Waselin MTB pahoittelee yläosattomissa Vähä-Parikkaan taukopaikalla esiintyneen jäsenensä aiheuttamaa visuaalista haittaa.
    Kona Sutra LTD -21 | Trek Procaliber 6 -19 | Trek Fuel EX 9.x -18 | On-One Rango 29+ -17 | Trek One 1.5 -15 | Ragley BigWig -14 | 2 x Scott Peak -90

Haha hyvä että saatiin virallinen totuus

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marko_K Katso viesti
    ...Kyseessä oli ja on höntsähenkinen räpeltäminen.
    ...
    Kivalta se näytti, kateeksi kävi kun katseli touhua. Teki mieli auttaa sen makkaraongelman kanssa, se viimeinenhän ei tuntunut kelpaavan kenellekään. Minä olisin voinut vetää sen.

Itsehän satuin paikalle sieniretkellä vaimokullan kanssa. Asetuttiin siihen rannalle sivummalle termoskahville. Vaimo kysyi, että onko noi jotain tosiharrastajia vai taviksia katsoin kalustoa ja ulkoasua ja sanoin jotta kyllä noi ihan tosissaan ovat.

Oliko poppoolla jotain hienoja reittejä nimenomaan Salmessa muuten? Vaiko enempi Nuuksiossa?

Ketkä kaksi foorumilaista olivat lauantaina alkuiltapäivästä Helvetinkolulla? Lähditte kohti Haukanhietaa (?) ja rappusten rullailu näytti sujuvan mallikkaasti. Kohdattiin siinä rappujen yläpäässä.

Kivalta se näytti, kateeksi kävi kun katseli touhua. Teki mieli auttaa sen makkaraongelman kanssa, se viimeinenhän ei tuntunut kelpaavan kenellekään. Minä olisin voinut vetää sen.

...

Oliko poppoolla jotain hienoja reittejä nimenomaan Salmessa muuten? Vaiko enempi Nuuksiossa?
    Oisit tullut vaan rohkeesti pyytämään, se oli mun ylijäämä, kun ei viitti paketillista syödä Nytkin tökki makkaratauon jälkeen.

Salmissa ehkä enemmän siirtymää, tai kyllä siitä Nuuksioon päin oli ihan hauskaa polkua.

Lenkki oli vähän pidempi, aamulla lähdettiin Nummelasta, paineltiin harjua Lohjalle, sieltä polkuja Vesikansaan, edelleen Nummelaan ja takas harjulle, harjua Ojakkalaan ja sieltä metsien läpi Salmiin. Ja siitä Solvallan suuntaan, Kattila, Takala, Tervalampi, Lusila, Nummela.
    Kona Sutra LTD -21 | Trek Procaliber 6 -19 | Trek Fuel EX 9.x -18 | On-One Rango 29+ -17 | Trek One 1.5 -15 | Ragley BigWig -14 | 2 x Scott Peak -90

Ajelin eilen kauppareissulta kotiin ja joku Olmolla kiitävä syysmaantiepyöräilijä ohitti minut Kokkosenlahdentien lenkillä. Onko foorumin jäseniä?

Lauantaina melko tarkkaan klo 17 oltiin Söderkullantien ja Uuden Porvoontien risteyksen paikkeilla porukalla renkaanvaihtohommissa. Oli sen verran kostea keli ettei maantieyöräilijöitä muuten ollut juurikaan liikkeellä ja porukka jonka kuskeista en ohimennessäni tunnistanut ainuttakaan jäi mieleen.

Maantiepyöräilijät rupeavat jo talvehtimaan mutta kuka viiksekäs herrasmies ajoi vastaan ja heilautti kättään Vihdin Tervalammella aamupäivällä?

Joku käyny taas liesjärven poluilla ja harrastanu jopa polkukeijuilua?

Eilen Sipoonkorvessa Ängesbölen tulipaikalla makkaranpaistotauolla viisi läskipyöräilijää (2 Whitea, Canyon Dude, On-One Fatty Trail ja Salsa Beargrease), olivatko foorumilaisia?

Ketäs ajeli stumpilla (27+?) hirvensalossa eilen hiukan seiskan pintaan? Vaihdettiin muutama sana mun kypärälampuista. Terveisin musta-valkoista stumppia ajanut

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
    "Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua

Oliko vuosaaren huipulla jotain palstalaisia lauantaina päivällä

Hämeen luontokeskuksella käyny pari läskiä tai yksi ees taas varmaankin lauantaina?

Takojalla puoli viiden pintaan, läskillä ajelit melkein kotini ohi, isolla tiellä nähnyt sinut monesti, asutko kulmilla?
    wex4 muokkasi tätä : 14.12.2016 at 19.44 Syy: puhelin vinoili

Kävin tuossa päivällä koiran kusetuksella kyröskoskella , vastaan tuli reppuselkäinen maasturilla ratsasteleva .
    Oliko paikallisia vai pitemmällä retkellä ? Jäljistä päätellen pirkan uralle , kiinnostaa kun asustelen (pyöräilen) niillä kulmilla.
    Olin sen verran ajatuksissani etten huomannut varmanpäälle merkkiä mutta spessulta vaikutti.

Kaksi naispyöräilijää retkipyörillään polkivat kohti Tamperetta St130:lla Rautasema-Marjamäki-väliä noin klo 14:15 talvip.seis. päivänä 2016.
    Mahtoiko toinen heistä olleen maailmanpyöräilijä Lotta (27) Tampereelta?

http://www.aamulehti.fi/ihmiset/lott...teen-24147625/
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Myyrmäessä bongaan jo toista kertaa keltaisen Pole fättärin jossa beiget renkaat. Tämä vekotin siis:

https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Tähän asti nähnyt harvakseltaan joitakin yksittäisiä läskejä, mutta tänään ajoi oikein kolmen läskipyörän letka vastaan tuossa puolenpäivän aikoihin Turussa kun olin kääntynyt Pahaniemen sillalta takas jokirantaa kohti. Olihan se pakko moikata . Kuka tunnustaa ajaneensa siellä?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017...53980_uu.shtml
    Kyllä pyöräilijöiden on suotta ulista jos saavat torvensoittoa ja keskaria liikkuessaan. Minusta se on ihan oikein jos käytös on tuollaista. Toivottavasti jää täysperän alle kiimaillessaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Myyrmäessä bongaan jo toista kertaa keltaisen Pole fättärin jossa beiget renkaat. Tämä vekotin siis:
    Se oon varmaan mä.

Välillä on kyllä mustat renkaat.
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

Pole Taiga SnowTrail

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jallu80 Katso viesti
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017...53980_uu.shtml
    Kyllä pyöräilijöiden on suotta ulista jos saavat torvensoittoa ja keskaria liikkuessaan. Minusta se on ihan oikein jos käytös on tuollaista. Toivottavasti jää täysperän alle kiimaillessaan.
    En puolustele, mutta olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla myös toisen osapuolen eli pyöräilijän näkemys tapahtuneesta. Harva sentään ei tuosta noin vain ajaa kenenkään päälle, jos sen voi jotenkin välttää.

noniinno Guest
    Kyllähän kaikki iltalehden jutut kannattaa ottaa täytenä ja ainoana totuutena...? Lehdellä saattaa olla jonkinlainen tarve kohujuttuihin.

Millähän logiikalla tuon yksittäisen pyörällä liikkuneen töhöilystä voi vetää johtopäätöksen siitä, kuinka muiden pyörällä liikkuvien tulee suhtautua mahdollisiin töötteihin ja käsimerkkeihin?

Tuossakin jutussa on taas vain Iltalehden ja invamopolla liikkuneen kuskin näkökanta.

Meilläpäin eräs invamopoilija valittaa Facebookissa, kun pyöräilijät eivät soita häntä ohittaessaan kelloa. Kellon soitto olisi kuulemma tärkeää siksi, että hän tietäisi pysyä kelvin jommassa kummassa reunassa eikä vaihtaisi puolta pyöräilijän eteen. Kysyin herrasmieheltä, miksi hänen pitäisi ajella reunasta reunaan, mutta se on kuulemma hänen oikeutensa... Kerran meinasin ajaa kaverin kumoon, kun huristeli pensasaidan takaa suoraan eteen - en ehtinyt soittaa kelloa, joten olisi ollut siis mun virhe...

Mutta palataanko taas asiaan....Ketäs foorumilaisia polkee Lahden keskustan ja Willähteen suunnan väliä aamuisin ja iltaisin? Onko yksikään näistä aktiivisista talvipolkijoista täällä mukana?
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •