Mukavata oli ja onneks helposti ylöskii meni![]()
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Mukavata oli ja onneks helposti ylöskii meni![]()
Melkein pääs ylös.Kyl on kylmä ilma
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Olihan siellä Sammyn kurvailemas, käytiin vielä lopuks tarinas ei ollut lopussa enään kylmä.Kyl on jaljat loppu kiitos.
Vain elämää lenkki... Olipa mukavaa vaihteeksi olla ajelemassa. Kiitoksia JPTH:lle seurasta.
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Kävin tuolla jalkojen raiskaajalla kääntymässä Käärmeksestä. Tuolla kun tulee Tarinan läpi kotia niin tietää ja tuntee polkeneensa!😉
Paljon oli jälkiä. Mennessä seurailin läski pariskunnan jälkiä, olivat kai olleet parisuhde läskeilemässä.Käärmeksestä takaspäin seurailin varmaan JPTH:n jälkiä. Jalon porukan näin useampaan otteeseen. Ja valtavasti kapearenkaisiin jälkiä, hienoa että joku uhmaa vielä tasapainoa ja uskaltautuu sellaisilla tuonne metsään.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Myö kurvailtu ihan peräkkäin,multa vaan ei jäänyt jälkiä olleskaan ajelin niin kovasti että väkisin nous vähän ilmaan.Kävin tutustumassa käärmeen uuteen asfalttiin,kyl ol mukava ajaa uutta pintaa,ol tarkotus käydä maaningalla mutta eturenkaasta rupes ilma häviimään.Ei vielä maaningalle ole uutta pintaa varmaan ens viikolla laittavat.Tul myös sammyn porukka vastaan jalka pelissä ja jalon porukka hieno keli ol.
Elähä raiskaa sitä Salsaa, tiedä vaikka alkaa tuo trekki tympimään ja pitää saada tutumpaa kampetta jalkojen välliin.
Päivystystyöt ja pyhätyönä omakotitalon putkitusta nii tiijä mitä sitä tässä innostuu hankkimaan
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Joko sait trekin kuntoon.
Nyty se on valloitettu jos vaan pystyy hyväksyyn oli alhaalta kaivettu koko rinteen poikki oja noin 10-20 metriä aloitus.Noin aika selvii kun kattoo kotona sportitsta.
Onnee NitroMestarille!!! On se kova, on.
Aika ol 6min18sekua.Tirsitarsin aika tosi kova ei siihen pääse.
Onse kova. Oikeesti! Ja Joose ollu kanssa ihan älytön.
Eij oo mulla läskin häviämisen jälkeen kyllä onnistumisen tunteita tullu pyörälenkillä. Ttu Saatana. Kotimatkalla siivusin ksurilan mäkeä ja työntöhommiks meni TAAS. Ei ollenkaan mistään kotoisin.
Kun sais läskin kiipeämiskyvyn ( tai oppis ajamaan) ja 29+ ominaisuudet alamäkeen nii oishan se Kiva!
![]()
Sieltä se tulee kun jaksaa koluta ees taas. Itte tais hinkuttaa noin kuukauden päivät.
Miten joko Trek toimii vai vieläkö temppuilee.
Kyllä se toimii nyt niinku pitää. Hiano laitos, satula ei istu ahterille muuten ihajepa
Sehän pitää sinun tilata kiinan kivireki.
Autosta ohi ajettaessa kateltiin, että tuttu miäs sinkuttaa mänemään... Yritin vähän vilkutellakin mutta liekkö tuo huomannu.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Oisko huomenna lenkkiä, jos pikkupojalla ei vielä karhunvassu kunnossa niin vois lähteä ritsillä kannustushengessä.
Oisko lähtijöitä 1700 ja valot rupeaa kohta olemaan tarpeen.
Ei oo Nallevassu vielä kunnossa.
P..klo näitä puhe-elimiä. On ollu elämä semmosta haipakkoo, etten oo kerennä ees osia tilata. Pitäs vissiin ruveta syventymään siihenkin. Joten minä voin tulla taas naattimaan tuolla Yks vaihe masokisti laitteella.
Koitan päästä myös
Tottakai ajelut.
Mie öerun kun en ensinnäkään jaksa työmatkojen päälle ja saapaskaupoille
Tiältä ollaan tulossa kahden voimin.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Kiitos lenkistä porukalle.Kyllä ol tarinassa pimeetä kun porukat hävis,menittäkö pikkupoika rankkis sinne shellin suuntaan vai kuis se.Minä huusin kurkkusuorana mestareita ei vaan kuulunut,käytiin vielä alhaalta kattomassa ei näkynyt.
Juu, kiitosta vuan itse kullekin. Siellä myö JPTH:n kanssa pyörittiin Tarinaa ympäri teitä ehtimässä, kunnes rankkis vastasi viestiin, että on jo melkein kotona menossa. Tulipahan ylimääräinen mäen puolikas noustua![]()
Tahkon 60km yöpyöräilyn 4. , Syöte Mtb 120km FatBike 6. Kyllä on kovataso torstain HITAALLA lenkillä kun noilla meriteillä ei pysy porukassa mukana. Minun pittää varmaan ens viikolla perustaa oma lenkkiryhmä, SUPERHITAAT. Pääsy vaatimuksena porukkaan rollaattori.
No joo myö kurvattiin sinne Shellin suuntaa kun sinä sanoit siltä Kumpuselta lähtiessä jotta shellin kautta. No tielle tullessa käännyttiin takas Tarinan päälle kun ei teitä näkynä Shellin suunnassa, no ettehän työ ennee ollu sillä Tarinan piällä. Yritettiin kyllä huuvella siitä polokuin risteyksestä jotta mihin suuntaan, mut en minä kuuro ainakaan kuullu vastausta enkä nähnä valoja missää. Sulla ois pitänä nyt olla se Stropo päällä. Mut mukava lenkki, Kiitos kaikille seurasta.
Juuh mietinkii tossa et minkähänlaista vauhtia sitä ajatte keskiviikkosin sit ku tämä se hidas. Kiitokset vaan taas.
Jokohan on asfaltti laitettu maaningalle asti.
Kirjanmerkit