ElectrobikeBikeshopGiantLostInLapland
Näyttää tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Hardtail 29" max 1000

Hardtail 29" max 1000

Hei,

tarkoitus olisi ostaa jäykkäperäinen 29" maasturi. Budjetti olisi maks. 1000 e. Olen muutamia eri vaihtoehtoja katsellut ja nämä kaksi ovat nyt aika vahvoilla:

Molemmissa lähtöhinta on sama, mutta nyt alennusten kanssa tuo cube olisi hieman edullisempi. Radonissa näyttäisi olevan osasarja hieman parempi?, mutta onko se tuon 100e arvoinen? Tai kannattaisiko katsella jotain muita merkkejä / malleja?

Itse olen tähän asti ajellut Kona Jakella, mutta nyt olisi kiva päästä ajelemaan kunnolla metsään

. Tapani

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tikkanenst Katso viesti
    Hei,

tarkoitus olisi ostaa jäykkäperäinen 29" maasturi. Budjetti olisi maks. 1000 e. Olen muutamia eri vaihtoehtoja katsellut ja nämä kaksi ovat nyt aika vahvoilla:

Molemmissa lähtöhinta on sama, mutta nyt alennusten kanssa tuo cube olisi hieman edullisempi. Radonissa näyttäisi olevan osasarja hieman parempi?, mutta onko se tuon 100e arvoinen? Tai kannattaisiko katsella jotain muita merkkejä / malleja?

Itse olen tähän asti ajellut Kona Jakella, mutta nyt olisi kiva päästä ajelemaan kunnolla metsään

. Tapani
    Cuben Manitou-keulalle on ainakin Suomesta hankalampi saada huoltoa kuin Radonin hyvin yleiselle Rock Shoxille.
    Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo

https://www.canyon.com/fi/mtb/grand-...on-al-6-9.html Tuossa varteenotettava vaihtoehto, keula ainakin laadukkaampi kuin tuo RS:n peruskeula...

Hardtail 29" max 1000

Alle tonnilla saisi jo myös varsin mukavan uudehkon käytetyn. Vaikka jotain tällaista:
    http://www.fillaritori.com/topic/836...lx-79-2014-29/

En tarkoita että juuri tuo pyörä olisi se sopiva tai paras hinta-laatusuhde mutta noista käytetyistä voi löytää helmiä kun vähän etsii.
    Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo

Trekin X-Caliber 9:n hinta kivijalkaliikkeessä on 1050 €. Kun siitä tinkaa reilun satasen ja toisaalta maksaa postimyyntipyöriin tulee toimituskulut, on sekin kilpailukykyinen vaihtoehto.

Kiitos vinkeistä. Kävin kokeilemassa ja tuota Trek X-Caliber 9:iä ja se vaikutti oikein hyvältä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti N-Man Katso viesti
    Alle tonnilla saisi jo myös varsin mukavan uudehkon käytetyn. Vaikka jotain tällaista:
    http://www.fillaritori.com/topic/836...lx-79-2014-29/

En tarkoita että juuri tuo pyörä olisi se sopiva tai paras hinta-laatusuhde mutta noista käytetyistä voi löytää helmiä kun vähän etsii.
    Itseä aina epäilyttää noi maalatut pyörät, varsinkin kun maalauksesta ei ole annettu mitään tarkempia yksityiskohtia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Itseä aina epäilyttää noi maalatut pyörät, varsinkin kun maalauksesta ei ole annettu mitään tarkempia yksityiskohtia.
    Juu, en itsekään ostaisi juuri tuota yksilöä. Mutta itse olen löytänyt muutaman sata kilometriä ajettuja (mallia harrastus ei napannutkaan) saman vuoden pyöriä 2/3 uuden hinnasta jolloin hinta-laatusuhde on ollut enemmän kuin kohdallaan.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •