#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Yläfemmasta:
![]()
Endura MT500 Spray shortsit.
Merinovilla aluspaita viilenevään syyssäähän.. Katsotaan nyt onko mainospuheiden veroinen
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Edellinen pyöräilyyn liittyvä oli viime viikolla tilattu runkosetti vaimon tulevaksi yllätyssynttärilahjaksi.
![]()
Pyöräilykypärä sekä uudet ulkoilu vaatteet.![]()
Bontrager Affinity Elite disc kiekkosarjan talvipyörään, kun edellisen 29er-setin takakiekko sanoi poks.
10k-kerhon jäsen - #kilometrikisa 2016
BMC GF01
Milloin se kevät tulee?![]()
Viis isoo ahventa järvestä noukin. Siian ja matikan päästin kasvamaan
Ticket to the moon köysineen tilattu.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Rivarikolmio Lempäälästä. Vihdoin pääsee maksamasta vuokraa!
http://laihalaskifillaristi.blogspot.com/
Mulla on Goren pitkät softshell-housut jossa persuuksissa tuollainen vahvikekangas ja niillä on ajettu jo monta talvea ilman että merkittävästi kuluneet.
Aerozinen satulatolpan panta, ihanan ylihintaista. Mutta HEI vain 10 gramaa ja titamiini pultti!![]()
Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä
Slx BR-M675 jarrut ja uudet SM-RT66 jarrulevyt.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
2XL:t. Reidet kiittää.
11-36 takapakka ja 10-ketju fatbikeen... Pesun jälkeen sellanen tuntuma että noi vois vielä ehtiä vaihtamaan ilman rattaan vaihtoa eteen .. Jos noilla sitten talven ajais
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Keikkaliput kesälle.
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
Ahaa, minulle on nyt siis muodostunut jonkinlainen laatuvastuu asiassa?
Siinä tapauksessa pidän itselläni oikeuden hieman muuttaa lausuntoani muotoon: "Perseessä on sellainen vahvistuskangas, joka ei tosin varmastikaan ole maailman vahvinta -maailman tappiin asti kestävää- kangasta"
Yhteisön paineesta huolimatta, juuri äsken kotiutettuna, 15kg läskiä. Kiitos Savonlinnan Hi5bikes. Ostetaan se täpäri sitten kesäksi jos se siinä ikkunalla vielä on.
nih..
Miten niin tyhmä kysymys??
XXL:stä talvibibsit, traineri ja heräteostoksena lamppu. Puuh ja kun ei pitänyt ostaa vähään aikaan mitään.
1kpl vitaminoitu kofeiini- ja tauriinipitoinen energiajuoma.
Chromecastin hain eilen kotimatkalla Verkkokauppa.comin 24h-kioskista.
Olen ällistynyt, kaikki tuollainen nuorisotekniikka ällistyttää. Ei vaan kykene tajuamaan. Jotenkin se vaan menee sieltä sinne.
Jostain syystä kännyn kautta sinäputkivideot on ihan suttua, mutta läppärillä hoodeetä. Miksiköhän?
Ja lievää nykimistä vaikkapa HBO:lla, pitänee siis hoitaa kotiverkon nopeuden nosto kympistä sataan.
Hissitolppa semiläskiin. 9point8.
![]()
^ maksoiko puoli tonnia?
Kirjanmerkit