GiantGarminElectrobike
Sivu 83 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33 73 81 82 83 84 85 93 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.461 - 2.490 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    On teillä ollut kurjaa
    Yks hirrvikärrpänen bhonggattiin.
    - vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jurpo Katso viesti
    Yks hirrvikärrpänen bhonggattiin.
    Kai joku otti adoptioon, jos on vaikka jäänyt orvoksi kun on hirvistyskausi alkanut.

mutanaama Guest
    Mä taisin tappaa sen puolison.
    Sekin ainoa mitä nähtiin

Ja mää toin yhden pienen kotiin. Oiskohan samaa perhettä?
    No, sekin lähti jo paremmille metsästysmaille😊

Mää kävi päiväl vähä kävelees Syrjälämäes. Raivasi samal pikkase parii vanhaa polkuu. Eka alkaa Kuonomäentielt siit Sundholmi lähel oleva dösäpysäki vierest. Harri pruukas talutel koiriins siä silloinku ne oli nuorempii. Se o semmonen melkee inhimilline ylöspolettava 😱

Toine o se iki ihana rock garden polku, joka kulkee siin Kuonomäentien suuntasesti ton ekan polu yläpääst Ollinsyrjää kohti. Ja sit löyty viä yks kuumottava alamäkispotti Ollinsyrjän lähelt. Siit pääsis vähä lyhyemmi sin pellol oleval suulil...

Joku oli keijullu mäenpäält sen risukasakin pois polult. Kyl tossaki mäes alkaa olee iha kivasti ajettavaa ☺

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kapu Katso viesti
    Joku oli keijullu mäenpäält sen risukasakin pois polult. Kyl tossaki mäes alkaa olee iha kivasti ajettavaa ☺
    Mistäköhän se oli siihen ilmestyny? Aattelin että varmaan oli jonnet ostanu liikaa battereita ja johonki tihutöihi oli pitäny saada energiaa käytettyä.

Missä on Sundholmi bussipysäkki?

^ Tota mäki vähä aatteli taannoi, mut e viittinyt ruvet siirtää sitä. Mut hieno homma, et sä jaksoit. Pääsee taas ajaa polkuu pitki, ettei tartte rytät mettäs.

No se Sundholmi pysäkki o tos. Kuvatus o vähä vanha, mut toimii itte asias täsä paremmi ku uus. Se polku nousee tota kuvas näkyvää tr-uraa pitki ylös. Nykyää pitää pikkase käyttää mielikuvitust, et näkee siin tr-ura. Mutt sit siin o se kelvi ja jonku näköne oja het alus. Siit ku punnertaa ylös ni täs o 4-polu risteys. Vasen menee kirkol ja Mäkitiel. Suoraa pääsee sin risukasal. Ja oikeel o se kivitarhanautinto. Se kandee ajaa sit toisi päi eli luruttelee täst alas ja lopettaa sin 4-polu risteyksee. Jos siin o flouta, ni noin päi se o mum mielest paree .

Mä latasi Karmivan sisällö Perusleiríi ja hokasi et toine niist mu taannoi hehkuttamista uusist spoteist oli tullu ajettuu jo 2013 Ettei se sit ollukaa uus. Mut se o tost alas, jos haluut käy ajaas.

Joo hahahah justiinsa tän viikon alussa vähän ajon lomassa siivosin sitä Sundholmi pysäki uraa aattelin että sen jossain vaiheessa vois avata. Hieno homma että tuli polku avattua.

Onkoha sitä kivitarhaa ikinä ajanu kukaa ylös?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raumance Katso viesti
    Onkoha sitä kivitarhaa ikinä ajanu kukaa ylös?
    Varmaan Srami ja Kapu ;-)

Mun taidot ei kyl riitä ylösajamiseen. Hyvä ku pääsee alas ehjin luin 😲

Oisko keskiviikkona päivällä ajajia? 12-13 aikaa pyörä perseen alla.

Mä mitään kartoista ymmärrä. Käydään kattoos joskus onko mahdollisuuksia. Mahdottomat haasteet kiinnostaa aina.

@ Srami: Ettet sä vaan olis joskus jo ajanut sitä ylös?

Mut onks joku viikonloppun oikeesti ajaaski vai väännetääks vaa juttuu tääl tai tual somes?

Oisko jotain ehdotusta? Ehkä su joku lenkki.

Lauantai ja sunnuntai pitäisi ainakin toistaiseksi sopia. Läskillä tulisin

Mul oli semmone suunnitelma, et menis jompana kumpana päivänä jollaki fillarill rullailee jonnekki. Muut speksit o viä auki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eki_boomer Katso viesti
    Oisko jotain ehdotusta? Ehkä su joku lenkki.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    Lauantai ja sunnuntai pitäisi ainakin toistaiseksi sopia. Läskillä tulisin
    Siis olisko se sit söntaakin ja läskill. Pörrätäänks näil huudeill (=Syrjälänmäki, Palomäki yms) vai startataanks vaik Velskolasta ja mennään vaik Karjakaivon ulkoilualueen suuntaan? Kui pitkää ehtis ajaa?

Tosi hyvä idea. Mulla oli ihan sama mielessä. Eli sit vaikka Tornarin parkkikselta su aamusta johonkin 2-3h. Syrjälä, Pietarinmäki, Mustamäki, Toivola esim.

10:15 Tornarin parkkis Su. Ehtii kattoo vormulat aamusta.

Velskolasta ja mennään vaik Karjakaivon ulkoilualueen suuntaan
    Ai mistä ja mihin?

EDIT okei eli espoossa.

No mutta ajelut kyllä kiinnostas sunnuntaina oli se sitte klakes tai espoos.

Siis olisko se sit söntaakin ja läskill. Pörrätäänks näil huudeill (=Syrjälänmäki, Palomäki yms) vai startataanks vaik Velskolasta ja mennään vaik Karjakaivon ulkoilualueen suuntaan? Kui pitkää ehtis ajaa?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti eki_boomer Katso viesti
    Tosi hyvä idea. Mulla oli ihan sama mielessä. Eli sit vaikka Tornarin parkkikselta su aamusta johonkin 2-3h. Syrjälä, Pietarinmäki, Mustamäki, Toivola esim.
    Mä olen avoin kaikelle. Sunnuntai varmaan parempi päivä kun Olin ymmärtävinäni, että huomenna saan lähteä kaupoille ;-) aikaa vaikka koko päivä tosin jalat ei välttämättä jaksa

Mun pitää vissiin ruvet skriivaa enempi kirjakielel, ku näist viesteist ei kuulema oikee saa selvää.

Sunnuntai 10.15 Tornarin parkkiksella on OK mulle. Sovitaan sitten siellä mitä tehdään.

Hissit ei muuten vielä tuolloin pyöri, niin siinä vois ehtii ottaan laskun tai pari niissä etelärinteen bermeissä.

Mun pitää vissiin ruvet skriivaa enempi kirjakielel, ku näist viesteist ei kuulema oikee saa selvää.
    Miten niin ei saa selvää.

Sunnuntai 10.15 Tornarin parkkiksella on OK mulle. Sovitaan sitten siellä mitä tehdään.
    Kettu kuittaa.

Tulossa myös

Tuli tänään kyl otettuu tän viikon annos läskittelyy, ihan outoo pompotteluu pitkin kivikoita ja juurakoita. Ei olis vissiin kandennu pitää monen kuukauden taukoo tolla ajamisesta. Tuun sittenki huomenna sohvalla, se sopii vanhukselle paremmi.

Tuli tänään kyl otettuu tän viikon annos läskittelyy, ihan outoo pompotteluu pitkin kivikoita ja juurakoita. Ei olis vissiin kandennu pitää monen kuukauden taukoo tolla ajamisesta. Tuun sittenki huomenna sohvalla, se sopii vanhukselle paremmi.
    Kyl tää nuorukainen tulis kanssa mielummin sohvalla noille poluille mut ku sohva on pajalla. Onpahan alaselkä jäykkänä illalla

Kiitokset lenkistä, suurimmalta osaltaan mukavaa chillailua. Ylämäissä oli kyllä 100% voimavaroista käytössä ja osa alamäistä oli vähintäänkin semiteknisiä, mutta ajettavia 😉. Toivottavasti Raumancen kipeetä saanut nilkkakaan ei ottanut liikaa siipeensä.

Kaarreajoo ja hyppyjä vois kyllä joskus lähtee tosissaan opetteleen Tornikseen.

Joo kiitos sämplereistä traili konosöörille ja ajoseuralle oli kyllä hauskaa. Harmi että jäi maistiaiset vähän lyhyiks ja janoa ei saatu sammutettua, mutta ehkä ens kerralla =).

Eli tosiaan käytiin se syrjälän pohjabaanan kivikko mäki laskemassa ja sitte pysäytin pyörän sinne pohjalle niin otin jalan pois polkimelta ja en hirveesti kiinnittäny huomiota että miten sen maahan laitan kun oli tasasta maata mutta oliki pieni kivi siinä alla mihin jalka sattu osumaan. Kivi käänti jalan justiinsa oikein että se käänty jalan etupuolen ulkosyrjälle. Ei tässä varmaan pariin päivään hirveesti kävellä mutta nilkkavammana aika kesy vahinko, mutta pyörän satulasta pois astumis vahinkona melko massivinen xD. Omaa huolimattomuutta, särmää pitää kiristää.

Oli liian kivaa niin unohtu ottaa läskistä kuva uudessa asussa. Ensi kerralla sitten.

Raumancelle paranemisia

Tää oli ensimmäistä kertaa ikinä caadx:llä vpcx kisassa. On kyl hyötyy teknisestä polku osaamisesta mut sorapätkillä ei kyl tuubeissa ollut pontta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •