GiantGarminElectrobike
Sivu 91 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 81 89 90 91 92 93 101 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.701 - 2.730 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #2701
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    56
    Toimiiko VCLS 2.0 satulatolpan tärinänvaimennus mitenkään jos sen laittaa vähän liian alas? Meinasivat canyonilla että 20cm olisi oltava tolppaa näkyvissä.

  2. #2702
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    322
    Se on kahdesta eri osasta tehty jousi. Eli jos se menee alle sen max merkin, niin joustokyky heikkenee. Tuskin maailmaa kaataa, mutta joustaa vähemmän.
    Nyt kuvaa saa tuosta mistään, mutta jos näet ajossa, niin sehän heiluu älyttömästi verrattuna perinteiseen, mutta aj että kuinka berberi kiittää.

  3. #2703
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    56
    Meinasin tilata M-koon infliten 180 senttisenä ihmisenä, mutta lyhyiden jalkojen vuoksi suosittelivat S-kokoa ettei satulatolppa mene liian alas. S ja M-koon pyörässä ei muuten kuin korkeudessa juurikaan ole eroa.

  4. #2704
    Missä tässä sähkövaihteisessa endurace pyörässä on di2-vaihteiston akku ja miten akun saa irti talvisäilytystä varten?

  5. #2705
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    322
    Lataa sitä muutaman kuukauden välein. Canyonin sivuilla on räjäytyskaavio, mistä löytää. Ainakin aeroadissa akku oli, niin ettei kannattanut yrittää poistaa. Takaisin saaminen olisi vaatinut bb-laakerien poiston...

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  6. #2706

  7. #2707
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    322
    Onko siinä kahta ruuvia alaputken alaosassa?

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  8. #2708
    http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBa...=1474182039616 . Käykö tuo endurace ultegra 6800 takarattaaksi ilman säätöä? Nykyään jää isolla eturattaalla 4-5 pienintä ratasta takaa täysin käyttämättä. Toisaalta käytän välillä 34-32 - välitystä joten eturattaisiin ei kannata koskea?

  9. #2709
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jeijei Katso viesti
    Onko siinä kahta ruuvia alaputken alaosassa?

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    Kyllä on. Katson illemmalla mitä tuo on syönyt sisäänsä.

  10. #2710
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    322
    Älä ota auki Samassa paikassa kuin aeroadin akku. Pitää ottaa kammet ja keskiö pois jos meinaa saada takaisin. Laturiin vaan parin kuukauden välein talvella

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  11. #2711
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jeijei Katso viesti
    Älä ota auki Samassa paikassa kuin aeroadin akku. Pitää ottaa kammet ja keskiö pois jos meinaa saada takaisin. Laturiin vaan parin kuukauden välein talvella

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    Jeh, arvaa ehdinkö jo käydä avaamassa... kokeilen illalla jollain ruuvarilla varovaisesti saada ruuvin vastakappaleet rungon reikien kanssa kohdalleen. Tulipahan tästä hommaa...

  12. #2712
    Liittynyt
    06/2014
    Paikkakunta
    Hyvinkää
    Viestit
    792
    Miksi se akku pitää saada irti talvisäilytystä varten? Onko pyörä pakkasessa talven vai mikä dilemma tässä on?

  13. #2713
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jone1 Katso viesti
    Miksi se akku pitää saada irti talvisäilytystä varten? Onko pyörä pakkasessa talven vai mikä dilemma tässä on?
    Juurikin näin. Sama koskee talvimaastopyörän valonlähteissä käyttämiäni Li-ion akkuja. Ne eivät varastossa kauaa kestä -15 asteen pakkasessa. Tyhjenevät melkein parissa vuorokaudessa.

    Taidan ottaa renkaat maantiepyörästä irti ja heittää rungon vaatekomeroon odottamaan kesää kun tässä ilmat viilenevät.

  14. #2714
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sillimestari Katso viesti
    Juurikin näin. Sama koskee talvimaastopyörän valonlähteissä käyttämiäni Li-ion akkuja. Ne eivät varastossa kauaa kestä -15 asteen pakkasessa. Tyhjenevät melkein parissa vuorokaudessa.
    Ei kai ne Li-Ion -akut pakkasessa pilalle mene, vaikka virrantuottokyky onkin heikko?

  15. #2715
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    322
    Eihän ne pilalle mene jollei akun jännite pääse romahtamaan. Jos di/etap/eps akku pääse tyhjäksi, niin ei se vaurioidu. Mutta jos jättää akun lataamatta talvella, niin tuskin enää samalla lähtee keväällä lenkille.
    Ihan sama noissa on kuin missä tahansa muissa akuissa, napajännite tippuu pakkasen seurauksena, mutta ei vaurioidu jollei pääse tyhjäksi.

  16. #2716
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    351
    Olin tänään muutenkin tekemässä tilausta Ultimate cf sl 9.0: sta, niin pyörä olikin saanut 2017-leiman. Mikähän tuossa nyt sitten on muuttunut vai onko vaan maali tuoreempaa?
    https://www.canyon.com/fi/road/ultim...cf-sl-9-0.html

  17. #2717
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Krabba Katso viesti
    Olin tänään muutenkin tekemässä tilausta Ultimate cf sl 9.0: sta, niin pyörä olikin saanut 2017-leiman. Mikähän tuossa nyt sitten on muuttunut vai onko vaan maali tuoreempaa?
    https://www.canyon.com/fi/road/ultim...cf-sl-9-0.html
    Tuskin mikään. Myös Enduracessa vain mallivuosi muuttui.

  18. #2718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sillimestari Katso viesti
    Jeh, arvaa ehdinkö jo käydä avaamassa... kokeilen illalla jollain ruuvarilla varovaisesti saada ruuvin vastakappaleet rungon reikien kanssa kohdalleen. Tulipahan tästä hommaa...
    Onneksi sain akun ja ruuvit takaisin paikalleen parin minuutin ähellyksellä

  19. #2719
    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    37
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Tuskin mikään. Myös Enduracessa vain mallivuosi muuttui.
    Ainskin Endurace cf 9.0:ssa muuttui kiekot.

    Vähemmän ei ole enemmän. Enemmän on enemmän.

  20. #2720
    Liittynyt
    07/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    178
    https://www.canyon.com/en-fi/fitness...lite-al-6.html

    Näyttää muuten ihan helv. hyvältä tuo uusi Roadlite specsaus. Olisi mielenkiintoista nähdä miten tuo uusi Sora R3000 osasarja toimii, nyt kun ulkoisesti näyttää aivan 105:lta ja ultegralta.

    Sanokaa mistä muualta saa 850€ "hybridin" joka painaa noin 10kg ja sisältää vaan kohtalaisia merkkikomponentteja.

    Vielä paremmalta näyttää tuo 1200€ versio jossa on DT Swissin kiekot ja 105 voimansiirto.

  21. #2721
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hasu Katso viesti
    Ainskin Endurace cf 9.0:ssa muuttui kiekot.
    Nope. DT Swiss rr21 Dicut on molemmissa vuosikerroissa. Ovat muuten aika helkkarin hyvät kiekot ja syy valkata nimenomaan CF 9.0 versio.
    Keskiäkäinen lohjalainen muokkasi tätä : 20.09.2016 at 09.32

  22. #2722
    jarit Guest
    Dang. Cyclon osto näyttää melko pakolliselle ja Inflite8 vaikuttaa asialliselle vaihtoehdolle.
    Minkälaisen rengastuksen tuohon saa mahtumaan ? Meneekö vielä noin 36mm nastallinen takahaarukkaan ilman lokareita /lokareilla ?

  23. #2723
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarit Katso viesti
    Dang. Cyclon osto näyttää melko pakolliselle ja Inflite8 vaikuttaa asialliselle vaihtoehdolle.
    Minkälaisen rengastuksen tuohon saa mahtumaan ? Meneekö vielä noin 36mm nastallinen takahaarukkaan ilman lokareita /lokareilla ?
    (Paljon) aiemmin tässä ketjussa mainittua:

    ===========

    "Tuossa muutama kuva haarukoista 35mm nastarenkailla
    https://lh3.googleusercontent.com/-V...29.11.2013+-+3

    https://lh6.googleusercontent.com/-H...29.11.2013+-+2

    https://lh5.googleusercontent.com/-r...29.11.2013+-+1

    Omien mittailujen mukaan 42mm rengas mahtuisi..."

  24. #2724
    jarit Guest
    Hyvä, kiitos.
    Selasin viestiketjua taaksepäin jonkin matkaa, mutta ilmeisesti en tarpeeksi pitkälle.
    Vaikuttaa että Infliten takahaarukka on jonkin verran leveämpi kuin edellisen cycloni Spessu Cruxin ja se on oikein hyvä asia.
    Inflite vaikuttaa oikein sopivalle soratien pyöräksi.

  25. #2725
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    42 mm Marathon Winterit taitaa olla omassa Inflite 9.0:ssa alla. Lokareidenkin kanssa mahtuvat pyörimään.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  26. #2726
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    56
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    42 mm Marathon Winterit taitaa olla omassa Inflite 9.0:ssa alla. Lokareidenkin kanssa mahtuvat pyörimään.
    Minkälaiset lokarit?

  27. #2727
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani_P Katso viesti
    Minkälaiset lokarit?
    SKS Bluemellsit 45 mm leveänä, muistaakseni.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  28. #2728
    Liittynyt
    08/2016
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    123
    Bluemels Olympicin (25-35mm rengas) asennus on ainakin ihan... S-kokoiseen pyörään. Nuo piiloitetut lokarikiinnikkeet eivät ole vuosituhannen innovaatio. Canyon voisi vaan vielä myydä niitä valmiiksi pahoinpideltyjä lokareita

    Lähetetty minun Nexus 5X laitteesta Tapatalkilla

  29. #2729
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Ihan vittuahan noiden asennus oli ja etunen piti jättää lopulta veke kokonaan, kun koon 46 talvimono otti äärikäännöksissä kiinni lokariin, mutta takalokari on paikallaan. Toki sai rosteriasiaa katkoa ja taivuttaa, sekä porata uutta reikää lokariin.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  30. #2730
    Liittynyt
    07/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    178
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Ihan vittuahan noiden asennus oli ja etunen piti jättää lopulta veke kokonaan, kun koon 46 talvimono otti äärikäännöksissä kiinni lokariin, mutta takalokari on paikallaan. Toki sai rosteriasiaa katkoa ja taivuttaa, sekä porata uutta reikää lokariin.
    Komppaan, bluemels on varmaan työläin lokari ikinä asentaa, mutta on kyllä siisti, huomaamaton ja käytännöllinen kun sen asennuksen viitsii tehdä kunnolla.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •