AnttiH voin ottaa sut kyytiin perstaina. Puol viis pääsen ihte kotio röistä.
AnttiH voin ottaa sut kyytiin perstaina. Puol viis pääsen ihte kotio röistä.
Antti H jos sinun ei ole aivan välttämätöntä käydä tykyn jälkeen Pitskussa voin ottaa sut kyytiin ja tuoda suoraan Klaukkalaan. Olen duunissa Katajanokalla ja lähden himaan kolmen aikaan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oisko tänään mitään flunssaisten höntsäilyä?
Mä olisin kiinnostunut
Lähetetty iKälättimestä käyttäen Tapatalkkia kirotus vierheet ovat ohjelman vika
Tänään on muuta ohjelmaa, mutta huomenna voisin lähteä jos ehdin kasata pyörän siihen mennessä. Onnistunee koska enää ei ole asentamatta kuin ketjut ja vaihdevaijeri.
Vastoin aiempaa viestiäni perjantaiajelusta, en sit pystykään lähtemään.
Ja sama koskee tätäkin päivää. Sunnuntaina ehkä vois olla aikaa ajella
Mä passaan kanssa kaikki lenkit. Sunnuntaina olis tarkoitus lähteä Hyvinkäälle polkemaan kilpaa 7-veljeksen reitille. Jonkun on oltava viimeinen...
Tänään ajelemaan jep. Koska ja mistä?
No oisko vaikka Tornarin parkkis 17:30?
@Legsa^ en mä saakka tulla sun kyydillä, tytöt haluu heittää mut.
@Enska Pena sopii oikke hyvi. O44O95II8I saapuminen Kauppatorille on noin aika. Laitappa viestii tai soita ku pääset töist ni yritän arvioida tarkemman ajan.
Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä
Tornari 1730 oke
Perjantaina Vaakkoi/Rinnekoti lähtijöitä? Koukkuu mahtuu 2 pyörää oman lisäk.
Kiinnostais, mutta huomenna ei ehdi.
Mä ajelen paikallispolkuja rauhalliseen tahtiin iltasella. Pyörässä on upouusi voimansiirto ja koeajo kannattanee suorittaa kotinurkissa niin on lyhyt matka säätämään jotakin jos tarvetta ilmenee. Voimiakin pitäisi säästellä kun sunnuntaina pitäisi ajaa 7-veljeksen XCM.
Mitenkäs tänään kuudelta haikalan ympyröille, kun pitäis uutta perheenjäsentä käyttää polkuja katsomassa.
Just tampereelt lähys ajaa kotio.
No se oli nopee päätös, 907?
Tänään jo kaks lenkkiä takana, jos mennään ihan höntsäilyä, niin voisin ehkä lähteä. Pitää vielä keskustella opposition kanssa...
Kuuteen vois keritä, mutta ei aikaisemmin.
Jes! Meillä on polkukone talveksi. Huippua!
Mä tuun kanssa (eki pakotti..). Otan Villen mukaan ja vinkkasin naapurille kanssa.
Jep. Saadaankin hyvä rytmiryhmä liikkeelle 👍
Pitäskö varustautua valoilla?
Ei pysty, ei jaksa, eikä osaa ajaa 7-veljeksen kisareitillä. Matka 30km ja aika 3.11...
Hyvä MaastoAndy!
Kirjanmerkit