GarminGiantElectrobikeMPMessut
Näyttää tulokset 1 - 21 / 21

Aihe: Kalakukon Kierros 2016, Kuopiossa lauantaina 10.9 kello 9.00

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti StantheMan Katso viesti
    Viime vuosien malliin tarjolla on helppo pyörätieporukka. Ajetaan myös tasaisia polkuja. Ns. rantoja pitkin kiertäen. Fob on päämestari puikoissa ja minä roikun viimeisenä. Tällä kerralla fob uhkailee lyhyellä 3h kierroksella. Minä voin ajaa tarvittaessa kauemmin. Lähes mikä pyörä tahansa kelpaa.
    Oiskoohan tuo mitenkään päen mahollista, että jos kolomisen tuntia jyrryytettään tasasempaa, niin sen jäläkeen voetaes kokkeilla vaikka vähän röttelöisempöökin mennoo? Tätä vuan varuilta tietämään, jos immeisillä vaekka päevän edetessä sattuis intoo ja kuntoo vielä piisoomaan ja matkan varrelle sattuis sopivia reittilöitäkin. Tae oesko jottain muuta sopivan raahallisella tahilla etenevvää ja muastopitosempoo ryhmee tarjolla? Siis ohan nuo tasasetkin polut muastoo, mutta tarkotan siis teknisesti vähän enemmän huastetta kuskielle tarjoovia reittejä. Mutta voepiha se toki olla, että aeka kultaa muistot ja paekallisesti tasaset polut onniin jottain muuta kuin nykysellään oon tottunna
    Backhill muokkasi tätä : 04.09.2016 at 22.53 Syy: Tarkennusta ommaan muastopitosen miäritelmään :)
    "Vähitellen ja kivi kerrallaan vaikeakin polku muuttuu lopulta ajettavaksi ."

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •