HephaFillariGiantElectrobike
Sivu 126 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 76 116 124 125 126 127 128 136 176 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.751 - 3.780 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

  1. #3751
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    238
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TMo Katso viesti
    ^Absolute black 104BCD 32t ovaali vaikka CRC:stä


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Se ei sovi. Kammissa 76BCD

    Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

  2. #3752
    ^sorry! Katoppas taisinki samalla ku tollasen vaihdoin omaan 3 prohon vaihtaa yhtäaikaa kunnon RF kammet


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #3753
    Liittynyt
    10/2015
    Paikkakunta
    mikkeli
    Viestit
    3
    Jep. 76bcd:tä melko vähän tarjolla. Tietysti vois vaihtaa kammetkin.

  4. #3754
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pietu76 Katso viesti
    Jep. 76bcd:tä melko vähän tarjolla. Tietysti vois vaihtaa kammetkin.
    Suosittelen lämpimästi tuota RF:n Ride XC fatbike kampisettiä ja siihen saa hyvin rattaitakin Itse olisin tosiaan ottanut 32, mutta ei ollut mustana tai oranssina, niin otin 30 oranssin, sopivasti pro:n väreihin

    Onko muilla ollut takarengas kiinni oikein tehtaan jäljiltä? itsellä 150km jälkeen lähti irti :O Onneksi ei ollut paha paikka, eikä tullut tuhoa aikaiseksi fyysisesti, eikä materiaalisesti tällä kertaa.

  5. #3755
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    212
    Interceptori tuli tiistakena ja melkonen mörköpyörähän pahveista kuoriutu. Aattelin et ompas tuo mörökölli muhku (19") mut silmä tottui nopeesti muutaman yön ja tykityksen jälkeen.

    Pientä tilpehööriä on muovipussissa; sinertävää maalia, lippusia/lappusia, muovitavaraa, yms. Mikähän tarkoitus on jarrusatulan pultin päähän työnnettävällä mustalla muovilla?
    Keltainen n. sentin paksu lärpäke on vissiin ilman paloja olevaan kaliiperiin?

    (Muuten. "Vahingossa" vedin jarrukahvoista ilman levyjä ja palat meni yhteen eikä ne itestään palaudu vaan, nimittäin, pitää ne kammeta vaikka ruuvarilla erilleen.)

  6. #3756
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.827
    Olipas 4fatin prossa naurettavan vähän tilaa takana 4.8 snowshoella. Millipeliä. Ei oo Norjan pojat ihan loppuun asti proota peksannu..

  7. #3757
    Liittynyt
    08/2016
    Paikkakunta
    Tuusula
    Viestit
    177
    Oma White alkaa olla valmis. Ostin tarkoituksella paljon ajetun pyörän (edullisesti), koska halusin modata sitä. Uusi olisi ollut siihen käyttöön liian arvokas.


    1. Tanko oli liian alhaalla, ratkaisuna uusi 38 millin nostolla.
    2. Renkaat Spessun Ground Control. Ensi testien jälkeen mainio valinta.
    3. 1x10-modi 32-piikkisellä eturattaalla ja uusi takavaihtaja. Juuri oikeat välitykset minulle.
    4. Shimanon MX80-polkimet.
    5. Lyhyt stemmi.


    Mm. keskiön laakerit ja ketjut menivät samalla uusiksi.

    Näillä muutoksilla sain ajoasennon ryhdikkäämäksi ja kokonaisuuden itselleni paljon paremmaksi.


  8. #3758
    Blondi idiootti täällä kyselee. Hain eilen postista uuden 4Fat lite-pyörän. Pyöräosaamiseni on keskittynyt lähinnä puhjenneiden renkaiden vaihtamiseen mutta ajattelin tämän kasaamisprosessin kuitenkin onnistuvan jopa minulta.

    Ohjaustangon sain paikoilleen ongelmitta mutta eturattaan kanssa tuli heti ongelmia. Paketissa ollut pikalukko oli nimittäin mittaa about 16 cm ja minun järkeni mukaan aivan liian lyhyt. Xxl asiakaspalvelu tietenkin auki vain arkena joten käynti paikallisessa pyöräliikkeessä ja sain käsiini 19 cm pitkän pikalukon. Nyt kun koitan saada sillä pyörää kiinni runkoon se ei pyöri juuri lainkaan vaan tahkeaa.

    Ongelma ei ole mielestäni levarissa vaan jossain tuossa navassa. Koska tekninen osaamiseni on nollaluokkaa seison täällä öömoilasena ja toivon että pääsisin sunnuntaipyöräilylle mutta pelkään että joudun odottamaan huomista pyöräliikkeiden aukeamista.

    Auttakaa naista mäessä ja selittäkää missä on ongelma? Onko tuo pikalukko väärän mittainen? Vai onko navassa (?) jotain liian kireällä?

  9. #3759
    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    73
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sinni Katso viesti
    Blondi idiootti täällä kyselee. Hain eilen postista uuden 4Fat lite-pyörän. Pyöräosaamiseni on keskittynyt lähinnä puhjenneiden renkaiden vaihtamiseen mutta ajattelin tämän kasaamisprosessin kuitenkin onnistuvan jopa minulta.

    Ohjaustangon sain paikoilleen ongelmitta mutta eturattaan kanssa tuli heti ongelmia. Paketissa ollut pikalukko oli nimittäin mittaa about 16 cm ja minun järkeni mukaan aivan liian lyhyt. Xxl asiakaspalvelu tietenkin auki vain arkena joten käynti paikallisessa pyöräliikkeessä ja sain käsiini 19 cm pitkän pikalukon. Nyt kun koitan saada sillä pyörää kiinni runkoon se ei pyöri juuri lainkaan vaan tahkeaa.

    Ongelma ei ole mielestäni levarissa vaan jossain tuossa navassa. Koska tekninen osaamiseni on nollaluokkaa seison täällä öömoilasena ja toivon että pääsisin sunnuntaipyöräilylle mutta pelkään että joudun odottamaan huomista pyöräliikkeiden aukeamista.

    Auttakaa naista mäessä ja selittäkää missä on ongelma? Onko tuo pikalukko väärän mittainen? Vai onko navassa (?) jotain liian kireällä?
    Kuva olis kiva. Varmasti tulee nopeammin oikea vastaus, jos onnistut laittamaan kuvia näytille ongelmakohdasta.

  10. #3760
    zipo Guest
    Hmmm veikkaus että kyseessä linkku.Tässä apuja videonlinkkien muodossa mutta pyörimisongleman syy taitaa olla kuitenkin levyjarrun keskityksessä.Pikalinkkujuttu https://www.youtube.com/watch?v=zHTyVSf8VlQ
    Jarrunkeskitys:https://www.youtube.com/watch?v=hBdJYX8tICA

  11. #3761
    Kuva ois kiva. Liten etunapa on 135mm leveä, joten 16cm pikalukko kuullostaa loogiselta.

  12. #3762
    Hirveen hyvät videolinkit, kiitos. Tuolla varmistuin että ihan ohjeen mukaisesti olen toiminut kiristäessäni pikalukon. Samoten tein jarrusäädöt ja videon rohkaisemana irroitin koko jarrusysteemin todetakseni että vika ei tosiaan ole siinä. Rengas ei vain kertakaikkiaan pyöri. Mistä kohtaa ottaisin kuvia niin pääsisi pohdinnoissa eteenpäin?

  13. #3763
    zipo Guest
    Navan laakerit liian tiukassa?
    Tässä yksi versio etunavan laakerin säädöstä,Napoja ja systeemejä on useampia....
    https://www.youtube.com/watch?v=jZp-9xQfzJo

  14. #3764
    Testataas saanko jotain käyttökelpoista dataa liitettyä..

    http://vid365.photobucket.com/albums...1472970476.mp4




  15. #3765
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sinni Katso viesti
    Testataas saanko jotain käyttökelpoista dataa liitettyä..
    pikalinkku on väärinpäin. Veto tulee levyjarrujen puolelle

  16. #3766
    Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    pikalinkku on väärinpäin. Veto tulee levyjarrujen puolelle
    No tuota. Sillä ei ole kyllä mitään väliä kumminpäin se on. Ihan sama kummalta puolen veto tulee niin lopputulos on sama.

  17. #3767
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    pikalinkku on väärinpäin. Veto tulee levyjarrujen puolelle
    Sillä ny ei ole pyörimisen kans mitää tekemistä..

    Oisko jarrusatulan ja keulan välistä jääny prikat pois ja levy ottaa kiinni satulan "selkään"

    Jarrusatula kokonaan irti, rengas paikalleen, pikalinkku kiinni ja koita pyöriikö..

  18. #3768
    Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Oisko jarrusatulan ja keulan välistä jääny prikat pois ja levy ottaa kiinni satulan "selkään"
    Ihan hyvä havainto. Kuvankin perusteella levy on aika syvällä satulassa.

  19. #3769
    Ihanaa kun täällä vastaillaan näin aktiivisesti. Otin jo koko jarrusatulan irti todetakseni että yhtä nahkeasti pyörii rengas. Eli viittaisiko tuo nyt siihen että navassa pultit liian kireällä? Tutkin jo sen verran että otin sen kumitutin pois ja totesin että siellä on toisella puolella napaa yksi pultti ja sen kumitutin puolella kaksi pulttia joista sisempään en omistamillani työkaluilla pääse käsiksi. Käsitykseni mukaan näitä kahta pulttia pitäisi löysätä niin voisi pyöriä paremmin? Se yksittäinen pultti oli aika löysällä mutta tämä toinen puoli tuntuu olevan tosi tiukalla. Vai olenko ihan ulalla.. Joku ilo tästäkin operaatiosta on kun pakko opiskella pyörän tekniikkaa vähän syvällisemmin.

  20. #3770
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Olipas 4fatin prossa naurettavan vähän tilaa takana 4.8 snowshoella. Millipeliä. Ei oo Norjan pojat ihan loppuun asti proota peksannu..
    Eli onko nyt kuitenkin kyseessä sama runko kuin tänä vuonna vaikka mainostetaan että nyt enemmän tilaa? Siihenkin menee 4.8".

  21. #3771
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Oulainen
    Viestit
    2.184
    Ainakin oikean puolen pölysuoja on rutussa ja hankaa. Oikaisee ja kokeile että vaikuttaako mitään. Ja jos laakeri on liian tiukalla niin on sama kummalta puolelta hienosäädetään

    Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla

  22. #3772
    Napa siellä oli vedetty niin kireälle ettei naisvoimin saanut avattua
    Appiukko sen sai väännettyä auki ja säädön jälkeen rengas pyörii normaalisti. Jännä että ovat sen noin kiristäneet.

  23. #3773
    Blackborow Guest
    Eipä yllätä. Oma Whitekin oli aikoinaan kasattu periaatteella enemmän on vähemmän. Suurinosa osista oli ihan tolkuttomalla momentilla kiinni.

  24. #3774
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Uleaborg
    Viestit
    2.070
    Takapakan irrotuksessa tarvittiin aikoinaan yli metriseet varret työkaluihin... eipä ole mikään muuttunut vaikka palautetta annoin.

  25. #3775
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jumbojussi Katso viesti
    Mikähän tarkoitus on jarrusatulan pultin päähän työnnettävällä mustalla muovilla?
    Se on vaan lukitus sille pultille, mutta eiköhän se pysy kiinni ilmankin. En ainakaan itse laittanut niitä kiinni.

  26. #3776
    Päädyin perumaan tilaamani pron. Tänään kävin sitten testaamassa/koeajamassa Oulun xxl:n Interceptorin ja oli kyllä mieluinen yllätys. Melkein harmittaa nyt tämä tilanne, mutta katellaan vielä mille sitä ryhtyisi.

  27. #3777
    Iltaa!

    jokos joku 4-sarjalaisen omistaja on koittanu Jalcon vanteen muutosta tubelessiksi? Poy oli myöskin aikaisemmin kesällä työstänyt sellaista. Eli myös sinne kyssäri jotta onko toiminut?

    Talvi se tulee jossain muodossa ja olis mukava saada toiset kiekot kiertoon. Noi ei olis pahan hintasia. Etunen 179€ ja takunen 199€ xxällässä.

  28. #3778
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Olipas 4fatin prossa naurettavan vähän tilaa takana 4.8 snowshoella. Millipeliä. Ei oo Norjan pojat ihan loppuun asti proota peksannu..
    Omassa 4 pro:ssa rengas vippasi sen verran, että otti takahaarukkaan kiinni. XXL:stä tekivät Whitelle reklamaation ja odottelen nyt uutta rengasta. Rengasta on leivottu vanteelle asennusvaseliinin kanssa useampaan kertaan ja napsahtaa kyllä vanteelle ok. Tosin eturengaskin vippasee, joten liekkö Snowshoen ominaisuus... Uutta rengasta odotellessa piti hieman viistää osaa reunanappuloista ettei ehdi viedä haarukasta maaleja.

  29. #3779
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Core Katso viesti

    http://imgur.com/a/jPC9v


    EDIT: Mahtaako tossa vaihtajan tienoilla olla joku suojamuovilärpäke vielä paikallaan? En jaksa nyt enää lähteä talliin katsomaan, täytyy huomenna perehtyä paremmalla ajalla.
    .
    Juu ei kuulu muovisuojan olla tuossa takavaihtajan puolella kiinni. On vain kuljetusta varten laitettu suoja.
    Tuo paikoillaan kun pyyhkäiset kylille niin vastaantulijoille ei kyllä jää epäselväksi, että ajat niin sanotulla laatikkopyörällä



    Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

  30. #3780
    Prkl, ku tuo takarengas hyppäsi irti, kun poljin ylämäkeen. Siis tosiaan 150km ajon jälkeen ihan yhtäkkiä. Aiemmin ei takarengas vipattanut ollenkaan, nyt se vipattaa hiukan, mutta ei putkiin ota kiinni, jarruihin laahaa ehkä sentin matkalta erittäin vähän, enkä saa millään sitä kohdalleen. Neuvoja? Eturengas nyt on vipattanut kokoajan sentin molempiin suuntiin, mutta ei vaikuta ajoon "ollenkaan", jarrut kulkevat linjassa. Siis tehtaalta asennettuna takarengas pyöri suoraan, mutta irtosi kesken ajon, vaikka oli tarkastaessa hyvin kiinni, nyt en saa mitenkään kohdalleen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •