No perkele. Nyt on nopeet liikkeet näyttäviä... Yritän ehtiä klo 11.00 Tokmannille
No perkele. Nyt on nopeet liikkeet näyttäviä... Yritän ehtiä klo 11.00 Tokmannille
Joo hengissä ollaan ja tullaan. Voidaan hetki venailla siellä tokkmannilla ei se niin minuutin päälle. NollaviisNolla kolmeneljäkuus yks yheksän neljä nolla voi laitella hätäsiä viestejä tuleeko vai eikö.
Joo kiitoksia kmw:lle vedosta oli mukavaa nollailla vaihteeks ja valua perässä.
Kauhian suuret kiitokset KMW:lle vedosta, on niitä helmipolkuja sitten klaukkalankin suunnalla.
Kodista kotiin karvan päälle 30km, ihan kelvollinen lenkki siis. Kaatuilua ja teknistä sen verran, että täyttää ainakin ulkoilun määritelmän.
Kiitos myös täältä kaikille, kivaa oli![]()
Ou jeah. Kohtuu puhtoisina selvittiin. Kiits ajoseurasta.
Ps. Ändin Pole o hiano. Ja uuden phillarin synnyttämä ajokiima liikutti pöörää livakasti. Peulalot ja onnitukset.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
1 kpl Pole,Tauon aikana ehdin hieman tesmailla ko.fatbikea.
Hirmu jäykkä takahaarukka ja aavistuksen pitkän oloinen,Jos pari päivää ajelisi niin sitten tietäisi enemmän.
Mä ajen putkelta joten juurikin tuollainen leogeo natsaa jopa s kokoisena ,yleensä mun fillarit on L kokoa.(tarttee tilaa liikkua)
Thnx.Rennosta sunnuntai ajelusta koko retkueelle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Miltäs tuntuisi huomenna Pietarimäen nurkilla pyöriskely vaikka kello 18:00 alkaen, lähtö tokmannin pihasta.
Mulle tuo seutu on vähän vielä epäyhtenäinen reittien suhteen, että jos joku vähän tuntevampi vetelis porukkaa.
Mukana, jos ei ihan infernaalisesti tuuppaa vettä.
EDIT: Mulla käy aikaisemminkin.
Mä en ehdi aikaisemmin Mankkaalta pyörän selkään. Kello kuus on just hyvä
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mitäs ajatuksia tämän foorumin aktiiveissa herättää sähköläskeily?
Tälle on varmaan oma fooruminsa, mutta olisi kiva kuulla kylän miesten ajatuksia tästä kokemuksella tai ilman.
Tämä ajatus kiehtoo, kokemusta ei oo, mut jotenkin se vaan pyörii mielessä...
Ja tietty kokeilemallahan sitä tietäis lisää..
Mut, heittäkää ajatuksia.
Emmää ehkä itelle, mut toisaalta...
En ole sähköfillareilla ajanut laisinkaan, mutta viime kesän reissulla kateellisena katselin erään lomakyläisännän menoa sähköfillarin kanssa. Näppärästihän semmonen tuntuu työntävän eteenpäin, mutta en omille ajoilla koe, että tarvis hommata. Maastolaitetta siis. Jos joutuisin enempi liikkumaan fillarilla, niin ihan perus sähköhybridin saattaisin hommata.
Puoltoääni sähkölle. Muutama vuosi vielä menee ja sitten mulla on e-läski. Kerran kokeillut Feltin versiota ja tykkäsin. Rajoitin 25km/h, mutta khyl siinä jo polulla puut ja pusikot vilisee silmissä. Bässi Cubellansa lähtee ku hauki rannasta, jos hää täällä stalkkaa niin voisi vähän avautua.
To 18.15 Rajamäen hautausmaa anyone? Käpylännummea, Herusten hiekkamontulla ainakin, ehkä Kattopeitteentielle. Jos joku tulollaan niin valot mukaan. Joku säävaraus kummiskii, vähän oon sokeroitunut nääs.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kiinnostaisi niin tämänpäiväinen kuin torstaikin, mutta pyörä on edelleen palasina varaosia odottamassa. Näillä näkymin pitää leikkiä maantiepyöräilijää ensi viikkoon asti.
Sähköläskiä ei varsinaisesti tee mieli hankkia, mutta koeajo kiinnostaisi kovasti. Talvella voi kuitenkin mieli muuttua nopeasti kun nylkyttää työmatkaa 10 sentin lumisohjossa kelviä pitkin täysjäykällä terässinkulalla.
Jossain messuilla kokeilin KTM:n sähköpyörää ja oli kyllä hauska laite. Entisenä enduromoottoripyörä harrastajana tollanen kiinnostaisi kovasti mutta kovasta hinnasta johtuen ei ole tällä hetkellä hankintalistalla.
Sähköfillarille iso puoltoääni täältä. Ei ehkä lenkkikaverina parhaasta päästä tavallisen fillarin kanssa, mutta yksinajeluun tai toisen samanlaisen kanssa hyvä menijä. Työmatkailuun aivan loistava.
Enpäs oo ikinä ajanut Pietarinmäkeä noin monesti eestaas samalla lenkillä. Oli hauskaa. Kiitos kaikille lenkkiseurasta.
Hieno lenkki ja hyvät oli kalliopolut. Kiitos Tonille aboriginaaliopastuksesta, vaikka tuolla oon ennenkin käynyt, ei olis löytynyt ilman apuja.
Tässä vähän isompana kuva
Mitenkäs tuo katkoviivoitettu alue, onkos se ihan kuikuilematonta korpimaata vai muuten vaan vihollisen aluetta, jonne ei mennä sorkkimaan. Kalliolta näyttäisi ja saattais olla jopa ajettavaa tai sitten ei.
![]()
@mutanaama, tuossa katkoviivan vasemmassa reunassa menee kärrypolku tuonne alas missä toi suorakaiteen muotoinen hakkuuuaukee sekä tuossa katkoviivan oikeassa reunassa menee Kiva polku. Keskeltä Tota aluetta menee polku tuonne toivolaan jonka joutuu lopussa tankkaamaan.
Yritän kaivaa movescountista reitin tai laitan suuntaa antavan piirroksen.
Itseä kiinnostaisi toi metsäkoneura suunnilleen tuolta keskeltä kohti klaukkalantietä joka kaiketi tulee siihen puomitettuun alueeseen melkein tuossa klaukkalantien mäen päällä ( Toivolan Mäki?)
Tuossa pari linkkiä Tästä ketjusta:
http://www.sports-tracker.com/workou...389c3ha8imun20
http://www.sports-tracker.com/workou...dr4iiblo073255
Kirjanmerkit