GarminElectrobikeGiant
Sivu 70 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 60 68 69 70 71 72 80 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.071 - 2.100 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Täällä olis kans mielenkiintoa lähtee jos vaan aikataulut natsaa

mutanaama Guest
    Kannattaa lähteä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Onko täällä jo Oktooperfiesta kalenteriinmerkitty? Wahwa suositus, hyvää settiä ja julmetun huonoa seuraa. Oon menossa ja jos täältä joku niin kyytiä voisin pummata, taas
    Kiinnostaa, mutta tottakai mun päivystys osuu samalle ajankohdalle. Kerpele. Pitää katsoa jos saisi jotain vaihtoa tehtyä jonkun kanssa.

Työviikonloppu vapaiden välissä tod. Näk :/

Kävin tos joku ilta, sateen hetkeks tauotess, kävelees Isosuolla ja merkkasin sen huonoimman pätkän. Eli se vajaa puol kilsaa suon lounaiskulmalta sin länsilaidan "sillalle". Jos siä joku ny käy, ni tiä vaikk sin rupeis joku poluntapane muodostuu. Kävin myös potkiis risui veks Torniksen itärinteest. Iha ku sitä ei olis ikin kukaa siivonnu aiemmin Palomäen nousuki erottuu ny taas vähä selkeemmi. Konkoosee asti e ehättäny, joskus toiste sit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Onko täällä jo Oktooperfiesta kalenteriinmerkitty? Wahwa suositus, hyvää settiä ja julmetun huonoa seuraa. Oon menossa ja jos täältä joku niin kyytiä voisin pummata, taas
    Kalenterissa on juuri sopivasti tilaa. Mihin ryhmään ajattelitte ilmoittautua? Sopivasti taukoja? Mun kyydissä pääsee mun lisäksi kaksi pyörää ja kuskit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kapu Katso viesti
    Kävin tos joku ilta, sateen hetkeks tauotess, kävelees Isosuolla ja merkkasin sen huonoimman pätkän. Eli se vajaa puol kilsaa suon lounaiskulmalta sin länsilaidan "sillalle". Jos siä joku ny käy, ni tiä vaikk sin rupeis joku poluntapane muodostuu. Kävin myös potkiis risui veks Torniksen itärinteest. Iha ku sitä ei olis ikin kukaa siivonnu aiemmin Palomäen nousuki erottuu ny taas vähä selkeemmi. Konkoosee asti e ehättäny, joskus toiste sit.
    Mä voin lähtee joku ilta (tai vaikka nyt vkl) siivoileen tota Konkoota, ois kiva taas päästä nekin polut ajelemaan.

Oisko toi Konkoo sit het huome aamul?
    Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä

Palomäen nousu approved by maastonakki. Palaan huomisen osalta asiaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eki_boomer Katso viesti
    Kalenterissa on juuri sopivasti tilaa. Mihin ryhmään ajattelitte ilmoittautua? Sopivasti taukoja? Mun kyydissä pääsee mun lisäksi kaksi pyörää ja kuskit.
    Voisin lähtee kyytiin ja tuo keskiryhmä olis varmaan se sopiva. Joko ilmoittauduit?
    Mites muut?

Kovin ovat lojolaiset virallistaneet fiestaansa. Että ihan ilmineerata pitää ittensä.

Mää pähkäilen että läskillä Timpan junaan vai Strgglla Fjällen peesiin. Jälkimmäisessä emempi huonoja vitsejä ja kaikin puolin häröisää juttua.

Aamulla Kongkong? Puksutin on 1v, mut ehkä silti ehkä. Päättäkää joku lähtöaika ja -paikka. Tuun jos tuun.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Pualeks kybäks mää härväsin lenkkiä tornarilta. Jos porukkaa inspaa, niin ei kait tuo huono idea ole. Lähteekö Kapu kartturoimaan?

9.30 tornarilta, mä tuun ajelee

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sade yllätti pesuhommissa eikä saa tuoda sisälle kuivumaan. Ihme tiukkis meininkiä..

Lähetetty iKälättimestä käyttäen Tapatalkkia kirotus vierheet ovat ohjelman vika

Vahva ehkä aamuksi. Kapu kyl ois hyvä kartturi... Tornarin itämäki myös maastonakin appruuvaama.

Kuivaa on varmasti...

9:30 Tornis, OK. Koitetaan paikan päälllä porukalla muistella mistä se ura aikanaan kulki. Jos se on kovasti ruohottunu, ni voi olla paha rasti. Tai oikeestaa toivotaan, että se prätkäkaveri olis käyny pari kertaa kiertääs siellä.

^joo, sev verta ropautti, et pari lätäkköö saattaa ol jäljel viä aamulki.

^^klubis oli yhel kaveril kans tommose maastonakki. Jos me ajettiin parikymmen kilsa lenkkei, ni se juoksi koko ajan kahdeksikkoo mee ympäril. Aika epeli.

Joo eiköhän tässä aamulla olla skarppina 9:30 Tornarissa, tai sit odottelen teitä 9:40 siellä ulkoilureitillä mistä lähdetään laskemaan Tornarista Palomäkeen, vai mennäänkö Vanhan Myllytien päähän ja sieltä TR uraa Pellon vierestä Kongon suuntaan? Nooh taidan tulla Tornariin 9:30, niin ei eksy porukasta...

Mää mihkään aamulla. Tassä vasta Nukku-Mattia vartoilen. Kävin yksijalkaisten Hellsinki Midnight.kruisingilla ja aattelimpa nukkua pitkään. Oli lämmin ja tyyni yö kierrellä Päähesalan rantoja, me like.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti omena01 Katso viesti
    Voisin lähtee kyytiin ja tuo keskiryhmä olis varmaan se sopiva. Joko ilmoittauduit?
    Mites muut?
    Ok, eli omenalle yks paikka varattu. Eli vielä mahtuu yks pyörä ja kuski.

En oo vielä ilmoittautunut, mutta tuota keskimmäistä ajattelin. Mites mutanaama ja kmw, keskimmäinen ryhmä vai joku muu mikä?

No niin tulihan sitä konkoonkallion polkuja vähän siivottua, menkää muutkin sinne ajamaan.

Naisten "maastopyöräilyn" finaali rio areenalla. Rio areena

Hyvin oli märkää ja paljon. Kiitos koko porukalle hauskasta lenkistä.

Maanantaina meinasin ajella illalla, jos nyt ei vorsmajuria iske päälle. 17.30 aloitus ja oisko se toi tornari-palomäki-ehkä jopa konkoonkalliot, jos sinne osataan. Ysiin mennesaä kotiin. Aloitus loogisesti tornarin parkista.

Aika muksahtelua oli toi mun tänpäiväne ajo 😁.

Bojot kaikille raivaajille, hienosti saatii polkuu raivattuu, nyt siä o taas kiva käyd kruisaalees. Siihe "loppulaskuu" vois oikeestaa ettii pikkasen loivemman linjan. Semmose, jota voi rullaill alas märälläki.

Onkos tuolla mitään ajettavaa, jos lähtee tosta missä tänään oltiin vähän etelämpään Vestraa päin? Karttaa jos oikein tulkitsin, niin ainakin metsää pitäis riittää.

Meinasiko kukaan ajella huomenna (varmaankin IP eli 16 jälkeen)?

Vois kait sitä pikkulenkuran käydä ajelemassa. Esim. Pietarinmäki kun huomenna on varmaan kuivaakin. Missä ja monelta? Jalat on kyllä ihan loppu, mutta kait sitä vähän jaksaa...

Mäkin voisin lähtee neljän jälkeen. Oisko 16.30 tornarin parkkis ok?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eki_boomer Katso viesti
    Vois kait sitä pikkulenkuran käydä ajelemassa. Esim. Pietarinmäki kun huomenna on varmaan kuivaakin. Missä ja monelta? Jalat on kyllä ihan loppu, mutta kait sitä vähän jaksaa...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti omena01 Katso viesti
    Mäkin voisin lähtee neljän jälkeen. Oisko 16.30 tornarin parkkis ok?
    16:30 kuulostaa hyvältä sekä Pietarinmäki. Mä työnnän ylös ja katson kun @eki_boomer polkee ylös. Sovittu.

No oisko sit 16:30 kylmän TB:n kulmilla, niin ei teidän tartte Tornariin asti hinkata ja rukoilla?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •