HephaGarminElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: All Mountain -harrastepyörä hintahaarukassa 2000 - 3500 €?

Viesti All Mountain -harrastepyörä hintahaarukassa 2000 - 3500 €?

Nyt olisi hakusessa pätevä ja ketterä all mountain -henkinen täysjoustomaastofillari. Enimmäkseen ajamiseni on polkuhöntsyilyä kivisillä ja juurakkoisilla poluilla sekä kallioilla ja talvella koirankävelyttäjien tekemillä urilla lähimetsässä. Vanha fillarini oli Cannondale Jekyll 600 (All Mountain), johon olin oikein tyytyväinen.

Olen hieman katsellut esim. tällaista: http://www.cannondale.com/en/USA/Bik...d-264f964f0086

Eli joustoa 140 mm, 27,5" rengaskoko jne., ellei joku nyt ihan tyrmää ajatusta.

Niin ajamisessa kuin viimeisten maastopyörätrendien seurannassa on ollut nyt taukoa, joten kaikki valinta-apu tulee tarpeeseen. Mikä merkki mahdollisesti, mitä kannattaa huomioida ja missä nyt on muuten vain hinta-laatusuhde kohdallaan yms. Ja esim. mikä runkokoko tällaiselle n. 184 cm pitkälle tyypille sopii.

Bonuksena saa jakaa kokemuksia kokonaisen pyörän tilaamisesta ulkomailta, esim. Saksasta. Lähinnä toimittamisen, takuiden jne. vinkkelistä; nettiostamisen perusteita ei tarvitse kerrata. Toki kotimaista kauppaa ensisijaisesti
    suosin.

Olisi mukavaa päästä tosissaan takaisin tämän harrastuksen pariin, joten kiitos jo etukäteen kaikille viestiin vastanneille.

Samanlaisilla spekseillä hankin keväällä itselleni Stumpjumper 6fattien sellaiseen ei niin kiireelliseen hauskan pitoon. Ei plussa kumit varmasti kaikkien mieleen ole mutta itse oon tykänny. Kokeilemalla selviää

@Panos: Hiilikuiturungolla? Joo, täytyy käydä testiajolla muutamalla vaihtoehdolla.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •