Otos eräältä iltalenkiltä
![]()
Otos eräältä iltalenkiltä
![]()
Otos eräältä lenkiltä
![]()
JackOja muokkasi tätä : 02.08.2016 at 22.59
Otos tänpäivän kauppareissulta.. 😏
Lähetetty minun hipasuluurista
Tapatalkillahan kuvien lisääminen onnistuu jo itessään?
Juujuu mää kun tätä tapatalkkia rupesin käyttää nii ymmärsin, että rekisteröityminen on pakollinen toimenpide..
Asia lienee korjattu koska minulle näkyy titamiiniä.
Eilen kaupasta haettu Cube Reaction GTC SL vielä varsin alkuperäisessä asussa. Vähän lisää hiilikuituista osaa olisi vielä suunnitteilla...
Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo
Naisväen kulkupeli
8 1/2 muokkasi tätä : 04.08.2016 at 12.39 Syy: Kuva
Kyllähän tua neonkeltainen taitaa olla yks niistä puhkikulutetuimmista tehosteväreistä kautta aikain, mutta mielestäni ainakin natsaa tohon mustaan hyvin!
Vanha rouva tuunattuna kisakuntoon.
Team HHCK - Hills Hurt, Couches Kill...
hhck.suntuubi.com
^ Utelias kyselee: Paljonkos tuollaisella on painoa (poislukien juomapullot ja satulalaukut)?
Tuo on vanha caad8 alurunko ilman mitään keventelyosia (hiilaritankoa lukuunottamatta), painaahan se mutta painaa kuskikin... en ole pyörää koskaan punninnut eikä oikein ole sopivaa vaakaakaan.
Lyijy muokkasi tätä : 05.08.2016 at 10.03 Syy: Lisätty osakommentti
Team HHCK - Hills Hurt, Couches Kill...
hhck.suntuubi.com
Eilisen kurakelin jälkeen piti pestä työmatkarassi ja hommata kokonaiset 18€ maksaneet lokarit. Eipä tohon kummempia saa, kun haluaa ajaa isoilla kumeilla, mutta ehkä noi estää totaalisen paskaantumisen mikä eilen tapahtui. Ei jaksa joka päivä pestä kaikkia vaatteita ja reppua. Syksy sieltä kuitenkin on tulossa, joten parempi varautua sateisiin.
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
http://ep1.pinkbike.org/p5pb13794799/p5pb13794799.jpg
Dedacciai Atleta 2015, Campagnolo Super Record 11s, Campagnolo Bora One 2016
Miha muokkasi tätä : 08.08.2016 at 12.17
No nyt on tollanen..
![]()
Radonissa uutta palikkaa: Rockshox XC32 Solo Air -keula ja Blackspire 30t eturatas. Ai niin ja Shimanon M520 lukkopolkimet.
Painoa oli uutena neljätoista pilkku paljon, nyt varmaan kakstoista pilkku paljon.
Kun nyt viimein selvitin kuvien lisäämisen salat, niin täältä pesee:
Surly Disc Trucker, 62 cm, Ruotsin länsirannikolla 5/15. Kuvan jälkeen stemmi pidentynyt ja kulma loiventunut, ja rinkuloita sen alta hävinnyt kuvan jälkeen. Oli ns selkävaivaisen säädöissä, ja suunniteltua matkaa ei noin vaan peruta.
On-One Pickenflick, XL, toimittaa CC/GG:n virkaa.
Salsa BG, XL, kuvan jälkeen ->tubeless-> isompaa takapakkaa->lukkopolkimet.
Hyviä kilometrejä kaikille!
"Rotta" aka budjettimaasturi sai uudet kiekot. Paino polkimilla, satulalaukulla, pumpulla ja pullotelineellä 11kg.
![]()
Budjettiprojekti saanu uuen keulan, levyjarrut eteen ja stemmi vaihtunut(ei kuvassa). Vielä pitäs ainaki takakiekko ja siihe levarit, renkaat, ja satula vaihtaa sekä poistaa etuvaihteet.
![]()
msh:n setti varsin toimiva peruskokonaisuus. Happi kylläkin meinasi loppua, ennenkuin ehdin lukea Truckerin tekstin. On kyllä aika katsojan veret seisauttava ohjaamo tuossa kuvassa.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Kirjanmerkit