Perskele ku kerkesin just luvata kaverille metsäreissua aamusta. Muuten oisin kyl mukaan lähtenyh.
Perskele ku kerkesin just luvata kaverille metsäreissua aamusta. Muuten oisin kyl mukaan lähtenyh.
Täällä on ukko niin puhki että huomenna pitää huilia...
Sammy lle tsemppiä huomiselle!
Ja oliko Kyrdis viivalla myös?! Tsemppiä sinnekin!
Köyttä työntäen...
Köyttä työntäen..
Terveisiä Seinäjoelta. Oli aika kosteet polut.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
On se Sammy hurja mies, kovan ajan olit ajanut, onneksi olkoon! Vaan olihan nuo ihan hurjia olleet nuo muutkin...
Ja kiitos rauhallisesta maantielenkurasta JPTH ja pikkupoika (ja tuo miun ukko myös). Rankkis jäi hyvästä kahvittelusta ja reippaasta vastatuulesta nyt täysin paitsiJalat tietää tänään sen, että uskallan lähteä toistekin, ei minkäänlaista oireilua eli ei ollut tappolenkki, niska sen sijaan muistuttaa, että Dolcella ajetaan kovin eri asennossa kuin maastokulkineilla. Se olikin sitten minun tähän astisen pyöräilyhistorian pisin lenkki (92 km), edellinen oli Kalakukko -14, jolloin sutkutin läskillä 60 km.
Vielä tuli ajettua 35km lisälenkki ja samalla vaihteella meni myös lisälenkura 33 kmh keskarilla.Pitää opiskella ajeleen isolla vaihteella.Kiitos lenkkiporukalla.On Samilla ollut mutakylpyä ONNEA.
Onneva Sammy!!! Kovat on KOVIA, hurjaa vauhtia on mies männä. Taian myyvä Isosyötteen osallistumisen isolla rahalla pois, niin kovvoo ajeloovat nämä minun treenikaverit tällä suvella jotta ei taija iletä lähtee koko syötteelle. Toisaalta itehän minä yllytin niitä lähtemään sinne, joten kärsitään nyt pystypäin ne seurauksetkin! Vaan en oo ennen nähnä Sammyn mankelia noin likasena, alakaakohan se rötväillä pyörän piossa niin kuin minä ja Kyrdiskin?
Joo kiitokset eiliselle poppoolle lenkurasta. Oli ihan mukava lenkura, muuten mutta alkoi ihan järjetön päänsärky siellä peltoaukeella ennen Koivumäkeä. Meinas huumori loppua Timpalla loppulenkistä. Piti kotiin päästyä nukkua 2 tunnin päikkärit pää haudattuna peitonalle pimeään, mikreeni on hieno kaveri kun se muistuttaa aina välillä olemassa olostaan. Ei näyttänyt Devonilla olevan mitään onkelmia tuollaisella lenkillä, onnea pisimmästä lenkurasta. Rautareisi JPTH veteli melkein koko lenkin isoimmalla välityksellä vääntäen, siinä alkumatkasta käytit jossain kohtaa hetken vähän kevyemmällä välityksellä. Muuten surrasit minun nähdäkseni koko 90km raskaimmalla välityksellä, on niillä hirmu jalat!!!
Harmi kun en mukaan selvinny. Millos olisi seuraava maantielenki?? Koitan mukaan selvitä
Onnea Sammy! Hyvä ajo!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Köyttä työntäen..
On se aikamoinen mestari menee toi pikkupoika,oli jo käyny peikon kans yhden lenkin ajamassa käärmeessä.Ja sitten lähti vielä minun kans toisen lenkin käärmeessä,ja kyl menee kovaa.
Olisko lauantaina porukkalenkin paikka maantiellä? Hyvää keliä lupailee.
Helppoa se on perässä ajella kun joka keikalle vaihtuu tuore vetomies remmiin, eihän siinä tartte kun sillon tällöin polkasulla siinä peesissä. Kiitos vaan kummallekin vetomiehelle vedosta ja seurasta.
Devonin oli eilen huolissaan minun maantiefilon takarenkaan paineesta, niin tarkastin se olihan tuolla vielä 3,5 bar. Täytyy varmaan pumppailla ennen kuin lähtee isojen poikien lenkille😀.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Se näytti plösöltä... Profiili olisi käynyt läskiin![]()
Haiskahtaa että alettu huijaamaan eli treenaamaan. Läskillä piti käydä kokeilemassa kuinka onnistuu, onse vaan heleppo vehjes ajaa, mutta ei sillä mihkään pääse muuta kuin hitaasti möngertäen retkeilyfiiliksillä. Jottai tartteis teherä
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Nyt ne tuli (ja kengät myös):
![]()
Hyvät gummit & äärimmäisen helpot tubelekseks vääntää. Iso plussa täältä
Minä just pokkasauttelin eilen Jumbot ilman sisuria kehille, ei muutakun renkas kehälle ja kompuralla painetta perään poks, poks ja ne oli siellä meni noi 2min.
Katoin sunnuntai aamuna kiiressä paineet maantiefilosta samalla lailla kuin Läskistä. Painasu renkaan päältä ja sormi ei painu vanteeseen asti, eikö se silloin riitä?
Minä joudun skippaamaan lauantain. Vaikka mielelläni lähtisin teidän kaa lenkille niin, perhe vaatii läsnäoloani Hämeenlinnassa.
Töiden jälkeen pitää vääntää nuo paikoilleen ja lähteä koeponnistamaan, jos ne vaan mahtuu Muklukissa pyörimäänTuleepahan samalla koeajettua uudet popotkin.
Oisko maantielle tänään? Haaveissa pitkä 3-4h rauhallinen lenkki, esim Länsirannan lenkki. Startti 10-12 väliin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Köyttä työntäen..
Onko tänä torstaina rauhallinen maastolenkki?
Ei sada, koska minun loma loppu just viikonloppuna.
Illalla voin lähtee maantielle.
Torstaina seuraavat ajot minun osalta.Pitää huilata pari päivää,on tullut ajettua 9 päivänä peräkkäin jalat aivan loppu ja koko ukko.
Tiukkaa teki, mutta mahtui. Ketjun ja kumin välissä on hätäiseen milli-pari pienimmällä vaihteella... Kohta koelenkki.
Edit: Koelenkki meni sitten mukavasti, paitsi... Kotiintullessa jossain 3 km päässä kuului *blaf* ja takakumi alkoi löystyä. Kiristin tahtia, pysähdyin pumppaamaan, poljin kuin nimeni mukainen hullu ja pysähdyin pumppaamaan ja vielä loppukiri kotiin. Siisti reikä melkein kolme vuotta käytössä olleessa sisurissa, annettakoon anteeksi iän vuoksi. Kaivelin Kyrdiksellä lainassa olleen sisurin esille, vaihdoin paikoilleen, pumppasin ja olin tyytyväinen. Olin siinä vaiheessa naapurin pihassa uutta terassia korkkaamassa ja karhun voimin vaihdoin sisurin. Juttelun lomassa kuului taas *blaf* ja *psiiiiiiiiih* ja kumi ei löystynyt, vaan putosi suoraan vanteelle. WOT! Kauhean kiroilun saattelemana kotiin kaivamaan viimeistä varasisuria esille... Kävin suihkussa ja vielä viimeisillä hermonjämillä aloin taas vaihtamaan kumia - sain sitten ihan kunnollisen hepulin sen kumin kanssa: se oli HALKI noin neljänneskumin matkalta! Ei ihme, että putosi kertalaakista vanteelleNyt siellä oli yön yli uusi sisuri ja piti ilmansa, pitänee polkaista pikkupojan tykö tubeless-hommiin...
devon muokkasi tätä : 20.07.2016 at 08.21 Syy: lenkuran tulokset
Pikkupojal oli aika pienet tubeless kiekot tänään jalkojen alla hurjana meni.Liekkö Sammy oli kans liikenteessä kilpurilla lentskarin suoralla noin klo 10.00.Kyllä oli sielläkin vauhti kohdillaan.Taitaa ruveta SYÖTE LÄHENEE.Kyrdistä ei oo näkynyt tai sit se on vaan mennyt niin kovaa vai käy yöllä ajelemas.
Kyrdis on ennenkin reenannut yöllä salaa! Jo kävin aamutuimaan vetelee 50km sauvarullaluistelua. JPTH ajeli autolla ja huuteli ohjeita.
Onko Kallenkevyttä tänään?
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Kevyestä en tiedä mutta vois olla keskiviikon kipuamiset, ajetaan ylämäet ylös ja talutellaan alamäet. Aika silleen että myös työelämässä oleva jaosto ehtii ajelemaan.
Taidan painella keräilemään päivän parin litran mustikkasaaliini, joten en ehtine matkaan. Moikatkaa kohralla jos näette.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Kirjanmerkit