Keksiviikkona monelta läskijunastarttaa puijolle, voisin yrittää mukaan kun hiljaista työrintamalla ollut..
Keksiviikkona monelta läskijunastarttaa puijolle, voisin yrittää mukaan kun hiljaista työrintamalla ollut..
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Ei oo aikaa vielä keskiviikolle päätetty. Saa ehdotetaan.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Ehdotella
Oliko ajatus ajaa autolla Kuopioon ja lenkki siellä vai ottaa löysät pois, käydä Puijon päällä ja tulla takaisinnimim. kiinnostunut lenkistä Kuopiossa
Köyttä työntäen...
Köyttä työntäen..
Maastopyörillä Kuopioon ja Puijo ylös ( ennätys ajassa tietty kun ollaan läskeillä liikenteessä ), polkua pitkin puijolta päivärantaan ja siitä tietäpitkin takas. Tullessa voi vielä huiputtaa Kasurila jos jollain on vielä jalakoo.
On Kyrdiksen kaa kyllä ollut puhetta myös ajelusta Kuopion poluilla jotta selkä tottus kivikko/Juurakko jyystöön. Jos on kiinnostuneita niin kyllä tälläisiakin lenkkejä voidaan järjestää tulevaisuudessa.
Kiitos Sammylle ja JPTH:lle lenkki seurasta.
P.s. Onhan Kyrdis töissä kaikki hyvin?
Olipa hyvä lenkura ihme kun jakso polkea toisen vemerinlenkin perä päivinä.Kiitos lenkki seuralla.
Kyllö kaikki mainiosti, lämmintä piisaa ja kakkavesi valuu kainalosta alaspäin. En ois missöön mjualla mieluummin
Hyvä aamulenkki! Kiitoksia seuralaisille. Nyt ei sade kastellut![]()
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
On se kova, aina ykkönen. Anna nyt joskus mahdollisuus meille heikommillekin.
Mites huomen puijolle oisko klo:14.00 tai 15.00 vai 16.00 vai tämä 17.02 k-raudan nurkilta.
Mulle sopii ihan mikä aika vain, herrasväki voi valita.
Hyviä reittejä on vuokatissaki ajella!
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Taitaa mennä aikataulut niin ristiin, itselle 16.00 ois aikaisin mihin ennätän siilin kei-raudalle
Tulet vastssn?
Sent from my D5803 using Tapatalk
Lähdetään silloin klo.16.00 jos se sopii kaikille siilistä lähtijöille. Tirsintarsin voi odotella kuopiossa.
Kammin valloitus Rovaniemellä.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Sopii kyllä 1600, heleppoo se siellä pörrin persiissä tuuletella kun ei olla vetämässä samia piippuun ennen mäkiä, juhli vielä kun voit 😉
Piti jo lauantaina laittaa mutta laitetaan nyt vähän myöhässä, kun muutkin laitteloo reissukuvia. Rautavaaralla oli suota.
Huomen 4 aikaa,pikkupoika uhkas vetää porukan mennen tullen vai miten se män.On hienoja kuvia.
Sammy on kyllä niin hyvänvointisen ja pirteän näköinen, jotta minua epäilyttää että se on saanut kyydin tuonne mäenpäälle Rajavartiolaitoksen helikopterilta. Ja kun tarkasti katsoo niin ihan kuin tuosta pyörästä lähtisi vaijeri ylöspäin ja se helikopteri pitelee sitä Sammyn pään yläpuolella.No eiköhän kaverin hymy hyydy ensi viikonloppuna Seinäjoella!
Joo Startti huomenna klo.16.00 K rauta Siilinjärvi. Joo minä lupasin vetää kunhan JPTH vetää ensimmäiset 50min. Tirsintarsi kerkee käydä Mustassalampaassa syömässä kunnon pihvilounaan ja vetää Puijonmäkeä sen jälkeen 5 kertaa ylös alas ennen kuin me olemme klo. 17.00 mäen juurella. Mut pääset sit loppumatkaksi kevyeen peesiin, niin se pihvikin sulaa ennen kuin olet kotona.
Näin vähän suunnittelin mutta vaihdan pihvin sisurinostoreissuksi Iikalle
Kyllä se pihvilounas tulis paljon halvemmaksi kuin Iikalle meno, no kukin tavallaan nähdään siinä vailla 5 puijon liikennevaloissa.
Kallen keskiviikonkevyet vaan kevenee, ei muutakun istuu auton kyydissä ja antaa kuskin ajella.
Kirjanmerkit