FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 227 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 127 177 217 225 226 227 228 229 237 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.781 - 6.810 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

  1. #6781
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jurpo Katso viesti
    Jos tääällä sais mainostaa niin sanoisin että semmottinen äijjämäisen pinkki se olla pittää.
    Pahus kun tämäkin on väärää kokoa..

  2. #6782
    Liittynyt
    02/2011
    Paikkakunta
    Julasto, Uantaa
    Viestit
    267
    Oho.
    Onneksi on tuo on miulle iso.....

    Saas nähdä joutuuko Pinkutttimen laittaa takaisin ajoon.

    Viirituuli...
    - vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -

  3. #6783
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.324
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Acroksille ehdoton plussa, mulloli aikanaan sekä nicolaissa että knollyssä
    koko ajan acroksen ohjain- ja keskiöleekerit ja luotto 100% - ei yhtään vaihtoon ja noille ajoa tuli kummallekin yli 1500h.
    Hmm, oli käsitys että Acros olis kevennyspalikkaa mutta jos on kestäväksi koettu niin tuommoista voisi kokeilla seuraavaksi. Hintaa ~ puolet CK:n härvelistä ja myös alle tuon EnduroFS:n PyySpecialin.

  4. #6784
    zipo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    ^ eli speksit oli Joku muu pahoinpitelyä sietävä hökötys?
    Älä käännä sitä pyörää aina etujarrulla.

    Mä vaihdoin 3 lenkkiä ajetut mulle ybeerhifi RF Next sL kuitukammet aluturpiineihin jos uskaltaisi ajella roheemmin röykkypoluilla.
    Eikä heti hajottaisi jotain....vapari paukahteli enteellisesti hellepäivän kruiseilla borgoon bärtseillä.
    btw,Suosittelen ko.puuhamaa mestoja.


    Anyway.Eipä onnistu 32 ovaali/ 30/spideri/bash tsydeemi 9.8:iin.Ratas nappaa kiinni CS:ään,
    Orkkis setupissa Rf:ät 30dm flipattuna 170 cinch akselilla.Onnistuiskohan jos vaihtaisi 190 akselin.Meniskö ketjulinja ihan kuralle?

  5. #6785
    Liittynyt
    10/2012
    Paikkakunta
    Vantaa, Ristiraja
    Viestit
    612
    Noku emmä nää ku eturenkaan, ni takasen pitäis olla pahassa paikassa ilmassa. Silloin se ei voi takertua mihinkään ;-)
    Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.

  6. #6786
    Liittynyt
    12/2013
    Paikkakunta
    Sibbo
    Viestit
    584
    ^^ kuis lähellä tai kaukana se ois että mahtuis?
    sulla on se laakerin välyksenpoisto nutikka säädettynä melkein tappiin, se tarkottaa että siitä pystyy shimmaamaan ainaki 1.5mm ulommas rattaita.
    Mulla tuo riitti Lokissa kun 32t ratas ei muuten olis mahtunu.

  7. #6787
    Liittynyt
    02/2011
    Paikkakunta
    Julasto, Uantaa
    Viestit
    267
    Onkohan näissä nykyhärpättimissä liikaa standardeja?

    Kohta mikään ei enää sovi mihinkään ainakaan oikeenpäin.
    - vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -

  8. #6788
    zipo Guest
    Standardeja liikaa?Emmä ny tiää koska fillarigendrejä on monia.Sellasen oikein hyvän konkelin rakentaminen olisi melko mahdonta samoilla peruspalikoilla nykypäivänä.
    Rengaskoko,joustot,geot,vällärit, jne kyl te tiedätte.
    Sopivuuksista?Pitää tietää mitä haluaa ja tehdä sen mukaisia valintoja,kompromissithän johtuu pelkästään tilisaldoista.
    Kyllähän esim kampispeksi luettelo on melko kattava.Fyffee tiskiin niin kaikki hoituu.
    http://www.raceface.com/media/Crank_...chainlines.pdf


    @B 2mm menis cl ulospäin orkkiksesta jos tyrkkää 190mm akselin/2xspiderin.
    Mun mielestä ei ole mahiksia orkkisakselilla käyttää muuta kuin flippinä max 30 piikkistä
    Ei se nyt eilisen perusteella ihan surkee ollut ajaa ns.teknisimmissä spoteissa,vaatii vaan tunteja että oppii löytämään sopivat vällärit vastapatteihin.
    Eniten huolettaa kun ei ole ratassuojaa kämmien varalta.Fear to fail.

  9. #6789
    Liittynyt
    10/2012
    Paikkakunta
    Vantaa, Ristiraja
    Viestit
    612
    Sun pitää mennä leipomaan kuitupajalle semmonen trialtyylinen pohjapanssari. Sen sais hartsilla suoraan rungon jatkeeksi, niin ei tarvii laikkea teipillä kiinnittää ;-) Sit vois postailla kivien nokassa järkkymättömällä tasapainolla.

    Jotain tollastahan suunniteltiin silloin, kun mulla oli Beargrease ehkälistalla.
    Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.

  10. #6790
    zipo Guest
    Niimpä.Hah nyt on pakko taluttaa koska muovi hajoo jos ei osaa.Boustailua ja muuta kiven nokassa töröttämistä tartte aina tehdä.
    Varovaisempi ajotapa toimii luonnollisena siirtymänä sähkiksiin.Lelu pohjapanssareilla tuskin kaahotetaan kivikkopätkillä kovin pitkään apumotori ehjänä.
    Speksailin muovipöörän tsydeemit ja hinnat valmiiksi mutta taidan sittenkin tunkata pahimmat esteet yli koska jalkautimisella/paha este pääsee ihan palkoille tänä kesänä.

    srämpylöillä meneillään olosihteiden pakosta,vaikka vannoin jo kertaalleen ettei niitä meitsin pyöriin tule.

  11. #6791
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.324
    Onkos ne teräksiset directmount -rattaat sitten jo niin jämäköitä että joku muu hajoaa osumasta?

  12. #6792
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Voittoarpa sadetutkalotossa. Aamusta sateenraja solvallan kohdalla ja ip hanat aukes kun phillarin nostin auton katolle kattilassa.
    Ilmankosteus oli kaseikossa silti noin 108%. Puujalkapohjekin anto ajaa ihan erilailla ku eilen. Päivän jännitysannoksen takas alla olleet
    peisstaariset roketronit; eessä 3" ja takana 2.8" - juures&kives-flipperissä pärjäs kun piti vauhtia.



    Jopa aurinko näyttäytyi lakisääteisen tauon aikana.


  13. #6793
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Ostajan puutteessa menee kesä osin Hangossa. Pyörähän siellä pitää olla ja retro rautatakajäykkä pitää sinne kasata. Kaikki muut palikat on tallessa, mutta Avidin jarrusatulan kiinnityspultin yksi "kuppiprikka"-pari on kateissa. Onko jollakin setämiehellä moinen ylimääräisenä miljoonalaatikossa, josta voisi luopua. ?
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  14. #6794
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    ^Löytyy molemmille käsille. Laita privaa niin sovitaan toimitus.
    Memento mori

  15. #6795
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Anyway.Eipä onnistu 32 ovaali/ 30/spideri/bash tsydeemi 9.8:iin.Ratas nappaa kiinni CS:ään,
    Orkkis setupissa Rf:ät 30dm flipattuna 170 cinch akselilla.Onnistuiskohan jos vaihtaisi 190 akselin.Meniskö ketjulinja ihan kuralle?
    Törmäsin samaan ongelmaan ekan riibin kans. Löysin jonkun kintsirattaan (oliskos ollu wolftooth tai nsb) jossa on RF:ää isompi offsetti ja
    joka toimi flipattuna. Ketjulinjasta en sit tiedä, eiks se oo ratkastavissa sillä et kasaa itte pakan vaikka vähemmillä rattailla sen linjan mukaan
    mitä etupää sallii. Kattelen kun kerkeen markettiin penkomaan hyllyjä.

    @petjala - laita mulle ne mulkuttimen headsetin strategiset mitat, niin katson mitä acrosta löytyy

  16. #6796
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    ... Löysin jonkun kintsirattaan (oliskos ollu wolftooth tai nsb) jossa on RF:ää isompi offsetti ja
    joka toimi flipattuna...
    Tosa on kuva noista offseteistä - vasen on wolftooth, keskellä rf ja oikeella nsb.



    Wolftoothilla pääsee millin-kaks etäämmälle cs:stä kun rasefasella. AB on ihan rf:ää vastaava. Nsb:llä eroa liki 3mm.
    Mut sit alkaa hauskuus - Affectiin menee kaikki noi flipattuna, Next SL:ään ja SixC:en ei nsb mahdu käännettynä.
    Turpiineja ei ollu testimateriaalissa.
    Toi wolftooth ei sit oo se normaali wolftooth, vaan RD / reverse dish- malli. Siitä normaalista en tiedä.
    Tommosia olivat -



    Tolla saa siis pari milliä väljyyttä (jos nextit) ja jos ei_vetopuolen kampi ei ala rahnata putkeen niin epäkeskiöimällä kammet ehka saman verran lisää.

  17. #6797
    zipo Guest
    No jopas.Mä luulen että vaihdan 190mm akselin jos muutan vällärit .Spider/bash kuitenkin se Paras vaihtoehto..... paitsi jos wolfilta tulee RF:n DM specifikki steel ring/bash yhdistelmä.Sram passelihan on jo ollut saatavilla ihan koto Suomesta.

  18. #6798
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    434
    Mitkäs jarrut on 50/60 approved?

    Itsellä nyt Xt 785. Uudet palat ja levyn puhdistus niin kestää yhden Lenkin kun alkaa ulisemaan ja teho häviää. Ilmeisesti jarrusatulasta jostain menee jarrunestettä paloille.



    Lähetetty minun HTC 10 laitteesta Tapatalkilla

  19. #6799
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.421
    Ei kai siinä ole kuin männäntiiviste sökönä. Tehokkaat yksisormijarrut muuten.
    Itse olen tykästynyt ulisemattomiin nelimäntäisiin, XT 755, Saint, Zee, Magura, Grimeca, Hope, Guide.
    Ei sedät varmaan mitään kevennysjarruja suosittele.

  20. #6800
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041
    Zippo mulla on ylimääräisenä RF:n 190 akseli ilman kiinnityspultteja, jos haluat testata ja tosta voin kyllä luopuakin.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  21. #6801
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.324
    Shimanolta saa uudet jarrusatulat siihen hintaan että tiivisteiden vaihto taitaa olla turha haikailla. Halvimmat alta neljäkymppiä mit Beläge.

  22. #6802
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Larstai & nuuksela?
    Startti ysi-kynppi ja sad_end viim. kolmelta ip.
    Alustavasti kattila, sieltä ku pääsee poluille jotka ei virtaa.
    Semmonen medium-plus alustava plan.
    Will be expired 08.07.2016 19:00.

  23. #6803
    zipo Guest
    @P&K
    Thnx.Koitan oppia ajamaan 9.8.Rekin inssien spekseillä,heti kun ehdin.
    Palaan asiaan jos menee surkeaksi sätkimikseksi ...upgrade osat on jo tiedossa.

  24. #6804
    mutanaama Guest
    La Su Mörkö

  25. #6805
    Liittynyt
    02/2011
    Paikkakunta
    Julasto, Uantaa
    Viestit
    267
    Ja tax free ostokset mennen tullen
    jurpo muokkasi tätä : 08.07.2016 at 14.26 Syy: kolme patarautaa pakussa, mitä muuta pitäis muistaa?
    - vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -

  26. #6806
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Keskuspuiston kylki
    Viestit
    1.771
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PaH Katso viesti
    Larstai & nuuksela?
    Startti ysi-kynppi ja sad_end viim. kolmelta ip.
    Alustavasti kattila, sieltä ku pääsee poluille jotka ei virtaa.
    Semmonen medium-plus alustava plan.
    Will be expired 08.07.2016 19:00.
    Waltaisan kinostuksen takia slotti suljetaan jo nyt. Palaamme asiaan syksymmällä.

  27. #6807
    Liittynyt
    11/2005
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    434

    50/60 Tasajako

    Päädyin sitten ostamaan yläfemmasta Zeet. Hinta sama kuin saksan halvimmissa tarjouksissa. Jarrut on asennettu ja testiajo suoritettu.
    Todella hyvät jarrut.

    Milloin olisi porukkalenkkejä tarjolla?

  28. #6808
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.827
    Terveiset nimerkille Pah tätäkin kautta. Mynämäen kalliobaanat toimii.

  29. #6809
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.324
    ^^Meinasin alkavalla viikolla ajella parin tunnin settejä aamupäivisin todella epämääräisiin aikoihin, viikko-yh:n tekemistä rytmittää kätevästi kotirempat, pyörärempat ja Hesacup...
    Kököt kelit olleet siellä(tm) ja vissin täällä(tm) myös.

  30. #6810
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Kävin tänään vaimon kanssa pyöräilemässä Pyymosan megamyllerryksen tienoilla. Nyt on sen valtaojan, joka aiemmin esti ajamisen Odilammen suuntaan, yli rakennettu tie josta pääsee toiselle puolelle ja metsään poluille. Vähän mutaista oli mutta pääsee sieltä polkuja pitkin Odikselle ja vaikka sinne uimarannalle.
    Työmaatoimistokopin ystävällinen leidi antoi luvan pyöräillä keskellä päivää kunhan pysyy kuorma-autojen ja koneiden tieltä pois joten ei tarvi välttämättä illalla tai viikonloppuna ajella jos paikan haluaa nähdä ja em reittiä ajella.
    Ensi vuonnahan siellä luultavasti saa pallon päähänsä jos sinne fillarilla eksyy joten kannattaa tänä suvena käydä.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •