näyttäisi olevan hopen bash
itse kävin tänään Vantaalla virkistysajolla. märkää ja rapaisaa ja erittäin virkistävää.
![]()
näyttäisi olevan hopen bash
itse kävin tänään Vantaalla virkistysajolla. märkää ja rapaisaa ja erittäin virkistävää.
![]()
Yhenlaista fiilistelyä tämäkin, jälkikasvun kanssa lähipolkujen tutkimista.![]()
No tuohan on fiilistelyä jos mikä. Ja törkeen hieno surly!
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Oikein hyvä lisä kesän kivikkojuurakkoihin. Pehmentää kummasti ja nopeuttaa. Tasaisemmalla polulla ja talvella ei niin tarpeellinen. Ajamista pitää hieman hienosäätää kun tottunut täysjäykkään läskiin.
Läskikuume on tarttuvaa ja hyvä niin![]()
Kesäloma alkoi läskifiiliksissä
![]()
Loman lopuksi vielä viilistelyä UKK-reitin Sotkamon osuudelta. Saarijärven lenkki oli lyhyesti upeata neulasbaanaa ja hieno laavu järven rannalla. Muuten reitti on tien 89 ja Vuokatin välillä lähinnä tietä/vanhaa tienpohjaa/latupohjaa. ei silti aina ihan helppoa. Pakolliset helevatan pusikkotunkkauksetkin löytyy heti 89-tien alapuolella olevalla lyhyellä pätkällä (Retkikartasssa väärä paikka reitille). Viimeinen osuus Naapurivaarasta alas Vuokattiin päin on kokonaan kadonnut, merkinnätkin poistettu? Erikoista, kun muuten koko UKK-reitti on Syötteeltä tänne asti ollut merkinnöiltään todella hyvä. Tosin muutamassa kohdassa Retkikartta siis näyttää reitin aivan eri kohtaan kuin missä se luonnossa menee.
![]()
Syksy,talvi&kevät - Juggernaut 4,5 / Kesä - B.S.C Type 1 3,5![]()
Vanhempaa fiilistelyä tähän väliin.
Kuva on Tahkolta vuodelta 2013. Kuka tunnustaa olevansa kuvan läskin omistaja?
Tuo paksun kohtaaminen nimittäin tais toimia lähtölaukauksena omalle heräämiselle.
![]()
Ukk-reittiä
102 km / 6h 40 min / 3128 kcal. Lenkin puolivälissä jäin pohtimaan, että olisikohan pitänyt ottaa aamupalaksi jotain muutakin kuin 2 kuppia kahvia
![]()
08680
Upea päivä eilen.
Lähetetty minun SGP521 laitteesta Tapatalkilla
I've been around
^Samaa mieltä.
![]()
Täysin samaa mieltä.
![]()
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Eilen syötiin aamusta mustikoita.
![]()
Satuin jokun jälkisavuille, eikä ollut edes makkaraa mukana![]()
Auringonnousun katselu, parin tunnin työmatkafiilistelyt ja sauna. Näillä jaksaa taas. (y)
![]()
^ aika onnettoman näköinen työmatka ;-)
Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.
WhiskeyOscar iltagrillikonfiguraatiossa
https://drive.google.com/open?id=0B3...0xURElwdllVY00
Varoitus, kuva sisältää tuotesijoittelua, joka voi vaikuttaa ostokäyttäytymiseesi ja siten tyhjentää kukkarosi, pankkitilisi ja lopuksi joudut lainakierteeseen
Varoitus, kalja sisältää vain vähän alkoholia, joka sekin voi aiheuttaa riippuvuutta ja siirtymistä väkevämpiin päihteisiin kuten heroiini ja siten tuhota terveytesi
Toinenkin Pivotti kävi sateella ja sateen välissä ulkoilemassa.
Vähän tuli jännitettyä jarruletkun vetoa rungon sisään, mutta sen sai tehtyä näppärästi työntämällä vaijerinkuoren pätkä vastaan keulapäästä ja liittämällä ohjaimeksi.
![]()
Nätti päivä ja löyty vaihtelevaa maastoakin 👍 Rovaniemellä könkäiden reitti.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Kai tämäkin on jo täällä moneen kertaan ollut, mutta kerta kiellon päälle
https://phatdivide.wordpress.com/201...-fatbike-song/
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Tuli taas mutkia matkaan aamulla. Silkkaa mahtavuutta. Meinasin jopa myöhästyä töistä.
![]()
Käytiin pojan kanssa kesäloman kunniaksi vähän fiilistelemässä.
![]()
Kirjanmerkit