Helevata kun ei pääse paikalle! Kunnon mutarallia ois ikävä.![]()
Helevata kun ei pääse paikalle! Kunnon mutarallia ois ikävä.![]()
Eihän tuo niin pahalta näytä.
http://www.foreca.fi/Finland/Nilsia/tenday
Jos se viime vuosi toistuu niin minä otan snorkkelin mukaan ja ruuvaan klossit räpylöihin. Mutta ongelma on kun en omista kumpaakaan, en snorkkelia enkä räpylöitä.![]()
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Ajattelin itse jättää väliin mutta kai se on 11. kerta lähdettävä kuitenkin. 120km matkaksi huonolla harjoittelulla ja fillari joko läski tai täpäri riippuen kelistä. Tietääkö joku onko osallistumista mahdollista maksaa liikuntaseteleillä (enää tässä vaiheessa)? Järjestäjiltä ei ole tullut vastausta s-postitiedusteluihin. Tietty puhelimenkin vois ottaa käteen ja kysyä mutta olenhan suomalainen.
Onkos muuten muita läskejä lähdössä kahdelle kierrokselle?
lähdössä on, ainakin mies jos ei pyörä.
Täpärillä pitäs lähtee mutta uskaltaako laittaa geax akan taakse 2,2 vai annanko olla 2,4 ardent ? 120 matka.
Oho, tahkohan on jo kohta. Maastokilometrit krampeilla on nyt yht 64 tältä vuodelta, pyörä on kunnossa kun se on uusi ja ajometrit on sillä 800m. Näillä näkymin seuraavan kerran ehtii ajaa kello 9 120km starttissa Tahkolla. Eli valmiita selvästi ollaan.
Hei!
Maksu Virike ja Smartum seteleillä onnistuu aivan normaalisti.
Johtuen sairastumisesta, on järjestäjällä ollut pientä viivettä sähköpostiin vastaamisessa.
Terveisin,
Make
Ps. Itse tässä mietin kovasti Oliskohan sitä jo ajovuosia tarpeeksi kasassa 120km matkalle...?
Sent from my iPhone using Tapatalk
www.tahkomtb.fi
www.kuopys.fi
Saahan nähdä.
Eilen budapestistä kotiin ja sairaalaan tippaan. Ruokamyrkytys~schaisse lentää ja oli kova kuume, joka onneksi jo helpotti. Crp eilen 225, nyt laskussa. Antibiootti päällä keskiviikko iltaan.
Lääkärin mielestä osallistuminen ok jos vointi normalisoituu.
Paikalle tulen. Viivalle jos en pääse niin sitten ajan hissienskaa.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Rengasspekulaatiot ovat sangen vähissä tänä vuonna. Tosin nyt näyttää siltä, että rata tulee olemaan kuiva eli siinä mielessä ei arpomistarvetta juurikaan ole. ☺
Lähetetty minun SM-T315 laitteesta Tapatalkilla
Mitä pahemmalta tuntuu, sitä parempaa se tekee.
^ No kysellään silti. Millä renkailla porukka meinaa suunnata viivalle?
Valmis ei lähimainkaan, mutta katsotaan sitten perjantaina mihin suuntaan loman alkaessa lähdetään, Tahkolle vai jonnekin muualle.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Renkaan samat Ardentit kuin viime vuonna. Edessä 2.4" ja takana 2.2".![]()
Onko jollakulla peruutuspaikkaa majoituksessa tai muuten vain ylimääräistä tilaa Tahkolla? Yritän suoriutua kahdesta kierroksesta. Pientä epävarmuutta kuvioon tuo se, että paluukyyti on sopimatta (tulen Helsingistä, sunnuntaina pitää päästä Kuopioon). Kyselen myös muualla.
Olen kai melko harmiton tapaus. Varmaankin yksityisviesti paras...
JiiTee muokkasi tätä : 25.06.2016 at 23.17 Syy: Yv toive
Maxxis ardent edessä ja ardent race takana litkuilla ja pojan (15 vee) pyörässä ardent edessä ja takana myös litkuilla.
*Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*
Kelissä kuin kelissä RaceKingit, eivät ole koskaan pettäneet tai yllättäneet.
Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla
2.2 Racekingeillä mennään ja valmis en todellakaan ole 😂
Lähtisikö läskillä vai täpärillä? Sonnilaumassa olisi ehkä vähemmän hermoja raastavaa ajaa läskillä, kun sitä omaa vauhtia ei pysty kuitenkaan ajamaan.
^ kinahmilla sitten:
https://youtu.be/ND1_NsjpVUI
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
^Hah! täytyy pyytää avustaja mukaan https://www.youtube.com/watch?v=KlLi0Hrx9QE
tiedän että olen myöhään liikenteessä mutta pystyykö enään vaihtamaan 45km---> 60km
Pystyy. Itse pari vuotta sitten vaihdoin perjantaina paikanpäällä.
Pätkiä viime vuoden yöajosta. Toivon kuivaa keliä tälle vuodelle.
https://youtu.be/MI5O43cJflw
Laittakaa omat musat. Ei tota jyrinää jaksa kukaan kuunnella ...
Tässä taiskin tulla vastaus kysymykseen että onkohan valo yöstarttiin tarpeen....
Peikkomainen flaksi
Naama näkyy mutta ei viivalla...
Lienee otettava kuienkin cx matkaan![]()
www.mckramppi.com
Kyytini Helsinki-Tahko perjantaina on flunssassa. Eli onko ketään, jonka kyytiin mahtuu mies ja täpäri (27.5", M). Pelkät bensakorvaukset ovat mielestäni alimitoitettuja.
Kirjanmerkit