nyt on vielä entistäkin parempi fiilis ajaa. kyllä bluto sopii hyvin dudeen ja kesäajoon. eteen koitan vielä suunnitelmanmukaista 4" JJ renkulaa 4.8" sijaan. 4.8" toimii kyllä myös hyvin mutta ei mahdu etulokaria väliin
![]()
Macci, jos taakse jää 4.8 ja eteen tulee 4.0, muuttuu ajo-ominaisuudet yllättävänkin paljon. Itse testasin moista setuppia pari päivää, en tykännyt.
[URLq][/URLof ] wthe please fix up to date on my way I do and mind off things the coast of Florida and in the first place in my head
Maastopyöräily kesäloman aikana jäänyt tosi vähiin, kun kaikki aika mennyt saunaa rakentaessa.
Tänään ehti pitkästä aikaa.
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
No joo...Tänään tälläisellä jossa 28 eturatas. Hmmm outo välitys meitsille..
![]()
Uuden satulan testauslenkiltä.
Lähetetty minun SGP521 laitteesta Tapatalkilla
I've been around
Juhannusajolla
![]()
Fiilistelyä tämäkin. Jyväskylästä Hankasalmelle, Niemisjärven jälkeen sai olla vähän tarkempi siitä missä etunakki kulkee.
Tuli todettua että Pole toimii myös tarmacilla. Mainiosti. Samoin Bud+IsoKnardi. (y)
![]()
brilleaux muokkasi tätä : 26.06.2016 at 10.38
Taidan jättää tämän vuoden Tahkon vielä ajamatta ja kerätä varusteita ja voimia ens vuoden koitokseen. Tsemppiä osallistuville läskeilijöille 💪
Läskilada mutta silläkin voi fiilistellä -> https://www.youtube.com/watch?v=74fJq5nDyhE
Hyvää juhannusta.
![]()
Koko juhannuksen olin aivan metsässä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eilen piti parin oluen kanssa fiilistelemässä aivan mahtavaa kesäiltaa/yötä![]()
Oli hossassa vähän teknisempääkin polkua![]()
Tämmösen ostin speksailujen ja erinäisten koeajojen jälkeen.
Joo ja Thnx kaikille läskimaistiasista.Taisi olla yhteensä kymmenkunta läskifillaria joita tesmailin ennenkuin sain tehtyä päätöksen.
![]()
Onko toi 9.8 ja 27.5" kiekoilla? Ja näyttäisi niinkuin olisi uudet Hodagit (120tpi) alla?
^^Kelpo valinta
Taitaa nuo Hodagit olla ainoa tarjolla oleva versio tuohon kokoluokkaan?
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
Pitihän se lähtee... ☺![]()
Ihan läskillä ajettava vaikkakin kapeahko ja uponnut pitkos...
...ja sitten ylläri. Onneksi oli vielä sormet nopeet tuossa vaiheessa.
![]()
Juhannus fiilistelyjä:
juhannus-paksuillapyorilla-saaristossa
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Aamulla meinas olla paikoitellen (pirun)liukasta, mut hengissä selvittiin.
![]()
brilleaux muokkasi tätä : 28.06.2016 at 19.07
Pieni viedeon pätkä viime viikkoisista fat bike ajeluista.
^Tahallinen lukkojarruttelu herkillä harjuilla ja retkeilyreiteillä on syvästi paheksuttavaa vandalismia, jolla pilataan yhteisiä retkeilymahdollisuuskia. Ja jos tuossa oli vielä sähkömoottori, niin ilman maanomistajan lupia ajo on laitonta.
Kuka lienee ollut se toinen dorka, joka oli ajellut mönkkärillä avosuossa pitkospuiden vieressä. Videon kuvaaja? Montako vuotta menee, että nuokin jäljet häviää.
Kirjanmerkit